Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 tyttöä, 3. lapsi tulossa. Miksi kaikki olettavat meidän toivovan poikaa yli kaiken??

Vierailija
17.10.2009 |

Minulla on ollut ongelmia raskaudessa ja voin vilpittömästi sanoa, että haluan vain elävän ja mahdollisimman terveen lapsen. Sukupuoli on täysin toissijaista.

Harmittaa, kun ihmisten mielestä meille lähestulkoon TÄYTYY tulla poika. Tyttö ei tunnu olevan tervetullut kenellekään muulle kuin meille.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella että kolmannen tytön jälkeen rupee jos vähän kyrpimään, varsinkin miestä.

Vierailija
22/27 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kaksi poikaa ja rehellisesti sanottuna taidan hieman toivoa tyttöä kolmanneksi. Mutta omien sisarusteni, vanhempieni, sukulaisteni ja ystävieni tyttötoiveet lähinnä ärsyttävät. Koska on hyvin todennäköistä, että saamme kolmannen pojan, en halua, että hän ei kiinosta ketään, koskan onkin VAIN poika. Itseni tunnen ja tiedän, että jos lapsi syntyy ja on terve (tai edes mahdollisimman paljon terve) niin olen onnellinen, sukupuolesta välittämättä. Muista läheisistä ihmisistä en menisi vannomaan...taitavat jättää vierailutkin väliin jos taas pyöräytän pojan.

Ehkä siksi tekisi mieli sanoa kaikille, että poika on tulossa (vaikka en sitä varmaksi tiedäkään) niin loppuisi se turha jännittäminen kaikilta muilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi lapsillamme on 9 serkkua: 1 tyttö ja 8 poikaa! Arvatkaa huviksenne, odottavatko vanhempani tyttöä...

Toki tyttökin olisi kiva saada, mutta ultran mukaan meille on poika tulossa. Rakas poika hänestä tuleekin, mutta sukulaisten tyttöinnokkuus tuntuu pahalta.

Vierailija
24/27 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuota kolmatta odottaessani,kaikki olivat VARMOJA että poika tulee...Paitsi minä itse,joka salaa toivoin mielessäni 3. tyttöä.Ja kun tyttö sitten syntyi,niin kommemtit oli "ei teille sitten sitä poikaa tullutkaan"...Ei tullut eikä enempää lapsia tule!!

T:Kolmen tytön ylpeä äiti

Vierailija
25/27 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi miestä harmittaisi olla esim. kolmen isää ylikaiken ihailevan pikkutytön isä?!

Vierailija
26/27 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en IKINÄ kommentoisi kenellekään, että kyllähän sitä nyt pitää tyttö/poika vielä tehdä tai voi voi kun ei nyt tullut tyttöä/poikaa.

Jos syntyy kolmas (neljäs jne) lapsi samaa sukupuolta, niin miksi ei voi yksinkertaisesti onnitella perhettä ja pitää sukupuolimölyt mahassaan? ONNEN aihehan se vauva on joka tapauksessa!

Vierailija
27/27 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sitä olettaa että niin on kaikkien kohdalla. Mä olen aina halunnut että mun perheessä on tyttö ja poika tai useampia tyttöjä ja poikia. Kai mä sitten ajattelen että niin haluaa kaikki muutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä