en uskalla harrastaa seksiä raskaana ollessa :(
tämä on jo kolmas raskauteni mutta en vaan uskalla harrastaa seksiä...se asia painaa mieltä kun kuitenkin tekisi mieli ja olisi ihanaa myös "yllättää" mieskin jne. Viikkoja nyt 15 ja kaikki on mennyt hyvin, mutta silti pelottaa.
Kommentit (18)
Eihän normaaliraskaus estä elämästä normaalia aikuisen ihmisen elämää, lukuunottamatta tiettyjä ruoka-aineita, päihteitä jne.
piiska- ja anaalisessioiden sijaan takaapäin hellemmin. Nyt hyvä aika seksille kun ei tarvitse kortsua.
Parasta aikaa sekstailla on juuri raskausaika - ei tartte pelätä että tulee raskaaksi
niin en osaa edes sanoa miksi pelkään näin paljon, oon ihan varma ett sitten tulee keskenmeno tai jotain... ehkä pitäisi vaan nyt uskaltaa kokeilla ja huomata ettei se ole sen kummempaa ja ei meillä ei normaalistikkaan harrasteta mitään piiskaa tai anaalia...
kyllä jäät sitte kaikesta hyvästä paitsi! minä oon saanu parhaimmat kickisit just raskaana ollessa ja liukua on ollu kunnolla!!! nyt vaan rupee oleen masu tiellä mutta hyvää tekee edelleen!rv27 :D
voihan sitä sitte lopettaa jos sattuu paljon tms. Kerron sitten huomenna ett kuin kävi :)
Ensimmäinen raskaus (nyt kolmas menossa) päättyi keskenmenoon, jossa verenvuoto alkoi nimenomaan seksin jälkeen (siis tiedämme ettei asioilla ole yhteyttä). Tästä seurasi miehelle niin hirveet traumat, että meillä hän pihtasi. Tokassa raskaudessa pihtailua riitti NP-ultraan asti ja nyt kolmannessa 8 viikolle.
Meillä auttoi, kun hellyyttä harrastettiin muutoin, kun yhdynnän merkeissä, niin pysyi sitten kumminkin mieli virkeenä ;)
Keskemenon saa sillä että siinä sikiössä on joku vammana. Seksi itsessään vahvistaa kohtua.
Seksiä ei lääkäri suosittele jos kieltää liikkumiset, kantamiset ja muut jotka aiheuttaa sitten liikaa supistelua ja paikat saattaa aueta, siten joudut makuutukseen ja paikat saatetaan ummistaa jne.
Mutta normaalisti seksi supistaa kohtua (koko raskauden ajan kohtu supistaa itsestäänkin) ja tämä taas vahvistaa kohtua. Eli eikun seksiä harrastamaan! :D
Kyllä te olette julmia ja kylmiä ihmisiä... :(
kiitos niille jotka vastasitte asiallisesti ja kannustavasti :)
Ymmärrän pointin..
Meilläkin yksi km vuoto alkoi juurikin seksin jälkeen. Ja vaikka niillä ei yhteyttä olekaan niin silti se jäi vaivaamaan mieltä.
Tämän raskauden aikana olemme jopa kahdesti heilutelleet peittoja... tosin ei tee kyllä mielikään. Miehen varmaan tekisi, mutta mua se sattuu... ei siis kaikilla ole jumalaton himo raskausaikana. Kukin tyylillään.
joten tämä ei varsinaisesti aiheuta minulle paineita, onneksi. Ois kauheeta jos mies viellä painostaisi tai vonkaisi koko ajan.
Meillä raskausajat on olleet ihan yhtä aktiivisia kuin muutkin ajat, tai no synnytyksen jälkeen ja pikkuvauva-aikana väsymys ja hormonit on rajoittaneet aktiivisuutta melkolailla. Raskausaikana vähän niin kuin päinvastoin.
emme uskaltaneet riskeerata sitten myöhemmässäkään vaiheessa. Lasta oli yritetty kauan ja tiesimme että se jää ainokaiseksi.
Ymmärrän ihan hyvin, että tilanne voi jännittää. Mutta faktaa on, ettei seksistä voi olla haittaa raskauden aikana muuten kuin henkisesti. Siispä vaan rohkeasti harrastamaan, JOS AJATUS TUNTUU HYVÄLTÄ JA MIELI TEKEE, ei kuitenkaan ole mitenkään välttämätöntä tai tartte miehen mieliksi harrastaa. Itse koin mielekkääksi raskausaikana, kun olin itse päällä, niin pystyi jotenkin paremmin "kontrolloimaan" hommaa...
.. harrataa ennen siemennystä Ja mmailma kiittäisi!
Vaavi voi purasta iskää kikulista kesken kaiken!