Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vaaditaan uusia vaaleja?

Vierailija
25.09.2009 |

Jos tulee uudet vaalit niin mainostamiseen, kiertueisiin, jne tarvitaan rahaa ja vaalirahaa jaettaisiin taas kerran. Joten mitä järkeä uusissa vaaleissa olisi?

Entä miksi vaalirahaa saaneet olisi suurempia roistoja kuin rahaa jakaneet tahot? Miksi poliitikot ovat syntipukkeja eivätkä rahoja jakaneet yritykset/säätiöt? Minua suututtaa se, että rahaa on jakanut mm. Sampopankki, jonka asiakkaana olen näitä rahoja itse maksanut. Mutta yksi lysti kenelle se raha on mennyt!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ottanut vastaan luottamustehtävän ja jos luottamus on mennyt, niin eikös tehtävänkin pitäisi seurata perässä?

Vierailija
2/7 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaalit olla kokonaan näkymättömät / ei yhtään julistetta / TV-mainosta tai ilmapallotorikahvitusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin ostaa itse ilmapallonsa :D

Vierailija
4/7 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalimainokset ja kahvittelut - korruptiorahallako niitä vain saa?? Ja tuo on jonkun mielestä ihan ok?

Vierailija
5/7 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatellaan, että nyt ehkä menisi paremmin ja päästäisiin tukevammin vallankahvaan.

Ihan sama kuka tuolla arkadianmäellä heiluu...

Vierailija
6/7 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No kun oma puolue ei pärjännyt niin hyvin kun olisi toivottu.

Ajatellaan, että nyt ehkä menisi paremmin ja päästäisiin tukevammin vallankahvaan."

Opposition tehtävä on kaataa hallitus keinolla millä hyvänsä.. Vaikka oppositio on samalla tavalla jupakassa mukana..

Vierailija
7/7 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovat palauttaneet rahoja Novalle, heillä itsellään taas on ay-rahaa vielä hetken ennen kuin paperitehtaat sulkee ovet ja Paperiliiton rahat menee tukiaisiin. JA he ajattelevat myös, että kun mainonta vähenee, ihmiset äänestäisi "reiluja ja rehellisiä" demareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi