Jos teidän teinipoika olisi tulossa isäksi
Kommentit (11)
sanoisin pojalleni, että jos tyttö haluaa pitää vauvan hänen on oltava isä lapselleen. ja itse olisin isoäiti lapselle ja yrittäisin auttaa niin paljon kun on mahdollista
Haluaisin poikani kokevan monenlaista ennen isäksi tulemista.
Tuskin tyttöä kiinnnostaisi mitä mieltä tulevan isän vanhemmat on. Jos tyttö vanhempiensa kanssa päättäisi pitää lapsen niin tottakai tukisin nuoria ja toivoisin että poikani saa olla isänä lapselle ja kannustaisi poikaa ottamaan vastuun lapsesta.
Abortit ei mielestäni pojan vanhemmille välttämättä kuulu ellei tyttö halua itse että poika kertoo vanhemmilleen.
Olisin helvetin ylpeä pojasta. Haluaisin elättää ja osaksi kasvattaa tuon lapsen.
Isovanhemmilla minkäänlaista maksuvelvollisuutta...
Kokisin totaalisesti epäonnistuneeni kasvatttajana, jos 17v nuorukainen ei olisi kyennyt ehköisystä huolehtimaan seksikumppaninsa kanssa.
Ja joku vielä olisi ylpeä:O
Tietenkin nuoret suostuisivat adoptoimaan vauvansa minulle. Minulla on sellainen taito suostutella ihmisiä.
Parempi ne lapset on nuorena hankkia niin on motivaatiota kouluttaa itsensä, jotta kykenisi elättämään lapsen. Tällöin ei käy turhaa biletysvaihetta kaksikymppisenä. Vauva antaa motivaatitoa opiskella tehokkaammin ammattiin.
Kyllä he ihan itse lapsen isän kanssa päättivät mitä tekevät ja me sekä pojan vanhemmat kerroimme, että olemme tukena, päättävät mitä tahansa.
ja jos nainen olisi vanhempi niin pojasta tulisi kai sitten arvostettu teatteriohjaaja;-)
tukisin ja antaisin kaiken mahdollisen avun nuorille.