Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teidän teinipoika olisi tulossa isäksi

Vierailija
17.10.2009 |

niin vaatisitteko tytölle aborttia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukisin ja antaisin kaiken mahdollisen avun nuorille.

Vierailija
2/11 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin pojalleni, että jos tyttö haluaa pitää vauvan hänen on oltava isä lapselleen. ja itse olisin isoäiti lapselle ja yrittäisin auttaa niin paljon kun on mahdollista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin poikani kokevan monenlaista ennen isäksi tulemista.

Vierailija
4/11 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tyttöä kiinnnostaisi mitä mieltä tulevan isän vanhemmat on. Jos tyttö vanhempiensa kanssa päättäisi pitää lapsen niin tottakai tukisin nuoria ja toivoisin että poikani saa olla isänä lapselle ja kannustaisi poikaa ottamaan vastuun lapsesta.

Abortit ei mielestäni pojan vanhemmille välttämättä kuulu ellei tyttö halua itse että poika kertoo vanhemmilleen.

Vierailija
5/11 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin helvetin ylpeä pojasta. Haluaisin elättää ja osaksi kasvattaa tuon lapsen.

Vierailija
6/11 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmilla minkäänlaista maksuvelvollisuutta...

Vierailija
7/11 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokisin totaalisesti epäonnistuneeni kasvatttajana, jos 17v nuorukainen ei olisi kyennyt ehköisystä huolehtimaan seksikumppaninsa kanssa.

Ja joku vielä olisi ylpeä:O

Vierailija
8/11 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin nuoret suostuisivat adoptoimaan vauvansa minulle. Minulla on sellainen taito suostutella ihmisiä.

Vierailija
9/11 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ne lapset on nuorena hankkia niin on motivaatiota kouluttaa itsensä, jotta kykenisi elättämään lapsen. Tällöin ei käy turhaa biletysvaihetta kaksikymppisenä. Vauva antaa motivaatitoa opiskella tehokkaammin ammattiin.

Vierailija
10/11 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä he ihan itse lapsen isän kanssa päättivät mitä tekevät ja me sekä pojan vanhemmat kerroimme, että olemme tukena, päättävät mitä tahansa.

Vierailija
11/11 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos nainen olisi vanhempi niin pojasta tulisi kai sitten arvostettu teatteriohjaaja;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän