Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan höpsähtänyt

17.10.2009 |

Oon ihan hurahtanut vauvantekojuttuihin. Yritys on vasta alkanut, silti huomaan hankkineeni ovistestejä ja vitamiineja. Katselen kovasti kalenteria ja lasken päiviä. Lehtihyllyillä katselen vaivihkaa vauvalehtiä ja netissä menee helposti parikin tuntia raskausaiheisilla sivuilla pyöriessä.

Onko teillä muilla sama juttu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä ! :D ovistikkuja en kylläkään oo ostanut,mutta muuten täysin hurahtanut tän vauvakuumeen takia ! :) raskausaiheisille sivuille jumittaa helposti ja viettää siellä pari tuntia :P

Vierailija
2/9 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kaupassa täytyy katsoa tutit ja pullot ja vauvan vaatteet läpi! Vitamiinit aloitin jo, mutta ovistikkuja ajattelin harkita vasta jos ei meinaa onnistua muuten.. Netistä etsin tietoa mm. raskaudesta, synnytyksestä ja vauvan vaatteista ja hoidosta (päivittäin). En ole raskaana, mutta olen ostanut jo pari bodya yms :D Odotan niin kovasti äiteyttä ja raskaaksi tuloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, täälä kans netissä tulee pyörittyä joka päivä paljon kaikilla vauva-sivustoilla. Ensimmäinen Vauva-lehti ostettu, mutta ei kuitenkaan vielä tilattu. ;)

Vierailija
4/9 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin sanottiin että raskausajan vitamiinit olis hyvä aloittaa jo vauvan suunnittelu - vaiheessa, ku foolihappo on niin tärkeä varsinkin alkuraskaudessa :) Mä oon ainaki alottanu jo vitamiinit. Muuten ole vielä kauheesti vauvajuttuja katsellu.

5/9 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan kaikille!

Nyt minäkin vihdoin pääsen tänne kirjottelemaan kun olen jo niin pitkään lukenut teidän juttuja :) Yritys juuri aloitettu ja jänskättää aikalailla ;) Olen lukenut monia foorumeita ja lepertelen meidän kissoille ja vauvittelen niitä (raukat) Eilen jopa avokkikin erehtyi kissalle lepertelemään "Voi meijän vauvvaa" Heh sitä rupes ihteäkin naurattamaan :D Eilen saunotessa avokki vähän toppuutteli kun puhelin vauvan vaatteista että millonhan niitä alkaa osteleen :D

Vierailija
6/9 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovistestien kanssa kävi niin, etten saanut kunnollista testitulosta. Ei haittaa, mutta olis ollut vaan niin kiva tietää..

Ja sen vauvalehden kävin ostamassa.Saan sitten lueskella yksikseni. Avokkia koitan olla stressaamatta vielä lässytyksellä

Vierailija
7/9 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös täällä ollaan ihan seottu vauvanteosta...vauvalehdenkin tilasin jo puoli vuotta ennen yritystä;). Yritys ollaan aloitettu 2 kuukautta sitten ja olen tosi malttamaton. Päiviä lasken ja ovulaat.laskureita koko ajan laskemassa...ihan hassua siis:).

Vierailija
8/9 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännää silti etten esikoisesta ihan näin lujasti höynähtänyt... Lieneekö tuo ikä sitten, että on mukamas kiireempi tulla raskaaksi kuin esikoisesta..

Nyt yritän tästä kierrosta katsella, että tuleeko ovista niin kai sitä tarvitsee sitten seuraavastakin kierrosta katsoa, kun tuo toinen munasarja ei oikeen toimi kunnolla..

Vierailija
9/9 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa vouhkotaan ihan täysillä, eipä mun elämään oikein muuta tällä hetkellä mahdu kuin vauvahaaveet :D