BB Minna paljasti miehen, jonka kanssa on sutinoinut ennen taloon menoa, olevan naimisissa.
Taitaa olla jonku AV:laisen ukko.
Kommentit (36)
saahan sitä puhua ja harrastaa seksiä, jopa naida ;) Mutta yleensä nämä jutut ovat vähän nuorempien, tai epäitsevarmojen suusta tulevia. Jokseenkin on olemassa myös ronskeja vanhempia naisia, jotka heittävät noita juttuja, mutta pelkkä seksistä puhuminenkin on aika väsyttävää.
En tiedä, missä piireissä olette liikkuneet, jos ette ole kuulleet kyllästymiseen asti alle kolmekymppisten naisten juttelevan aivan samanlaisia juttuja kuin Minna.
tälläisiä Minnoja on nähty kyllä aika paljon, jo kouluaikoina ja kun kävi paljon bileissä. Mikäs siinä, toivottavasti on muutakin päässä, kun seksin kelaus.
49-vuotiaan kanssa ja itse olin silloin 22-vuotias. Ihan pelkästä seksistä oli kyse! Täytyy kyllä sanoa, että sen ikäinen osaa ottaa naisenkin huomioon toiseen tapaan kuin oman ikäiset. Mies oli ja on edelleen naimisissa, neljän ikäiseni + vanhemman lapsen isä. Oli jo silloin myös vaari kahdelle lapselle...
vaikka onkin hoitsu. Lähinnä tunnekylmältä vaikuttaa, lapsuudessä selkeästi ollut jotain häikkää. En usko, että tahalleen vonkaa varattuja miehiä vaan ei yksinkertaisesti ajattele toisten tunteita.
mitä mulle tulee mielee tuosta Minnasta, mutta olen vahvasti siinä uskossa, että jotain häikkää todellakin on jossain kohdassa.
Todella yllättävää, että ihmiset vaikuttavat olevan niin sinisilmäisiä, että nielevät mitä tahansa juttuja todellisina, eivätkä ymmärrä esim. motiiveja tällaisen käytöksen takana. Toisaalta nämä ihmiset täällä, jotka kertovat noiden juttujen olevan ihan normaalia "seksuaalisesti rajoittumattomien" elämää, eivät ole välttämättä itse sen paremmissa voimissa.
Pelkästään tämä varattujen miesten tunteeton perässäjuokseminen jo kertoo riittävästi, ja siihen vielä päälle kaikki mahdollinen mitä on nähty ja kuultu. Tuontyyppinen ihminen varsin todennäköisesti myös keksii mitä tahansa juttuja saadakseen shokkireaktion tai hämmennystä ja ihailua aikaiseksi muissa.
49-vuotiaan kanssa ja itse olin silloin 22-vuotias. Ihan pelkästä seksistä oli kyse! Täytyy kyllä sanoa, että sen ikäinen osaa ottaa naisenkin huomioon toiseen tapaan kuin oman ikäiset. Mies oli ja on edelleen naimisissa, neljän ikäiseni + vanhemman lapsen isä. Oli jo silloin myös vaari kahdelle lapselle...
Pani siis oman lapsensa ikäistä tyttöä...kuinka ällöttävää oikeasti!!!
ensirakastaja...not.
Minna pois, mielenkiintoisempia tyyppejä esille kuin tuo itseään korostava kammotus!
Voihan olla, että valehteli, mutta silti sitä voipi mielessään ajatella siinä hetkessä, että ei tee mitään väärää, koska ei se olekaan varattu. Ja täsmennetään vielä, että mun mielestä pettäjä on aina pettäjä, eli pohjasakkaa, mutta myös varatun tyypin kanssa sähläävä on idiootti.
Ennemmin kauhistelisin sitä rappukäytäväpanoa, jonka Minna tiesi olevan varattu.
Sillä varauksella tietenkin että Minna puhuu totta.
Niitä naimisissa olevia seksinvonkaajaukkoja on kapakat pullollaan. Eikö niillä muka itsellään ole tapahtumiin osaa eikä arpaa?
tai siitä puhmisessa ei ole mitään pahaa. Mutta sen verran itseuojeluvaistoa kyllä pitäisi olla, ettei "kaikkea liikkuvaa" naimaan ala.
Nymfomania on ihan sairaus, on ihmisiä joilla on koko ajan vain seksi mielessä ja koko ajan himottaa.
Minua huolestuttaa Minnassa se, että hän ei jotenkin osaa ajatella "tekojensa seurauksia". En nyt tarkoita muiden osalta (oma moka jos varattuna pettää ja ero tulee) vaan Minnan ITSENSÄ kannalta.
Muutamia jos mainitsen:
*Taudit, varsinkin kun ei ilmeisesti osaa ehkäisyä käyttää
*"Huono maine", vaikeuttaa esim. työnsaantia ja mahdollisesti parisuhdetta joskus tulevaisuudessa.
*Perheenjäseniä; varmasti vaikuttaa perhesuhteisiin kun tuollaista talossa kertoo/tekee, erityisesti jos perheellä on aivan toisenlainen kuva hänestä ollut.
Jokaisella teollamme on SEURAUKSET.
niitä bb-miehiäkin, esim. "sata naista vuodessa" ym. höpinöistä.
Ei voi pitää paikkaansa.
BB-miehillä on nämä lausahdukset "sata naista vuodessa -ei voi olla väärässä" ymv. lausahdukset olleet ihan silkkaa valehtelua!!!:)
...Hauska olisi kuulla jonkun sellaisen mielipide joka IRL tuntee ko. herrat millaisia "panomiehiä" todellisuudessa ovat...
Totuus on myös se, että nainen saa aina seksiä (riippumatta minkä näköinen on tmv.) mutta miehille se on vaikeampaa. Miettikää vaikka baarissa olevia; sieltä ei tksikään nainen joka sauraa haluaa jää sitä vaille, mutta miehiä vastaavassa tilassa jää paljon vaille seuraa;)
mutta toisaalta Minnalla ei varmaan ole paljon varaa valita, ottaa mitä saa.