Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei vastaa puhelimeen

Vierailija
16.10.2009 |

Kavereilla ryyppäämässä.

Keksikää mulle joku hyvä tekstari, jonka voin lähettää kostoksi. Jotain mikä pelästyttää sen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaihda lukko

Vierailija
2/20 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitää pilata miehesi ilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lähös baariin iskeen naisiiiiii!!! Eikä ny haluu et sä häirittet sitä.

Vierailija
4/20 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvää isänpäivää jo etukäteen rakas".

Tai jos teillä on jo lapsia niin:

"Hyvää isänpäivää xx lapsen isälle jo etukäteen rakas" (jossa xx on lukumäärältään enemmän kuin teillä on lapsia).

Tämä olettaen että mies ei halua lapsia juuri nyt...

Vierailija
5/20 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oma rakas orini, mieheni lähti dokaamaan kavereiden kanssa ja jos vanhat merkit pitävät paikkansa meillä on taas tänään aikaa olla yhdessä koko yö. Kaipaan kosketustasi."

Vierailija
6/20 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hädän hetkellä puhelimella. Miehelläni on tapana olla usein huvikseen vaan vastaamatta. Ja oli aivan kauheaa, kun en saannut kiinni. Onneksi sain sitten toisen ihmisen, joka tuli apuun, kun olin lasten kanssa joutunut autolla onnettomuuteen. Ja mies oli vaan jossain kaverilla silloin, kun ei "joutanut" vastaamaan... Joten jos ap:llä hätä, niin ymmärrän tunteesi.

Vierailija
7/20 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ryyppäätte ja olette sisätiloissa ja takki ei päällä. Kuka kuulee pirinän kun musa soi ja kaverien kanssa solkataan juttuja kovalla äänellä.

Mikä hätä ap:lä on, sekö ettei prinsessaa nyt huomioida samalla???

Vierailija
8/20 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kostoa vain hautoo

Vierailija
9/20 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapana edes ryypätä. Luuri on aina lähettyvillä, olin sitten kotona tai missä vaan...

Vierailija
10/20 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin?

Vierailija
11/20 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kyllä ymmärrä minkä takia mies ei voi puhelimeensa vastata, taas ei ajattelu mene kovin pitkälle miehelläkään. Ite jos olen tyttöjen kanssa ulkona niin en pelkää vastata, oli mikä oli kun ei siellä mitään 'salaista' tapahdu. Pyhä yksinkertaisuus taas noitten miesten kanssa.

parempi olis miehellekin jos vastais, ei tulis riitoja & seuraavaa päivää ajatellan, vai mitä mieltä miehet ovat?!

Vierailija
12/20 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä se, joka on rv 36?

Pistä vaikka viesti, että vedet lorahti lattialle. Pakkoko sitä on kertoa, että oliko sun sisältä vai lasista ;-)

Jos et ole raskaana, niin tää juttu ei ehkä välttämättä toimi... ellei mies ole riittävän kännissä.

Vierailija
13/20 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryyppäämässä. Minusta se on aika teiniä touhua... Onneks ei olla enää teinejä...

Vierailija
14/20 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ite jos olen tyttöjen kanssa ulkona niin en pelkää vastata, oli mikä oli kun ei siellä mitään 'salaista' tapahdu. Pyhä yksinkertaisuus taas noitten miesten kanssa. "

Jos mies ei vastaa, vaan hoilaa kaverien kanssa armeijajuttuja niin nainen ajattelee, että jotain "salaista" täytyy ehdottomasti olla menossa...

Vierailija
15/20 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

orjat, kyllä pitäis pystyä ryyppään ilman kännyä

Vierailija
16/20 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei miehen etes kuuluis olla kaverien kanssa"

Kun alkaa seurustella, niin ei muita kuin oma vaimo keskustelukumppanina ja miespuoliset ystävät boikottiin? Miltä kuulostaisi jos ""Ei naisen etes kuuluis olla kaverien kanssa"?

Vierailija
17/20 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jätit lukematta tuon "ei kuuluis olla kaverien kanssa RYYPPÄÄMÄSSÄ". Jäi aika oleellinen sana pois, vissiin tarkotuksella... Saahan sitä kavereita pitää, meillä ainakin, ja harrastuksissa käydä, mutta ne ei sisällä teineilyä kyllä... Eli kaljanjuontia ja syleskelyä, porukalla auton korjailua tai muuta teinipuuhaa... Koti on kiva paikka :) Ja meillä ainakin perheenä niin kivaa, että miestä pitää patistella... Pahoitteli just yks päivä, että on niin koukussa meidän vauvaan, ettei malta oikeen erkaantua paitsi töihin, ja jää kotihommiakin rästiin :)

Vierailija
18/20 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverien kanssa ryyppäämässä, juhliminen johtuu siitä että ovat hiukan kauempaa ja sitten kerralla pitempään ollaan viihteellä. Vaimolla myös oikeus osallistua työpaikan iltarientoihin ja käydä keikoilla jne.

En itse kyllä huomaa kännykkäsoittoja kun kaveien kanssa menossa.

Vierailija
19/20 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menevät kavereiden kanssa ns. kalareissuille mökille. Sitten ovat ihan kaljoissa ja minä saan pelätä kotona, että saako mies edes pelastusliivejä päälleen, jos edes kalaan asti pääsevät.

kun jätit lukematta tuon "ei kuuluis olla kaverien kanssa RYYPPÄÄMÄSSÄ". Jäi aika oleellinen sana pois, vissiin tarkotuksella... Saahan sitä kavereita pitää, meillä ainakin, ja harrastuksissa käydä, mutta ne ei sisällä teineilyä kyllä... Eli kaljanjuontia ja syleskelyä, porukalla auton korjailua tai muuta teinipuuhaa... Koti on kiva paikka :) Ja meillä ainakin perheenä niin kivaa, että miestä pitää patistella... Pahoitteli just yks päivä, että on niin koukussa meidän vauvaan, ettei malta oikeen erkaantua paitsi töihin, ja jää kotihommiakin rästiin :)

Vierailija
20/20 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menevät kavereiden kanssa ns. kalareissuille mökille. Sitten ovat ihan kaljoissa ja minä saan pelätä kotona, että saako mies edes pelastusliivejä päälleen, jos edes kalaan asti pääsevät.

miehes lähtee kalaan. eli homoilemaan