Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alavatsa-menkkakipua rv 21+2. Mitä tää on??

Vierailija
16.10.2009 |

Mulla on kolmatta päivää julmetun kipeä alavatsa, ihan kuin menkkojen aikaan. Kantaminen, kyykkiminen, kävely ym. pahentaa asiaa selkeästi. Kohtu aristaa tuosta päältäkin toisinaan, navan seudulta.

Varsinaista kohdun hetkesllistä kovettumista en huomaa, ennemminkin tuntuu, että maha on koko ajan 'kireällä'- kuin liian pienessä nahassa.

Valkovuotoa on runsaasti, mutta sitä on ollut alusta alkaen.

Odotan kolmatta ja olen rv 21+2. En muista tälläistä aiemista raskauksista. Onko kellään kokemusta? mitähän on ja pitäisikö käydä lekurissa? Ja minkähän alan tohtorilla? Vatsa ei ole sekaisin eikä ole ummetusta/ripulia...

t. ihmettelevä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei auta, niin käy näytillä.

Minulla on ollut samaa useita viikkoja, nyt rv 19. Lisäksi kivuliaita supistuksia. Onneksi ne eivät ole saaneet aikaan mitään kohdunsuulla, mutta olen tällä hetkellä sairauslomalla, jotta tilanne rauhoittuisi.

Vierailija
2/4 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis tuossa navan seudulla, varsinkin siis jos kantaa esim kauppakaseja.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkin, tässä sohvalla istuskellen, alavatsa koko ajan kipeä ja vauva pyörii kohdussa- kurjan tuntuisesti:(

ja niin, myös nivuset ovat arat ja kipu säteilee sinnekin.

ap

Vierailija
4/4 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkin, tässä sohvalla istuskellen, alavatsa koko ajan kipeä ja vauva pyörii kohdussa- kurjan tuntuisesti:( ja niin, myös nivuset ovat arat ja kipu säteilee sinnekin. ap

kipu hellitä levolla parissa päivässä.

2