Kylläpä ilman kunnon syytä eronneet provosoituvat!! : )))
Täällä palstalla on läjittäin naisia, jotka ovat eronneet tasan siitä syystä, että ei enää huvita. Ja he älähtävät kovasti, jos joku uskaltaa kyseenalaistaa heidän "välttämättömät" eronsa.
Nooh, onhan se eroaminen muodikasta.
Ja aina ah, niin idyllinen uusperhe, se vasta muodikasta onkin.
No, sen siitä saatte, kun ajatus avioliitosta on se, että saa kivat häät ja päivän prinsessana.
Ei tarvitse kuin lukea hääpalstaa, siellä on näitä tulevaisuuden erilleenkasvajia pilvin pimein... ; )
Kommentit (11)
merkkaa vain oma napa. Minäminäminäminä, ja minun tunteeni.
Lapsista viis.
ettei tuttavasi kerro sulle, että mies pahoinpiteli, tai joi, kävi huorissa tai joku muu kunnon syy vaan sanovat, että kasvoimme erillään.
Mutta et vaan ymmärrä.
eli et tiedä mitä syy avioeroon on oikeasti ollut
ettei tuttavasi kerro sulle, että mies pahoinpiteli, tai joi, kävi huorissa tai joku muu kunnon syy vaan sanovat, että kasvoimme erillään. Mutta et vaan ymmärrä. eli et tiedä mitä syy avioeroon on oikeasti ollut
nimenomaan ITSESTÄÄN? Siitä, että oli melkein itse eronnut ns. turhaan?
Eikä kai kukaan ole tuominnut alkoholismin tai väkivallan vuoksi eronneita...
merkkaa vain oma napa. Minäminäminäminä, ja minun tunteeni.
Lapsista viis.
Yrittävät jopa määrätä kuka saa erota, kuka ei ja mistä syystä saa erota, mistä ei.
Sellainen ihminen tarvitsee jo sairaalapaikan.
Yrittävät jopa määrätä kuka saa erota, kuka ei ja mistä syystä saa erota, mistä ei. Sellainen ihminen tarvitsee jo sairaalapaikan.
Eroa sinä vaikka 50 kertaa, ja perusta joka miehen kanssa perhe. Ei se minua henkilökohtaisesti rassaa. Lapsiasi vain käy sääliksi. Kannattaisi sinun mennä koulunpenkille opettelemaan luetunymmärtämistä ; ) -ap
Yrittävät jopa määrätä kuka saa erota, kuka ei ja mistä syystä saa erota, mistä ei. Sellainen ihminen tarvitsee jo sairaalapaikan.
Eroa sinä vaikka 50 kertaa, ja perusta joka miehen kanssa perhe. Ei se minua henkilökohtaisesti rassaa. Lapsiasi vain käy sääliksi. Kannattaisi sinun mennä koulunpenkille opettelemaan luetunymmärtämistä ; ) -ap
Mä en ole eronnut kertaakaan eikä ole käynyt edes mielessä eroaminen. Mutta ei mulle tulis mieleenkään ilmoittaa kenellekään mikä on hyvä syy erota ja mikä ei?
Ja mun käy sun lapsia sääliksi. Koulunpenkille en aio mennä kehoituksestasi huolimatta, vituttaako sekin sua nyt?
vaikutat niiiin katkeralta:). Toivottavasti tajuat erota, olet varmaan muuten tosi kamala ja katkera ihminen viisikymppisenä!
Terveisin, yksi joka on onnellisesti naimisissa, mutta ei usko, että turhia eroja on olemassa.
että muut voivat päättää,onko se tarpeeksi hyvä syy vai ei. Muutenkin eronneet pitäisi laittaa jalkapuuhun keskelle toria,että toiset voisivat heitellä heitä kananmunilla.
Onko sulla jokin ongelma?