Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Katoavat" kivekset

Vierailija
16.10.2009 |

Olen ihmetellyt, kun nykyisen miesystäväni kivekset katoavat jonnekin, kun hänellä on voimakas erektio. Niitä ei silloin näy eivätkä ne tunnukaan. Mihin ne oikein katoavat ja onko tuollainen huolestuttavaa? Olen tietysti hänenkin kanssaan asiasta puhunut, mutta ei hän ole siihen huomiotaan kiinnittänyt. Ei kai siitäkään ole kyse, että hänen kiveksensä ovat normaalistikin pienehköt ja tiukat.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä ole ollenkaan huolissasi, ne kivekset nousevat ylös erektiossa ja se kivespussukka jää tyhjäksi.

Vierailija
2/13 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivesten on pakko nousta ylös ennen siemensyöksyä, muuten orgasmin sykkiminen ei saa siemeniä liikkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mut ihana tuo aloituskysymys :)) ja jos harrastaisin näsäviisaita vastauksia niin olisin takuulla vastannut jotain pienestä kävelylenkistä tms., ja ettei ole syytä huolehtia, kyllä ne aina kotiin palaavat...

Mutta muutenkin olisi mukava kurkistaa kivesten sielunelämään (niin mihin??). Olen kans huomannut että ne ovat varsin eloisia, milloin roikkuvat löysinä ja milloin sinkoavat jonnekin, minne lie. Erektiossakin joskus roikkuvat, eikö silloin ole orgasmia lähimaillakaan? Vai mikä niitä pitelee? Pakenevatko ne kosketusta, kylmää? Tuntuuko niissä erilaiselta, esim. suulla hyväily, riippuen asennosta?

Vierailija
4/13 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuen asennosta?

Tarkoitin paikasta.

Vierailija
5/13 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tyttö huoli sun partneris vaan valmistautuu lataamaan lastin maaliin.

Toinen asia mikä voi vaikutaa asiaan on esinahan pituus, mikä siis vaihtelee miehillä tod.paljon toisella on täysi seisokissa vielä "huppu" päässä

ja toisella ei meinaa nahka riittää.

Jos esinahka on lyhyt niin se erektiossa vetää kivekset mukanaan.

Vierailija
6/13 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta multa varakivekset sille kundilles saat halvalla 200 euroo mutta ota lekuri mukaan ettei tuu mitään komplikaatioita soita kun oot tulossa 041 490 1964

Vierailija
7/13 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika. Vangitkaa ne kumilenkillä pussukkaan, niin ei tarvitse kuolla huolesta.

Vierailija
8/13 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2009 klo 08:51"]

Olen ihmetellyt, kun nykyisen miesystäväni kivekset katoavat jonnekin, kun hänellä on voimakas erektio. Niitä ei silloin näy eivätkä ne tunnukaan. Mihin ne oikein katoavat ja onko tuollainen huolestuttavaa? Olen tietysti hänenkin kanssaan asiasta puhunut, mutta ei hän ole siihen huomiotaan kiinnittänyt. Ei kai siitäkään ole kyse, että hänen kiveksensä ovat normaalistikin pienehköt ja tiukat.

[/quote]Silminnähtävä kivesten kohoaminen on normaali ja ehkä tarpeellinenkin osa miehen kiihottumista, vaikka siinä on aika paljon yksilöllistä vaihtelua. Kivesten laskeutumisen jälkeen nivusiin jää vielä pienet taskut, joihin asti kivekset voivat nousta piiloon, mutta ovat silti tunnettavissa ihon läpi. Kiihottumisen lisäksi niin voi käydä erityisesti kovan fyysisen ponnistuksen aikana kuten raskaita painojanostaessa sekä hitaammin reaktiona lämpötilan muutokseen tai muihin stressitiloihin. Sen lisäksi on tietysti ns.cremaster-refleksi, joka on voimakkain lapsilla ja nostaa kiveksiä ylöspäin turvaan sisäreiden ihoa koskettaessa. 

Nivusiin häviävissä kiveksissä ei ole mitään terveysriskiä itsessään, mutta sitä on joskus testattu ehkäisykeinona käyttämällä jonkinlaista teippausta tai erikoisalushousuja kivesten pitämiseksi piilossa nivuskanavan suulla. Silloin lämpötila on jatkuvasti ylikorkea siittiöiden kannalta. 

-Mies 29v-

Vierailija
9/13 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipesin varhaisteininä pyörän runkoputken päälle ja kivekset lakkasivat kasvamasta. Mulla on silti kolme tyttöä ja kaikki miehiinmeneviä.

Vierailija
10/13 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ne pussit roikkuu vielä sillä hetkelläkin, ja ainakin neljä raskautta kolmelle naiselle on tehty. Yhdellä ei ollut halua tehdä sitä lasta joten abortoi.

Vierailija
11/13 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni kiveksillä sama ' ominaisuus'. Kyllä ne sieltä löytyvät nivusista, joko sormin tai hellästi imuttelemalla. Tykkään!!

Vierailija
12/13 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nnekin haluavat osallistua

Vierailija
13/13 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivesten on pakko nousta ylös ennen siemensyöksyä, muuten orgasmin sykkiminen ei saa siemeniä liikkeelle.

Siemenneste ei tule kiveksistä vaan rakkularauhasesta joka sekään ei sijaitse kivespussissa, ja oikeammin; kivespusseja on kaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan