G: Millaisilta miehiltä saa vastauksia läski pienen vauvan yh-äiti treffipalstalla?
Pistetään arvaus-/tietokilpailu pystyyn. Luon tänään profiilin suomi24-treffipalstalle tai vastaavalle ja lyön faktat pöytään.
Raskaasti ylipainoinen yh, jonka pienin lapsi 2kk. Millaiset miehet vastaavat vai vastaako kukaan?
Veikkaukset tämän illan aikana ja pidän profiilia netissä jouluun asti. Lähimmäksi arvanneelle tarjoan kaljat uutena vuotena meidän lähiön karaokebaarissa.
Kommentit (6)
Meinasin sanoa, että joku hyväsydäminen lapsirakas ihminen, jolle ihmisen sisältö on tärkein.
Mut jotenkin tuo "tarjoan kaljat lähiön karaokebaarissa" pisti miettimään, että minkäköhänlainen se sinun ilmoituksesikin oli? Jos oli samaa tyyliä, niin luultavasti joku peräkammarin läski puoliksi kalju, mutta muuten pitkähiuksinen runkkarimies.
tunnelmallisen baarin takkahuoneessa teatterin uuden vuoden gaalan jälkeen jos on parempi palkinto, mutta minä jatkan siitä sitten karaokebaariin.
juttua tuolla tyylillä. Joko laihdutat itsesi pienemmäksi tai sitten kannat kilosi ylpeänä "olen mukavan pyöreä kuningatar". Jos sulla on asenne kunnossa, niin saat suuremmalla todennäköisyydellä kunnon vastauksia. Jos taas toitotat "olen kurja läski yksinhuoltaja, mieheni jätti minut kauniimman naisen takia ja etsin nyt elättäjää",niin saat vastauksia hyväksikäyttäjiltä ja pervoilta.
kivireki, jota piti raahata perässä. Enkä nyt etsi ketään, ajankulukseni teen tutkimusta siitä millaisia miehiä markkinoilla on tarjolla.
että seksiseuran hakijoilta (niitä on aina suurin osa), ja sitten joiltain, joilla on itsellä jotain hieman vähemmän seksikkäitä ominaisuuksia, esim. työtön viiden lapsen yh-isä tai joku.
Laita se ilmotus ja tule sitten informoimaan millasia retaleita siellä on vastannu.