Allia syöville kysymys..
Kuinka pian ensimmäiset ripulit ovat lentäneet?
Joo, alkuun heti tärkein kysymys. Aloitin tänään Alli-valmisteen käytön. Olen kesällä tehnyt ruokaremontin ja lisännyt liikuntaa. Paino on tippunut, mutta nyt painon lasku on hiipunut ja siksi päätin kokeilla tätä lisänä.
Otin tänään ensimmäiset pillerit ja illalla olisi yhdet juhlat. Ei kai vatsa reagoi jo tänä iltana ikävästi jos on reagoidakseen?
Millaisia kokemuksia teillä on ko.tuotteesta?
Kiitooos!
Kommentit (10)
Noen ole mitään kovin rasvaista tänään syönyt ja illalla jätän pillerin ottamatta, ehkä selviydyn juhlista pieremättä rasvaa.
Kiitos vastauksesta.
Ap
jos syöt rasvaista ruokaa ja alli sitoo rasvaa. pidetään peukkuja ettei vaikuta;) tule huomenna kertomaan miten meni;)
eikä kertaakaan ollut ripulia. Ihmettelenkin, vaikuttaako ne käytännössä ollenkaan jos pystyy noudattamaan riittävän vähärasvaista ruokavaliota. Paino tippui tietysti, kun rasvan määrä väheni (mulla heikkoutena suolaiset rasvaiset iltapalat, kuten juustot ja pähkinät).
Suosittelen ap:tä kyllä välttämään juhlissa kovin rasvaisia ruokia.
vähärasvaista ettei tule ripulia. itse en vielä uskaltanut aloittaa juuri siksi kun siinä piti olla viikon ajan ennestään jo vähärasvainen ruokavalio.
vaikuttava aine kuin Allissa, mutta on vaan reseptitavaraa ja kun Allissa vaikuttavaa ainetta 60mg, niin Xenicalissa 120mg. Söin aivan tavallista kotiruokaa, enkä koskaan saanut rasvaripulia. Kapseli vaikuttaa silloin kun se on suolistossa samaan aikaan ruoan kanssa, josta se voi imeä rasvaa. Eli juhliin vaan nauttimaan tarjoilusta, mutta jättää Allin pois juhlissa.
Missään ei onneksi tunnu. Tilaisuudessa oli pippuripihviä, kermakastiketta ja uuniperunaa. Jälkiruokana tuhtia kermakakkua. Hyvällä ruokahalulla söin pitkästä aikaa, mutta ei tullut äkkilähtöjä.
:)
Mitäköhän huomenna vatsa sanoo..
eli ruokarempan tehty, treenannut olen kunnolla ja ehkä 6-7kiloa tippunut. Aloitin su allien kanssa, eli 5pv nyt takana. Olen niin pelännyt / odottanut rasvaripulia tai öljyisiä pieruja tms... mutta mutta.... nothing, ei mitään. Ihan normisti käyn pa....a kun muuten ja samanlaista tulee ulos sieltä. Toki vahdin mitä syön, ettei mitään pizzaa, hampparia tms. Pelkään ettei laihdu jos ei tule rasvaripulia mutta kaveri syönyt 3 viikkoa ja alaspäin menee normaalilla kakalla. Eli ei kaikille tule mitään vessaongelmia. Kauanko meinaat sitä syödä?
En usko että kauaa aion syödä. Eli tuskin sitä puolta vuotta ainakaan.
apteekissa sanoivat että jos on juhlat tiedossa missä syödään rasvaista niin ei kannata sinä päivänä ottaa koska muuten juhlat menee vessassa.