Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä viikoilla kolmas raskautesi alkoi näkyä ja jouduit turvatutumaan äitiyshousuihin?

Vierailija
15.10.2009 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko 14 menossa ja nyt jo tuntuu, että normaali farkut eivät mene...??

Vierailija
2/11 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hiukan aikaisemmin kuin edellisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten saikin ruveta myös pitämään löysiä neuleita jne että ei paljastuisi työpaikalla.

Rv 16 oli pakko kertoa pomolle, vaatteillakaan ei pystynyt enää peittämään :D

Vierailija
4/11 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin n. rv12 asti, sen jälkeen pidin niitä nappi auki ja peitin housun ja paidan välin tuubilla.

Raskaudesta olen kyllä "jäänyt kiinni" aina viimeistään rv14

Vierailija
5/11 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla yksikään viidestä raskaudesta näkynyt kunnolla missään vaiheessa, ja ihan ilman äitiyshousuja pärjäsin loppuun asti. Juuri kolmannessa raskaudessa sain tutulta sellaiset säädettävät äitiyshousut (en tiedä, millaisia ne yleensä on) ja kokeilin niitä muutaman kerran loppuvaiheessa. Ei tarvinnut säätää niitä ollenkaan.

Vierailija
6/11 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin moni viestiin vastanneista näytti lähes normaalilta pitkään. Mikähän minussa on vikana????

ap

Vierailija
7/11 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä voin sille että maha on aina pieni tuli painoa sitten 15 tai 4 kg, se nyt vain on niin, ehkä vaikuttaa kohdun "suunta". nauti olostasi ja käytä ihania äitiysvaatteita hei kun voit! :)

Vierailija
8/11 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin todella laiha ja näin ollen kun kohtukin on eteenpäin kaliistunut niin maha kyllä näkyi nopeasti ja selkeästi! Taaksepin kääntynyt kohtu paljastaa raskauden myöhemmin! ja kumma kyllä jos raskauksien välillä on enemmän aikaa kuin 1 -2 vuotta. Itse käytin kolmosen kanssa äityshousuja viikosta 13, nelosen kanssa vasta 17!

Vierailija
9/11 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se sitten turvotusta tai mitä vaan, mutta en kertakaikkiaan pystynyt pitämään tavallisia housuja. Oikea vauvamahakin tuli aikaisemmin näkyviin kuin edelllisillä kahdella kerralla. Valitettavasti palautuminenkin on käynyt hitaammin.

Vierailija
10/11 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 12 tuli jo onnitteluja sukulaisilta

Vierailija
11/11 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välin aikoihin, joskus yli 20rv...mutta nyt vasta masu pyöreä kuin pallo 26rv ;)