Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne syömään aamiaista Helsingin keskustassa lauantaina (n. klo 10:30)?

Vierailija
15.10.2009 |

Kyrsiintynyt äiti täällä. No ei vaineskaan, ihan ihana tuo lapsi (1v3kk) on mutta nyt keittää hetkellisesti yli kun en ole omaa aikaa saanut kuukausiin. Olen pitämässä onneksi kuitenkin "vapaapäivää" lauantaina (lähden liikkeelle klo 10 maissa ja tulen kotiin klo 18) ja ajattelin että aloitanpa sen aamiaisella keskustassa. Mutta missä? Krullas kahvila on suljettu sen tiedän. Se olisi voinut olla kiva kokemus. Ekberg? Eikös Senaatintorilla ole joku paikka? Joku muu?

Missä sinusta on kiva käydä rauhallisella aamiaisella Helsingin keskustassa? Auta äitiä mäessä... ;-)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein hotellissa kuin hotellissa on aamiaisbrunssi. Kämpin lienee myös aika rauhallinen.

Me käydään usein Fazerilla, koska siellä on tosi kivat antimet ja siihen nähden halpa hintakin.

Aamiaisbrunssit mun mielestä eivät ole keskimäärin rauhallisia, koska ne ovat aika suosittuja.

Senaatintorin paikka on Engel. Siellä on pöydät aika lähekkäin, joten ei sekään mikään rauhan tyyssija ole.

Vierailija
2/4 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastapäätä Tuomiokirkkoa on Café Engel, mainio paikka! Kluuvikadulla perinteinen kupoli-Fazer ja Pohjois-Espalla uusi Jugendsalin kahvila - suunnilleen vastapäätä Espan puiston lavaa ja Kappelia. Siellä en ole vielä itse käynyt, mutta kaverit ovat kehuneet.

Pohjois-Espalla, lähempänä Stockaa on myös Strindbergin kahvila ja Esplanade, mutta ne ovat jotenkin kiireisemmän oloisia kuin nuo muut. Ekberg on kyllä ihana, kannattaa samalla ostaa leipää naapurista, Ekbergin leipäkaupasta.

Hauskaa vapaapäivää kyrsiintyneelle äidille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamiainen loppuu lauantaisinkin usein jo klo 10 tai viim. klo 11. Mieltymykset ovat erilaisia, mutta hotellien aamiaishuoneet ovat mun mielestä aika persoonattomia ja tarjonta aika tavanomaista, yhdentekevää. Brunssille en menisi yksin.

3

Vierailija
4/4 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töölöntorilla. Aivan täydellinen, idyllinen paikka. Sieltä saa ihania aamiaistarjottimia, johon kuuluu vaikka mitä.

On kyllä sen verran suosittu paikka, että mene niin aikaisin kun mahd., itse käyn arkisin ja kerran olin lauantaina, ni oli kyllä ruuhkaa!