laihdutan. voinko syödä syntymäpäivilläni kuitenkin kakkua ja keksejä? yhtenä päivänä siis
olen laihduttanut 4kuukautta ilman herkkuja. pudottanut jo 10kiloa. syntymäpäiville tulossa paljon vieraita ja tarjottavaa jotka itse hankin ja valmistan. sääli jos en yhtään syö. mutta pieni maistelukaan ei tunnu kivalta ajatukselta. ajattelin syödä makeaa mahan täydeltä jos mieli tekee. ottaa santsiannoksen jne kakkua. mitä luulette, lihonko?
Kommentit (7)
Jos siis jätät sen mässäilyn tuohon yhteen päivään. Päinvastoin, sun laihdutus saattaa jopa saada potkua tuosta.
Totta kai voit syödä yhtenä päivänä ihan mitä vaan, ei sillä ole pitkällä aikavälillä mitään merkitystä. Itse laihdutin Painonvartijoiden neuvoja soveltamalla 10 kiloa puolessa vuodessa siten, että pidin kerran viikossa virallisen herkuttelu- ja mässytyspäivän enkä laskenut pisteitä ollenkaan.
pidin aina kerran viikossa sellaisen päivän, jolloin sain energiaa n. 2000kcal. Tehokas laihdutus tuntui jopa vaativan herkuttelupäivän silloin tällöin.
Nyt olen luojan kiitos valinnut liikunnan ja laihdun juoksemalla vaikka herkuttelisin hieman joka päivä.
tulee niin lyhyen ajan sisään nuo herkkupäivät. lasken jonyt voinko syödä kuinka monta piparkakkua ettei kalorirajani pauku
t:ap
mutta palaa ruotuun seuraavana päivänä.
Olethan suorastaan sairaalloisen ylipainoinen! Oletko harkinnut vatsalaukun pienennysleikkausta?
tulee niin lyhyen ajan sisään nuo herkkupäivät. lasken jonyt voinko syödä kuinka monta piparkakkua ettei kalorirajani pauku
t:ap
normaalisti syön 800-1300 kaloria päivä.
mitata 167cm/58-59kg