Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksuhaasteen 11. viikko alkaa (tai on jo pitkällä)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas, että pysyy oikeessa järjestyksessä. Näköjään kirjoitin viimeksi väärään.

Mites muilla juoksut etenee? Täällä oli jo vähän liukasta, joten nastakenkien hankinta alkoi mietityttään. Onko jollakin kokemuksia tai suosituksia esim. merkistä joltakin?

Vierailija
2/8 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan kympin juoksua. En tiedä pääsenkö tänään juoksemaan kun mies ei ole kotona. Mut viimeistään huomenna juoksen sen!

Nastoja minäkin mietin, paljon olen ennen lapsia juossut talvisin ihan tavallisilla nastattomilla. Mut jotenkin tuntus kyllä turvallisemmilta ne nastat. Voi olla että hankittavaksi tulee, viimeistään sitten kun olen kunnon lipat vetänyt.

Juoksuhousut sain ostettua eilen. Ihan semmoset perus brooksin pöksyt. Ei trikoot vaan semmoset toisenlaiset :D

Mustikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjelmaa viikosta 9. Jalat tuntuu ainakin nyt hyvältä, toivottavasti eivät taas kipeydy. Päätin myös, että kun ohjelma on suoritettu, vaihdan lajia talveksi uintiin niin ei tarvi miettiä noita liukkaita kelejä sun muita.

Vierailija
4/8 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Do diin, tavoite saavutettu. Ja olo on sen mukainen, hymy herkässä :D Aikaa meni tunti ja vartti. Ompa nyt todella hyvä mieli. Nyt kun vaan tulis talven yli jatkettua niin hyvä tulis. Kiva ois kyllä aina välillä kuulla teidän kuulumisia vaikka varsinainen ohjelma päättyy. Pinouduttasko jatkossakin joskus?

Mustikka

Vierailija
5/8 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette päässeet pitkälle!!!!

Mä tipahdin kelkasta tuossa syyskuun puolivälissä, kun jouduin kolmeksi viikoksi sairaalaan. Ei mitään erityisen vakavaa, vanha sairaus vain paheni. Yritän vielä tässä syksyn aikana jatkaa juoksuharrastusta, viimeistään kevätpuolella sitten.

Hyviä juoksukelejä!

-Lilliputti

Vierailija
6/8 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei oikein muillekaan voi.

Meikkaan aamuisin tuolla vessassa ja samalla tulee nojattua lavuaarin reunaan. Harmissani manailin ihoani, että kylläpäs jää painauma reisiin siitä lavuaarin reunasta.. vanhemmitenhan ihon kimmoisuus vähenee. No, seuraavana päivänä huomasin saman jutun, enkä ollut nojaillut koko päivänä kyseiseen paikkaan. Perhana. Sehän oli mun reisilihas, jonka yläosa oli tullut näkyviin! Ai mulla on siis lihakset!!! :D

Vierailija
7/8 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut mustikallekin kympin juoksemisesta ja Aavalle uusista lihaksista! :D

Itse kävin eilen juoksemassa 45 minuutin lenkin ja tuntui tosi hyvältä meno. Ihan miellyttävältä koko matkan. Jalat oli kunnossa ja hengitys kulki hyvin. Tänään vähän toinen polvi oireilee, joten ihan heti en taas pysty juoksemaan.

Mietinkin jo, että jospa yrittäisinkin jo seuraavaksi sitä kymppiä ja oikaisisin ohjelmaa tuon pari viikkoa mitä on jäljellä. Voi olla, että säät menee niin huonoksi, ettei enää myöhemmin huvita tai sitten jos jalat alkaa taas oireilla enemmänkin niin se viimeinen rutistus vain siirtyisi ja siirtyisi.

Pitää katsoa mitä teen. Mutta eilinen juoksu antoi kyllä uskoa sille, että jaksan sen kympin kyllä.

Vierailija
8/8 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kaksi viikkoa lopusta. Jotenkin vain kyllästyi odottamaan ja yritin sitten vain juosta sen 10km. Ja menihän se. Nyt vain on vähän tyhjän päällä. Pitäsi laatia jatkosuunnitelma. Kympin olen juossut toistamiseen ja pienempiäkin matkoja, mutta tavoitteita pitäisi asettaa jatkossakin. Esim. 4 kertaa lenkki viikossa ja yksi niistä olisi toi 10km.

Miten muut olette ajatelleet jatkoa?

BTW, huomasitteko että porukkamme supistui aika pieneen lähtöhlömäärästä.. oliko meitä sillo yli 20.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi