Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appi ukolla "hoito" kuinka avata asia vai kerrotaanko suoraan anopille?

Vierailija
14.10.2009 |

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen sisällön elämään tuo lapset.

Minkä ikäisenä sinun mielestäsi ihmisen kuuluu lopettaa seksielämä?

Vierailija
22/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan nuo miehet alkaa oppia siihen touhuun tuossa neljänkympin päälle. Kuule, 50-vuotiaat on parhaimmillaan tosi petoja ja nuorekkaan vetreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sitä mieltä, että asia ei kuulu sulle. Ei pidä mennä sekaantumaan asiaan, josta ei tiedä kaikkea, kuten moni muukin vastaaja on jo tuonut esiin.

Jos et PYSTY olemaan sekaantumatta, niin puhu appiukolle kahden kesken. Sano, että tietoosi on tullut että XX ja että asia vaivaa sinua. Voit toki sanoa mitä haluat (esim. "haluan että kerrot asian vaimollesi, ettei hän ole viimeinen joka siitä saa tietää" ja että "tämä asettaa meidät muut hyvin hankalaan välikäteen"). Sen jälkeen on hänen asiansa, mitä hän asialle tekee.

Anopille en puhuisi missään tapauksessa. Entäpä jos hän tietää, mutta ei halua asiaa käsiteltävän laajemmin? Anna hänen säilyttää kasvonsa.

Vierailija
24/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat miehet ovat ikähaarukassa 18-27v.

Vanhat ukot on kuvottavia. En voi kuvitella harrastavani seksiä isäni ikäisten miesten kanssa. hyi. Olen itse 32v

Vierailija
25/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuoksi vanhan äijän pitää muka päästä panemaan jotain?

sehän voi olla vaikka 35 ;)

Vierailija
26/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat miehet ovat ikähaarukassa 18-27v. Vanhat ukot on kuvottavia. En voi kuvitella harrastavani seksiä isäni ikäisten miesten kanssa. hyi. Olen itse 32v

Vierailija
27/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on miesystävä joka on naimisissa ja en totisesti pitäisi että miedän asiohin puututtaisiin tuolla tavoin.

Miehen vaimo on hyvä vaimo mutta seksiasiat ei enää luista heillä ja siksipä mies on seksiä hakenut muualta.

Appivanhemmillasi saattaa olla kyseessä samanlainen säätö eikä heistä kumpikaan halua asiaa puitavan yhteisesti.

Jospa sinä ap keskittyisit siihen omaan perheeseesi ja panostaisit siihen että teillä riittää seksiä ettei mihesi toimi isänsä tavoin.

Vierailija
28/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti on kerrottava edes miehellesi joka voi päättää haluaako kertoa siitä äidilleen.

Pettämisestä pitäisi aina kertoa ettei koko suvun tarvitse hävetä pienellä paikkakunnalla.

Vierailija
29/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisekseen, jospa antaisit olla. Jos sun mies on niin tossu, ettei voi hoitaa asiaa kuntoon, olet ihan kaameen ukon valinnut. Miehesi asia on kertoa tuo, ei sinun, Sinä voit sitten pikku viineissä olla anopin tukena. Mutta älä herranenaika mene sinä asiaa kertomaan.

Vierailija
30/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit esittää mielipiteesi hieman kauniimmin. Ei tuntemattomille ihmisille ilmaista asioita tuohon sävyyn. Häpeäisit!

Ja toisekseen, jospa antaisit olla. Jos sun mies on niin tossu, ettei voi hoitaa asiaa kuntoon, olet ihan kaameen ukon valinnut. Miehesi asia on kertoa tuo, ei sinun, Sinä voit sitten pikku viineissä olla anopin tukena. Mutta älä herranenaika mene sinä asiaa kertomaan.

Vierailija
31/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin avokkaalla päin näköä jos minua puhuteltaisiin tuohon sävyyn kuten tämä yhdyssanojen korjaaja. Aika kusipäinen mielenlaatu.

Ap keskustele miehesi kanssa asiasta.

Vierailija
32/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan nimettömänä että tiedän hänen pettämispuuhista ja seuraava kirje menekin sitten hänen vaimolleen ellei se lopu välittömästi.

Vierailija
33/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin hiljaa. Tai laita ainakin miehesi puhumaan jos on ihan pakko.

Vierailija
34/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en menis kertoo mitään appiukolle. Onks se teiän mielestä okei jos se appiukko sitten lopettaa suhteensa ja leikkii kullannuppua kun anoppi elää siinä harhassa että aviomies on uskollinen nyt ja aina?

Ei, jos jollekin kerrot niin anopille ja mieluiten niin että miehes kertoo äireeleen, pysy sinä sivussa. Onhan se miehen vanhemmat sentään.

Vierailija
35/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin on jotain ohi menevää humputusta, sen ei tarvitse liittyä mitenkään mun elämään. Tietysti, jos hoidetaan huonosti, niin sitten se liittyy minunkin elämääni ja varsin ikävällä tavalla.

Vierailija
36/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes asiasta tulee tavalla tai toisella julkinen... Jos olisit tuo anoppi, mieti miltä tuntuisi kuulla asiasta ja että KAIKKI MUUT ovat tienneet jo pitkään?! Kukaan ei vaan ole vaivautunut sinulle kertomaan.

Olenkohan ainut, joka ei haluaisi tietää, jos olisi anoppi. Niin kauan kuin on jotain ohi menevää humputusta, sen ei tarvitse liittyä mitenkään mun elämään. Tietysti, jos hoidetaan huonosti, niin sitten se liittyy minunkin elämääni ja varsin ikävällä tavalla.

Vierailija
37/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurit sun muut jo asian tietäisivät?

Niin kauan kuin on jotain ohi menevää humputusta, sen ei tarvitse liittyä mitenkään mun elämään. Tietysti, jos hoidetaan huonosti, niin sitten se liittyy minunkin elämääni ja varsin ikävällä tavalla.

Vierailija
38/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat miehet ovat ikähaarukassa 18-27v.

Vanhat ukot on kuvottavia. En voi kuvitella harrastavani seksiä isäni ikäisten miesten kanssa. hyi. Olen itse 32v

Vierailija
39/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinkin sinut eilen siellä ....? Tai sitten tunkisin juttelemaan ja esittäytyisin, jos näkisin heidät ja mainitsisin jotain anopista...

Vierailija
40/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkäpä muutaman muunkin vastaajan ottaa vaihteeksi tällainen näkökulma..? ;)

Haluaisitko itse tietää, jos miehelläsi on vakiopano? Jatkaisitko mielelläsi autuaan tietämättömänä petollisen miehen kanssa vaikkapa vuosikausia, vai kenties laittaisit ukon samantien pellolle ja vaihtaisit itsekin ihan luvan kanssa johonkin rehdimpään tyyppiin?

Vanhemmilla ihmisillä varsinkin tahtoo ikä jo alkaa painaa, ja voi olla täysin musertavaa kuulla nuoruudenrakkautensa olleen uskoton vuosikausia vaikkapa kahdeksankymppisenä. Siinä ei paljoa ehdi enää tehdä oman uuden onnensa eteen. Kaikki kun eivät halua enää siinä vaiheessa jatkaa siippansa kanssa, kun kuulevat tämän pettäneen.

ps. laittaisin mieheni asialle juttelemaan äidilleen hienovaraisesti aiheesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän