Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitäs isälle lahjaksi?

Vierailija
14.10.2009 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai puhukko nyt miehestäsi?

Vierailija
2/5 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle miehelle riittää lasten väkerrykset ja muutama kaunis sana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tein toukokuussa päätöksen, että en millään tavalla vietä isänpäivää. Syynä se, ettei isä muistanut minua millään tavalla äitienpäivänä, ei suukkoa, ei halausta, ei onnentoivotusta, ei korttia, ei kukkaa, ei kakkua, ei mitään.

Se oli minusta loukkaus ja suora osoitus, etten ole äitinä juhlimisen arvoinen. Kodinhoitajaksi, siivoojaksi jne. kyllä kelpaan. Pitäisi varmaankin tehdä uusi päivä eli kodinhoitajan päivä, ehkä lasten isä silloin muistaisi minua, tai sitten ei.

Erityisesti harmitti se, ettei muistanut, kun minä olen aina lasten kanssa keksinyt kaikenlaista kivaa isälle, leivottu isälle herkkuja, tehty isän lempiruokaa jne. Lapset ovat selkeäasti tienneet, että nyt on suuri juhla, jonka sankari on isä ja sitä on kiva juhlia.

Lapset kyllä hoidossa olivat tehneet äitienpäiväkortit ja ne on aina ihana saada. Mutta minusta oli loukkaavaa, että lapsetkin saivat sellaisen käsityksen, ettei sitä päivää nyt tarvitse juhlia. Olisi vaikka minulle vihjannut, ettei meinaa sitä mitenkään juhlia, niin olisin lähtenyt muualle lasten kanssa ja viettänyt jossain muualla kunnon äitienpäivän.

Pettymystä ei helpottanut yhtään se, kun ystävä kertoi kuinka hänen exä ja yhteisten lapsien isä oli vienyt hänet ja lapset syömään, ostanut kukkia ja lahjan. Exä oli halunnut tällä kertoa, että hänen mielestän ystäväni on kuitenkin hyvä äiti lapsille vaikka he eivät toisiaan rakastaneetkaan. Ja exä ei todellakaan yrittänyt tällä eleellä sytyttää uutta kipinää.

Olen ihan kahden vaiheilla, että teenkö isänpäivän vai en. Jos teen vanhaan malliin, niin isä pitää sitä vain itsestäänselvyytenä ja jos en, niin sillä verukkeella voi sitten kaikki seuraavat äitienpäivät jättää väliin.

Mitä te tekisitte?

Vierailija
4/5 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en järjestä miehelleni mitään ohjelmaa, omalle isälleni kyllä hankin lahjan. Kerron kyllä miehelleni kuinka tärkeä on jne, mutta lapsilta saa lahjansa, mitä lie sitten ovatkaan.

- tais olla kakkonen

Vierailija
5/5 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis lapseni isälle eli miehelleni! Lapseni on reilun vuoden

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän