Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saan lapseeni PAREMMAN LÄHEISYYSSUHTEEN??

Vierailija
14.10.2009 |

lapseni on 7 vuotias poika, koululainen. Jotenkin olen äitinä "vieraantunut"hänestä, hän viihtyy paremmin ystäviensä kanssa, ja vaikuttaa surulliselta minun kanssani.

Tätä on jatkunut kauan. Isäänsä hän näkee tapaamisviikonloppuisin.Silloin hän vaikuttaa todella hyväntuuliselta.

Olen huolestunut mitä äitinä teen väärin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää ideoita

Vierailija
2/7 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella vaikea saada läheisyyttä. Toinen lapsista esim. kertoo kaikki kuulumiset koulusta, kavereista ym. heti, kun taas toisesta ei saa irti mitään.

Meillä on hiukan auttaneet yhteiset kävelylenkit. Jos tyttö ei halua puhua, niin anna olla hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele pojan kanssa siitä mistä hän pitäisi. Alkakaa käydä vaikka joka lauantai uimassa tms. Vietä hänen kanssaan enemmän aikaa.

Vierailija
4/7 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ehdotan esim.jotain peliä tai lukemista(josta hän tykkää)hän ei halua!sitten luovutan ja annan hänen olla kaiken ajan kavereidensa kanssa=(

ap

Vierailija
5/7 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo lukemiset ja pelit on tietysti hyvä juttu, mutta jos kokeilisit jotain aivan uutta tekemistä? Vaikkapa kävisitte uimahallissa tai ottaisit hänet mukaan kotiaskareisiin -esim leipomaan jotain - tai tekemään vaikka pizzaa yhdessä?

Vierailija
6/7 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että otat pojan mukaan auttamaan ruuanlaitossa/leipomisessa. Ja muissakin kotitöissä. Teette yhdessä ja juttelet(te) mukavia. Ei yhdessä tekemisen tarvitse aina olla jotain lapselle järjestettyä erikoiskivaa, vaan juuri arkista yhdessä puuhastelua. Lapsi saa samalla tuntea itsensä tarpeelliseksi ja hyödylliseksi.

Vierailija
7/7 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten lapselle mielenkiintoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi