Onko teillä auto lämmityksessä kunpakkasta pari astetta?
Kommentit (9)
toisessa autossa vain on sisätilanlämmitin, eli mun pitää mennä kylmään autoon... moottori sentään on vähän lämmennyt :-)
Ei ole edes tolppapaikkaa. Kyllä sellasen sais jos haluais, mutta sen verran vähän tulee autoa käytettyä nykyään, etten ole ajatellut sitä tarpeellisena.
Eikä sillä auton kulumisella ole mulle mitään väliä.
Enkä usko, että mun pari kertaa viikossa kylmällä autolla ajelut tätä maailmaa kaatais, olishan se ympäristöystävällisempää lämpöisellä autolla lähtä, mutta itselle kallimpaa.
Voishan se tietty olla mukavaakin, mutta kun kuitenkin laitan ne ulkotamineet päälle niin samapa tuo.
Ajastin lämmittää puolisen tuntia näin syksyllä. Kovemmalla pakkasella kaksi.
Dieselille erityisesti kylmäkäynnistys on paha, niin kulumisen kuin kulutuksen kannalta. Sisätilanlämppäriä ei ole.
Oliko se suositus, että jos on alle +5 niin lämmitys on hyväksi? Meillä on lisäksi sisälämmitin ja on paljon mukavampi aamulla istua lämpimään kuin jääkylmään autoon.
heti siitä lähtien kun on vaara, että ikkunat on aamulla jäässä, inhoan skrabaamista.
Töissä laitan auton lämmittimen ajastimelle jos tiedän edes suurinpiirtein mihin aikaan olen lähdössä ja jos oletan, että silloin on pakkasta tai nollakeli. En halua skrabata edelleenkään ja lämpimään autoon on kivempi mennä.
jos tiedämme että ollaan lähdössä niin aina pannaan lämmitykseen: on mukavampi itselle ja lapsille sekä autolle että ympäristölle.
Eihän sitä tarvitse nollakeleillä kauaa pitää.
Miehen auto ei ole, ellei perhe ole tulossa kyytiin..., paitsi kovilla pakkasilla, eli täällä uudellamaalla asuttaessa muutamana työaamuna talvessa. Siinäpähän raaputtelee.
tialämmitin on puhaltanut auton lämpimäksi.
Mukavaahan se tietysti on jos on valmiiksi lämmin.
Sähköä vaan kuluu enempi, mut bensaa tietysti vähempi.