Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo tyydyttää itseään öisin...unessa?

Vierailija
13.10.2009 |

Olen nyt viime aikoina herännyt siihen että vaimoni tyydyttää itseään öisin. Uskoisin että hän on vieläpä unessa kaiken touhun keskellä. En ole oikein rohjennut ottaa asiaa esille mutta se koskee minuakin sillä tavalla, että kiihotun tietysti ihan valtavasti kun nainen voihkii vieressä. Olen koittanut myös lähteä mukaan hyväilemällä naista seksin toivossa mutta olen tullut torjutuksi todella kylmästi kun hän on herännyt tai muuten vaan reagoi tähän. Vaimoni on aika haka puhumaan myös unissaan, joten en yhtään ihmettelisi vaikka ei muistaisi tästäkään mitään aamulla. Ongelma on todella erikoinen, en oikein saa unta öisin kun odotan "tapahtumaa" kiihottuneena tai herään melkein heti tähän vaimoni itsensä hyväilyyn. Olen myös todella ihmeissäni miten usein ja pitkään tätä öisin jatkuu, voi mennä tuntejakin että välissä on vain muutamia kymmeniä minuutteja ja taas alkaa...kohta kulli räjähtää ja pää halkeaa jos en pääse mukaan!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä taas toisin päin.

mies alkaa öisin lähennellä minua ja monesti sitten seksiin suostunkin. hän vaikuttaa ihan hereillä olevalta, tekee asioita, saattaa jutellakkin....mutta....kun mennään jälkeenpäin pesulle, hän sanoo kuinka on ihanaa kun vaimo herättää seksillä. useimmiten hän on herännyt juuri ennen laukeamistaan....

en oikein tiedä mitä tästäkin pitäisi ajatella....toki aina olen korjannut että se olit kyllä sinä joka homman aloitit ja nykyään hän jo tietää miten asiat oikeasti lähtevät rullaamaan....

toisaalta on sellainen olo että käytän hyväksi nukkuvaa/tiedotonta miestäni, toisaalta on paha mieli kun seksiä on muuten tosi vähän ja mistä sitä tietää ketä hän kuvittelee unissaan paneskelevansa.....ei ainakaan varmaan minua koska tämä uniseksi on useimmiten loistavaa. niin hänelle kuin minullekkin ja hän vaikuttaa todella halukkaalta ja kiimaiselta, mitä ei todellakaan tapahdu hereillä ollessa...

Vierailija
2/7 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös unensaantiongelmia, kun välittömästi maate mentyämme vaimo alkaa tyydyttämään itseään. Alkaa kuulumaan kova rapsutus, peitto tärisee ja pakarat supistelevat. Mun mielestäni ei voi nukahtaa niin nopeasti, tosin tätä kestää joskus jopa kaksi tuntia, jona aikana hän saa useita orgasmeja. Kerran kysyin mitä hän touhuaa ja väitti ettei mitään. Kohta vedän itseni hirteen tai teen jotain muuta lopullista. Lähinnäkin sen takia etten pysty nukkumaan hänen vieressään. Toinen asia on vaimon märät housut, kun hän tulee "joogasta" vai mistä sitten mahtaa tullakaan. Auttakaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna muijas rapsuttaa ku et ite viitti.on teilläkin ongelma.miten olis terapia?

Vierailija
4/7 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistät infrapunakameran tulille, niin lupaan ostaa kaikki videot

Vierailija
5/7 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Monta kertaa on tullut lähenneltyä vaimoa yöllä. Siis unissaan. Vaikea selittää... ei hereillä muttei aivan nukukaan. Pakko olla jokin testoteroni juttu. T. Lasse

Vierailija
6/7 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana kävi tosi usein noin, siihen joskus heräsi ja joskus ei. Mutta silloin kun heräsi, fiilis oli ihan mieletön.

Mies on joskus harvoin sanonut, että on herännyt siihen, kun hieron itseäni (nyt ei raskaana). Kuulemma tosi kiihottavaa, mutta itse en muista aamulla siitä mitään.

n37

Vierailija
7/7 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus herään yöllä seksiuneen ja tekee älyttömästi mieli. Miestä olen yrittänyt herättää mutta haluaa mieluummin nukkua, hymp. Sitten olen itse itseäni siinä tilanteessa auttanut, että tulisi uni edes vielä. Aamulla mies on sanonut sitten, että kuuli mitä tein ja olihan se ihan siistiä - mutta ei puhettakaan että ois kuitenkaan ns. kelkkaan hypännyt. :/