Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hinnoitteluapua kirpparille

Vierailija
13.10.2009 |

Kuinka hinnoittelen vauvan vaatteet, jotka ovat tosi hyväkuntoisia, yhdellä lapsella olleita, lähinnä Tutta, Name it, H&M, KappAhl -merkkisiä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis hinnoitellut ihan oikein. Joo, mä en vie kirpparille mitään ns. puolen euron vaatteita ja alle, vaan ne annan lahjoituksena työttömien yhdistykselle, ketkä sitten myyvät niitä omalla kirppiksellään. Ei jaksa nähdä vaivaa sellaisten hinnoittelussa.

ap

Vierailija
2/5 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myynyt lähes pelkästään vauvanvaatetta. On Lindexiä, Tutta retroa,metsola, yms. vastaavaa. Rahaa olen saanut 180€ vaikka hinnat ovat olleet 1€-18€, ihan kiva lisä äitiyspäivärahalaiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että 10 prossaa ostohinnasta on aika varma veto. Ainakaan täällä pk-seudulla ei kukaan osta 2-3 eurolla perustrikoovaatetta. Niiden hinnat on siinä 20 senttiä - 1 euro.

Vierailija
4/5 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka kehtaa lähteä myymään kirpparille 20 sentin vaatteita.. En minä ainakaan.. Mieluummin annan ilmaiseksi vaikka seurakunnalle..

Vierailija
5/5 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä niistä kaksi tai kolmekin euroa maksetaan. Nuhjuiset gollegehousut ja nyppyyntyneet bodyt myydään 20 sentillä (ja äitiyspakkauksen vaatteet).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan