Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko te kuvitella olevanne naimisissa täällä palstailevan miehen kanssa?

Vierailija
13.10.2009 |

Itse en vois edes kuvitella, että mun mies kävis vauvalehden palstalla!;D

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on kenties kiinnostunut lapsistakin.

Vierailija
2/31 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten täällä käyvä mies olisi säälittävämpi kuin nainenkaan. Kait mieskin saa kirjoitella tänne ja lukea juttuja. Täytyy sanoa, ettei paljoa miehekkäämpää miestä olemukseltaan, tai muutenkaan ole kuin omani - niin tämä iso mies lukee näitä juttuja ihan mielenkiintoa täynnä.

Kait sitä täytyy hame ostaa sille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eräs opiskelija teki miesten hameita lopputyönään koulussa.

Vierailija
4/31 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa yllä on viikseni sieraimiston molemmin puolin. Eli kyllä minäkin käyn täällä säännöllisen epäsäännöllisesti.

terkuin,

viiksiexpertti

Aimo Mela

Vierailija
5/31 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyny niitä pimppoja kattomassa.

Vierailija
6/31 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä pelkkää valitusta sisältävää foorumia saa kiittää: ei ikinä naimisiin tietokonetta käyttävän kanasen kanssa. Ja b-rappuun pelkästään. Viimeisin järki häviää kun pulla uunissa: mitään ei voi syödä, mistä lypsää veronmaksajien rahat. Järkyttävää.

Vierailija
7/31 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun mieheni surffailis jossain auto- ja prätkäfoorumeilla:DD

Ihan politiikkaa ja ympäristöasioita käy lueskelemassa. Keskustelee kansainvälisillä foorumeilla "päivänpolttavista" aiheista.

Erityisen mielenkiintoista on ollut, kun on ollut pitkäkestoisessa yhteydessä sota-alueilla olevien ihmisten kanssa...tieto ja keskustelu on ollut jtakin aivan muuta, kuin minkälaisen kuvan media antaa..siitä on sitten ollut hyvä luoda synteesiä tapahtumista..

Vierailija
8/31 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisin kovin hämmästynyt jos hän kävisi täällä.... mitä ihmettä homopari tekisikään vauva-sivuilla...

Vierailija
9/31 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman huumorintajua tänne ei kannata tulla

Vierailija
10/31 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvasivuille..

niin olisin kovin hämmästynyt jos hän kävisi täällä.... mitä ihmettä homopari tekisikään vauva-sivuilla...

Vierailija
11/31 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo keskittyy AV:hen ja sisustustyynyihin, mies tekee synteesejä päivänpolttavista asioista.

No kyllä mun mielestäni olis noloa, jos mun mieheni surffailis jossain auto- ja prätkäfoorumeilla:DD Ihan politiikkaa ja ympäristöasioita käy lueskelemassa. Keskustelee kansainvälisillä foorumeilla "päivänpolttavista" aiheista. Erityisen mielenkiintoista on ollut, kun on ollut pitkäkestoisessa yhteydessä sota-alueilla olevien ihmisten kanssa...tieto ja keskustelu on ollut jtakin aivan muuta, kuin minkälaisen kuvan media antaa..siitä on sitten ollut hyvä luoda synteesiä tapahtumista..

Vierailija
12/31 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vois edes kuvitella, että mun mies kävis vauvalehden palstalla!;D

Vierailija
13/31 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos säännöllisesti kävisi. Ymmärtäisin, jos joskus uteliaisuuttaan.

Vierailija
14/31 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tosiaan voi olla varmaan sellaisen miehen kans, joka pyöris täällä päivät;D

En vaan vois...ois mulle ihan liian "akkamainen" ukko!;)

t. ap

Vierailija
15/31 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies surffaa moottoripyörä ja autofoorumeilla

Vierailija
16/31 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuossa ketjussa. Kirjoittaa ihan kuin nainen. Haluaa vaan herättää ärsytystä ihmisissä... Juuri sellaisia ajatuksia, että "jos se olisi sun vaimosi joka olisi kotona ja sinä töissä, etkö odottaisi että ruoka on valmiina kun palaat kotiin....?"

Jotenkin niin läpinäkyvää etten edes jaksa ketjuun kirjoittaa.

-2

Mä en tosiaan voi olla varmaan sellaisen miehen kans, joka pyöris täällä päivät;D

En vaan vois...ois mulle ihan liian "akkamainen" ukko!;)

t. ap

Vierailija
17/31 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naimisissa ollaan. Ei siis tarvitse kuvitella.

Vierailija
18/31 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä palstaileva mies sinuakaan ottaisi luetun perusteella.

Vierailija
19/31 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuoitu jätkä kelpaisi

Vierailija
20/31 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen lukenut miehelleni tän palstan helmiä - hymyilee vaan ja pyörittää päätänsä. Miettii varmaan, että kaikkea se vaimoparka harrastaakin...

Eli lienee varsin epätodennäköistä että tänne vapaaehtoisesti saisi näitä lukemaan ;) Mutta joo, oon kanssa ihmetellyt, että mitä noi miehet täällä valittaa, kun pettynyt naisiin, perhe-elämään, rakastajattariinsa. Aika outoa, hieman väärä paikka aikuiselle miehelle. Ja nyt en tarkoita ketään koti-isää, joka kirjoittaisi lasten nukkumaanmenoajoista tai miten piristäisin vaimoani. Ei sentään syrjitä;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi