Voisitteko te kuvitella olevanne naimisissa täällä palstailevan miehen kanssa?
Itse en vois edes kuvitella, että mun mies kävis vauvalehden palstalla!;D
Kommentit (31)
miten täällä käyvä mies olisi säälittävämpi kuin nainenkaan. Kait mieskin saa kirjoitella tänne ja lukea juttuja. Täytyy sanoa, ettei paljoa miehekkäämpää miestä olemukseltaan, tai muutenkaan ole kuin omani - niin tämä iso mies lukee näitä juttuja ihan mielenkiintoa täynnä.
Kait sitä täytyy hame ostaa sille...
kun eräs opiskelija teki miesten hameita lopputyönään koulussa.
Tuossa yllä on viikseni sieraimiston molemmin puolin. Eli kyllä minäkin käyn täällä säännöllisen epäsäännöllisesti.
terkuin,
viiksiexpertti
Aimo Mela
Tätä pelkkää valitusta sisältävää foorumia saa kiittää: ei ikinä naimisiin tietokonetta käyttävän kanasen kanssa. Ja b-rappuun pelkästään. Viimeisin järki häviää kun pulla uunissa: mitään ei voi syödä, mistä lypsää veronmaksajien rahat. Järkyttävää.
jos mun mieheni surffailis jossain auto- ja prätkäfoorumeilla:DD
Ihan politiikkaa ja ympäristöasioita käy lueskelemassa. Keskustelee kansainvälisillä foorumeilla "päivänpolttavista" aiheista.
Erityisen mielenkiintoista on ollut, kun on ollut pitkäkestoisessa yhteydessä sota-alueilla olevien ihmisten kanssa...tieto ja keskustelu on ollut jtakin aivan muuta, kuin minkälaisen kuvan media antaa..siitä on sitten ollut hyvä luoda synteesiä tapahtumista..
niin olisin kovin hämmästynyt jos hän kävisi täällä.... mitä ihmettä homopari tekisikään vauva-sivuilla...
ilman huumorintajua tänne ei kannata tulla
vauvasivuille..
niin olisin kovin hämmästynyt jos hän kävisi täällä.... mitä ihmettä homopari tekisikään vauva-sivuilla...
vaimo keskittyy AV:hen ja sisustustyynyihin, mies tekee synteesejä päivänpolttavista asioista.
No kyllä mun mielestäni olis noloa, jos mun mieheni surffailis jossain auto- ja prätkäfoorumeilla:DD Ihan politiikkaa ja ympäristöasioita käy lueskelemassa. Keskustelee kansainvälisillä foorumeilla "päivänpolttavista" aiheista. Erityisen mielenkiintoista on ollut, kun on ollut pitkäkestoisessa yhteydessä sota-alueilla olevien ihmisten kanssa...tieto ja keskustelu on ollut jtakin aivan muuta, kuin minkälaisen kuvan media antaa..siitä on sitten ollut hyvä luoda synteesiä tapahtumista..
Itse en vois edes kuvitella, että mun mies kävis vauvalehden palstalla!;D
Ainakin jos säännöllisesti kävisi. Ymmärtäisin, jos joskus uteliaisuuttaan.
Mä en tosiaan voi olla varmaan sellaisen miehen kans, joka pyöris täällä päivät;D
En vaan vois...ois mulle ihan liian "akkamainen" ukko!;)
t. ap
mun mies surffaa moottoripyörä ja autofoorumeilla
Siis tuossa ketjussa. Kirjoittaa ihan kuin nainen. Haluaa vaan herättää ärsytystä ihmisissä... Juuri sellaisia ajatuksia, että "jos se olisi sun vaimosi joka olisi kotona ja sinä töissä, etkö odottaisi että ruoka on valmiina kun palaat kotiin....?"
Jotenkin niin läpinäkyvää etten edes jaksa ketjuun kirjoittaa.
-2
Mä en tosiaan voi olla varmaan sellaisen miehen kans, joka pyöris täällä päivät;D
En vaan vois...ois mulle ihan liian "akkamainen" ukko!;)
t. ap
ja naimisissa ollaan. Ei siis tarvitse kuvitella.
täällä palstaileva mies sinuakaan ottaisi luetun perusteella.
Joskus olen lukenut miehelleni tän palstan helmiä - hymyilee vaan ja pyörittää päätänsä. Miettii varmaan, että kaikkea se vaimoparka harrastaakin...
Eli lienee varsin epätodennäköistä että tänne vapaaehtoisesti saisi näitä lukemaan ;) Mutta joo, oon kanssa ihmetellyt, että mitä noi miehet täällä valittaa, kun pettynyt naisiin, perhe-elämään, rakastajattariinsa. Aika outoa, hieman väärä paikka aikuiselle miehelle. Ja nyt en tarkoita ketään koti-isää, joka kirjoittaisi lasten nukkumaanmenoajoista tai miten piristäisin vaimoani. Ei sentään syrjitä;)
ja on kenties kiinnostunut lapsistakin.