Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KOLMOSTEN viikko 42-43

13.10.2009 |

Jos aloittaisi uuden viikkoketjun. :)

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin liittyä joukkoonne! Meillä haaveillaan kolmannesta oikein kovasti (ennestään tytöt 6v. ja 4v.). Kävin poistattamassa kierukan pari viikkoa sitten ja nyt odotellaan mitä tapahtuu... Kierukan aikana ei tullut yksiäkään kunnon kuukautisia, joten ei mitään hajua kierron vaiheista. :/

Vaimo80: Onnea kovasti plussasta! :)

Vierailija
22/41 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei tarvinnut testata uudestaan. uuteen kiertoon siis. Tsemppiä kaikille!

Rusettiina kp 1/28-30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa päivänä luulin tädin tulleen ku sain pienen viirun paperiin.. mutta kuinka ollakkaan tein testin tänään kun ei menkat alkaneetkaan. JA TULOKSENA PLUSSA!!!!

Vierailija
24/41 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hirmuisesti vaimo80:lle ja chili-80:lle plussista!!

Ja negasta pahoittelut rusettiinalle :(

Oli täällä muuten muitakin ei vielä yrittäviä, kiva juttu, voi tuntojaan purkaa.. vaikka meillä ei yritys oo ees ajankohtaista kuin muilla, mut kuitenkin kiva olla täällä teidän kaa ja iloita teidän plussista, se on niin ihanaa!

Mulla ei vieläkään oo täti saapunut paikalle, en käsitä.. la testasin taas negan, et en usko et raskaana oisin, et jotain häikkää vissiin.. On kyllä semmonen menkkamainen olo ja valkovuotoa kyllä tulee, kunnollakin.. Täytyy varmaan gynekologille mennä täs jossain vaihees, jos ei tilanne normalisoidu tai siis muutenkin on kyllä pitänyt mennä. Kun tämmöstä ei oo mulle ennen sattunut, niin hämää!

Ja jos joku ihmettelee, ettei oo yritystä ja silti mietin, et voisinko olla raskaana, niin siis luotetaan sillee varmoihin päiviin eli menkkojen jälkeen ja sit taas oviksen jälkeen annetaan taas mennä ;) Kun siis yleensä tunnistan oviksen aikas hyvin jo, kun sitä tutkailin toista yrittäessä, jota sittn noin 10 kk yritettiin, ja tätikin saapuu yleensä suht normisti, joten tiedän kierron.. paitsi nyt on mennyt sekaisin :/

Tsemppiä kaikille, jotka jo yrittelee!

Emmuli kp 37/28-30

Vierailija
25/41 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sun la on? Mulla laskurista riippuen 29.6. tai 3.7. Mut lähellä on varmaan sullakin...

Vierailija
26/41 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea plussasta Vaimo80 ja chili-80! Ihanaa että plussia tulee!

Tädin kohdnanneille pahoittelut taas kerran, ja uusille kuumeilijoille tervetuloa!

Muakin jännittää tänään... Kp 26/26 eikä tätiä vielä näy. Yleensä se tulee heti aamupäivällä, viimeistään kun käy tarpeella... Mutta ei vielä :). Viime viikolla tuli hieman vaaleanpunaista valkovuotoa, mikä voisi olla merkki kiinnittymisestä. Vielä en kuitenkaan uskalla toivoa parasta, vaan olen skeptinen kuten yleensä. Toiveet ovat kuitenkin korkealla! Kierto on aikaisemmin ollut 28 pv, joten ehkä tämä kierto on vain vähän pitempi.... Katsotaan mitä tapahtuu :)

Vierailija
27/41 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt heti alkuun onnea vaimo80:lle ja chilille! ihanaa! kuulostaa kyllä lupaavalta misun tunnelmatkin. ++++++++++++++

mutta omanapa: kävin tänään lääkärissä jälkitarkastuksessa ja siellähän näkyi keltarauhanen, eli ovis on sitten ollu jokunen päivä sitten. huh huh, jännittää tosi paljon alkaako vuoto vai ei. hassua ja vähän kyllä hölmöä, kun kirjottelen tänne vauvakuumepuolelle, kun olo on siis juuri nyt se, että hyvillä mielin voisin odotella kevääseen ennen yrityksen aloitusta. menossa on vaan just nyt niin paljon kaikkea, ja muutenkin kaiken tän jälkeen olis kiva nautiskella "normaali"olotilasta. no, jää nähtäväks miten on nyt sitte käyny... :)

aurinkoa kaikille, kun sää nyt on vähän mitä on. ainakin täälläpäin. :)))) t.VM

Vierailija
28/41 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea chili ja vaimo80!! :)

Itselläni taitaa täti saapua hetkenä minä hyvänsä. Nyt tulee jo vaaleanpunaista vuotoa (sori!) ja menkkakivut on olleet pari päivää jo aika kovat. Joten eipä tule heinävauvaakaan. :( Alkaa tämä yrittäminen vähitellen riittää... Mutta jos seuraavassa kierrossa vielä kerta yritystä ja sitten saa nähdä mitä Kättärin lääkäri endostani sanoo. Eihän siihen enää kauan aikaa ole. reilu kaksi viikkoa. Sitten olisivat lapset syntyneet heinä-,elo- ja syyskuussa jos nyt tärppi tapahtuisi seuraavassa kierrossa.:) Mutta katsotaan nyt. Vähän jännittää jo se lääkärikäynti.

Kp 28/n.28

Vierailija
29/41 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Misu-78:n tilanne??

2pojanäidille toivon todellakin tsemppiä ensikiertoon!!! Ja hyvä, kun pääset sit lääkärille tutkimuksiin paremmin. Oot jo plussasi ansainnu, sillon kun kakkosta kuumeilin, niin samassa pinossa oltiin sillonkin.

VadelmaMamalle myöskin tsemii, et josko se sit kuitenkin tärppäis jo nyt :)

Täällä edelleen myöhässä menkat, mut raskaustestejä :))) tehty, joten joku hormoonihäikkä siis lienee. Mietin vaan, kun ollaan nyt oltu sitten ilman ehkäisyä, et voiko ovis olla uudestaan tässä kierrossa..??? Luulisin sen siis olleen ihan norm kp 15 jo, et en tie mis täti viipyy..

Ja ei siis haittais yhtään pikku vahinko :) Ois niin ihana saaha semmonen pikkanen kolmas tuhisija vaikka kerkeehän sitä sit myöhemminkin, kun tuo kuopus siis vasta 8 kk ja ikääkin vielä on! Et voihan se miehen mielikin parin vuoden päästä muuttua, kuten muuttui kakkoseenkin. Mut haaveilen täällä nyt välillä ja höpisen tuntemuksistani, ja toivon muille plussaa!

Emmuli kp 40/28-30

Vierailija
30/41 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhanan tätihän sieltä saapui sitten kuitenkin :(

Vierailija
31/41 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kovasti tässä vuosien varrella nämä sivut muuttuneet :) joskin niin oli oletettavaakin. heh. Viimeksi näillä sivuilla olen pyörinyt 2004 alkuvuodesta.

Noh - eilen sitten päätetiin mieheni kanssa että pillerit jäi näiden menkkojen alla pois. Eli yritys alkaa tästä päivästä lähtien :) tai ehkä paremmin sitten kun on ainakin yhdet menkat tullu ilman pillereitä. Toiveissa on että jos mahdollisesti alkuvuodesta pääsisi plussaamaan - mutta toiveethan ei useinkaan mene yksiin totuuden kanssa.

Entuudestaan meidän perheessä on jo 7v ja kohta 6v tytöt.

Vierailija
32/41 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu kuin Viuhtilla, eli eilen jätin pilsut pois. Oon kuumeillut jo reilun vuoden, mutta nyt tuli niin sanotusti mitta täyteen kun ympärillä paljon raskauksia niin tuli ylitsepääsemätön kuume=) Ei mikään ihan pars hetki kyllä olisi kun hain juuri opiskelemaan, alkaa tammikuussa jos pääsen sisään ja kaikkea muutakin on, mutta ehkä tämän kaiken saa jotenkin sitten toimimaan. Entuudestaan 8v. poika ja 5v. tyttö. Ei ihan helpolla ole edelliset raskaudet alkaneet, joten varaudun siihen, että roikun täällä pitkään...

kp 5 yk 1

Vierailija
33/41 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mulla LA 3.7!! =)=) Sama päivä siis!! Oon täällä ihan paniikissa kyllä tänään otetun sikainfluenssarokotteen takia, toivottavasti ei mene pieleen tämä ihanuus.. =/ ootko jo siirtynyt odottajien puolelle?

Vierailija
34/41 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Mun alkuperäinen viesti oli paljon pidempi mitä tänne lähetin plussautumisestani, mutta yli puolet jäi jonnekin bittiavaruuteen..

Onnea siis muillekin yritykseen kesävauvat kehiin!!

Onneksi olkoon myös tällä välillä plussanneet sekä vaimo80 jolla sama tilanne nyt mun kanssa =)

Toivon pikaista raskautumista kaikille!!!!!!!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
35/41 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvistan vaan nyt sen, että täti saapui. :(

Ensi kierrossa vielä yritystä, sen jälkeen luultavasti taukoa. Ei vaan jaksa enää.

Jään odottamaan lääkäri käyntiä ja mikä tuomio sieltä tulee.

Hyvää viikonloppua! :)

Kp 2/n. 28, yk 25 tai 26??

Vierailija
36/41 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että pinossa tulee plussiakin.

Omaa napaa sen verran, että uudella innolla uutta kiertoa mennään. Heinäkuun lopun vauva olisi ihan kiva :-) Just ovulaatiolaskuria katselin, ja mies on juuri tärppipäivät reissussa. Reissu kestää kyllä vaan kolme päivää, joten täytyy sitten ennen reissua päästä peittoa heiluttelemaan, niin jospa ei tämä kierto sitten mene ihan hukkaan...

Oletteko muut kertoneet miehillenne, missä vaiheessa kiertoa menette? Mä en ole juuri aiheesta puhunut, sekstaillaan sillon, kun siltä tuntuu. Itse ehkä olen sitten kierron puolivälissä aktiivisempi aloiteentekijä :-)

Ai niin, tänne oli tullut uusiakin. Pieni esittely: meillä ennestään vuonna 2003 ja 2005 syntyneet lapset. Esikoisen kouluun meno olis ensi syksynä edessä, joten olisi hyvä aika olla vauvan kanssa kotona. Ja nuo lapset alkaa olla jo sen verra isoja, että syli olisi vauvalle kyllä vapaana :-)

Aurinkoista syyspäivää kaikille!

Rusettiina kp 7/28-30, yk 2

Vierailija
37/41 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Täällä ilmoittautuu uusi pikkukolmosesta haaveileva muakaan joukkoon. Koskaan aikaisemmin en ole kirjoitellut näille palstoille, mut nyt on vauvakuume niin kova, että pakko purkaa tuntemuksia. Oon 31v ja mies 32v. Meillä on 2003 ja 2005 syntyneet lapset ja nyt molemmat toivottaisivat kolmannen tervetulleeksi. Aikaisemmat raskaudet on alkaneet heti eka yrityksestä, mut nyt vähän peleottaa, kun ikää on jo enemmän ja kierto paljon pidempi kun ennen. Myös tiputtelua ennen itse vuotoa esiintyy. Pillerit jätin pois huhtikuussa. Plussia toivon koko joukolle!

Kinuski kp 29/33-35, yk2

Vierailija
38/41 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies susotui vihdoin ja viimein asiaa mietittyään että voidaan alkaa yrittää kolmatta lasta nyt heti=) Meillä siis ennestään poika 5v3kk ja tyttö 4v=) Josko sitä vaikka jo ensi vuonna loppu kesästä olis sitten jo kolmaskin=) Nyt kp 11/27-31. Eli peitot heilumaan illalla;)

Vierailija
39/41 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yk siis 1=)

Vierailija
40/41 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tytöt 5v ja 1v ja nyt suurensuuri vauvakuume. Minulla on suuri epäilys että tässä saa piinailla enemmänkin ennen kuin tärppää mutta toivottavasti ei. Ovista en aio vielä tikutella koska selvät oireet tunnistan ilmankin eri asia onkin, että ehditäänkö puuhailla juuri silloin, meillä kun on rakennusprojekti meneillään. Tai oikeastaan alkaa kunnolla vasta keväällä mutta toivottavasti ennen sitä tärppäis. Esikoisen yrityksessä meni vuosi ja toinen tulikin kolmannesta kierrosta. Eikös muuten nuo kiertopäivät lasketa niin että kun kuukautiset alkaa niin on kp1? minulla nyt sitten kp6. Nyt täytyy mennä alittamaan lapset iltapalalle. Tulen lukemaan teidän kirjoituksia kun on rauhallisempi hetki:)