KOLMOSTEN viikko 42-43
Kommentit (41)
voiko tähän ketjuun liittyä vaikka kolmosen yritys alkaakin vasta ensi kesänä???
tervetuloa! ei meilläkään ala yritys kun vasta keväällä, mun mielestä olis kivakin kun joku muukin tulis tänne, jolla ei siis vielä ole yritys käynnissä.
kauhee väsymys jo tähän aikaan illasta. puuh. mies jaksaa siivota, onneks. yhtään en kyllä ite jaksais... käytiin tänään Hesessä syömässä koko porukka, kun ei puhti riittänyt ees iltaruoan tekemiseen. no, kun ei usein käydä niin ei kai se haittaa. eikä kyllä kuulunu soraääniä siinä syödessä. kuopuksella oli ketsuppia tukassa ja korvissakin, kun söi ihan ite sitä hampurilaista. :D
kaikille hyviä vointeja ja tsempitykset kanssa. bd t. VM
Onko vadelmamama siun lapset minkä ikäisiä?
Onpas kolmosten palstalla hiljaista nykyään. Onko syysväsymystä liikkeellä, vai muuten vain hiljaista?
Itselläni taas toiveet tooosi korkealla! Eilen on siemenet kylvetty ja tänään selvät ovikseen viittaavat oireet (limoja ja muuta kivaa..), joten nyt on pakko tärpätä! Et silleen. Korkealta taas tipahdan jos ei tule tärppiä vieläkään :/. Mut nyt se tulee ja sillä selvä! Olen päättänyt niin :). Kävin varmuuden vuoksi katsomassa sukulaisvauvaa tänään, että tulis sellainen "vauvahormooni" mullekin :). Katsotaan mitä tapahtuu loppukuussa...
Misu-78: onko sinulla minkä ikiäisiä lapsia ennestään?
Tervetuloa mukaan mamiko! :)
Hiljaista on tosiaan.. Ehkä ihmiset ovat ulkona kun on niin aurinkoinen sää. ?
ON: Siis auttakee hyvät naiset.. :) Tänään tuli CB:n digitaalisella ovistestillä plussa ja RFSU:n ovistestillä ei tullut. Kumpaan uskoa? Tuo digitaalinen on herkempi? Ainakin on oviksen merkit tänään olleet selvät, sen enempiä erittelemättä. Tänään siis kp 14. Harmi vana etten ehkä saa miestä petiin tänään kun murjottaa jostain minulle.. :0. No, kaipa sitä huomenna vielä ehtii.
Aurinkoista päivää! :)
Kp 14/27-29, yk 24??
hei olis kiva ku kertoisitte vähän itsestänne ku mie oon uus täällä...ikä? Minkä ikäsii lapsii yms.?=)
Tervehdys pitkästä aikaa. Ja ISOT ONNITTELUT kaikille plussanneille!!
Mulla on nyt niin kova ketutus päällä, kp1 meinaa taas olla käsillä. Nyt on sellanen fiilis, että en mä varmaan koskaan raskaudu,, v*t*tt**, surettaa ja kaikki tuntuu ihan järjestään nyt ärsyttävältä. Mua ottaa päähän, että tässäkin kierrossa ei oireen oiretta, kunnes kp 26 alkoi metallin maku, pahoinvointi ja rintojen kiristys. No, toiveethan nousi tietysti heti nollasta sataan, mutta nyt se täti kolkuttelee kuitenkin.
Pidin ihan tietoisesti palstataukoa ja taidan pitää vielä ainakin tämän kierron. Katsotaan sitten miten naama kestää tätä. Isot sympatiat heitan kaikille niille, jotka pidemmänkin yritysrupeaman jälkeen jaksaa joka kuukausi nostaa pään täältä aalon pohjalta. Pitäkää naiset lippukorkealla, mä yritän vähän viilennellä ja nousta täältä taas uuteen - johonkin.
minnis-pinnis pinna kireellä kp1 taas
Mahdollista kolmatta lasta on vatvottu nyt jo yli vuosi ja nyt aletaan olla samoilla linjoilla siitä, että kierukka poistetaan ensi kuun alussa...
Jännittää, pelottaa ja kutkuttaa mahanpohjassa...mietin, että olemmeko ihan hulluja ja onko tässä oikeasti jotain järkeä...alkaa nyt samaan vielä kolmannen kerran.
No, oikeasti, meillä on ihanat lapset eli ekaluokkalainen poika ja kohta 4 v. tyttö. Eiköhän yksi mahtuisi vielä joukkoon, jos sellainen meille vielä annetaan.
Niin ja ikää alkaa olla...molemmat vähän päälle 35, joten se on nyt tai ei ollenkaan. Aikaisemmat raskaudet ovat alkaneet luonnollisesti, mutta eivät ollenkaan helposti. Niinpä olen varautunut myös siihen vaihtoehtoon, että kolmatta emme saakaan...
Heittäydymme nyt siis virran vietäviksi ja katsomme, mitä tapahtuu :)
Pikaisesti vaan tämän hetken kuulumisia.
Ovulaatio on hyödynnetty. Ei ole harmainta hajua milloin tarkkaan ottaen oli. Eilen tuli vielä digitaalisella vahvempi viiva, mutta muuta ei näyttänyt kun laite jotenkin "sekosi". Mutta eilen ja tänään on puuhailtu, että eiköhän se riitä. Huomenna ei voi enää varmistella, kun mies lähti isompien lasten kanssa mökille tänään. Joten nyt taas odotellaan sitten.
Oliskohan mninu terveysdietti jotenkin auttanut kun ei ollut viikkoa ennen ovista niitä tavallisia kovia kipuja. Tiistaina kp 13 vähän jomotti ja kp 14 ja tuntui oikealla puolella alavtsaa sellainen "nippaisu". Oliskohan munis irronnut?
Mutta tällaista täällä.
Hyvää viikonloppua! :)
Kp 15/n.28
2poj@näiti, tänne eksyin, kun olin täällä palstailemassa viime syksynä, ja sinut täällä huomasin edelleen jännäilemässä! Toivon kovasti, että tärppäisi, täällä on yksi peukut pystyssä odottelemassa ilouutista!! Jaksuja jännäilyihin!!
T: PikkuKeiju
Jänniä päiviä mennään. Nyt kp joko 28/? tai 25/?
En oikein tiedä, laskenko päiviä kierukan poistosta vai tyhjennysvuodosta. Joka tapauksessa meinasin jo eilen tehdä testin, kun oli koko päivän niin huono olo. Mutta tuskinpa se raskauspahoinvointi vielä niin alussa tulee... Nyt ajattelin yrittää pitkittää testaamista keskiviikolle. Oireita ei juuri ole tuota pahoinvointia lukuunottamatta.
Oviksen olin bongaavinani viime maanantaina, joten siihen nähden olisi vielä liian aikaista testata. En kyllä usko, että heti ekasta kerrasta tärppäis, mutta elän silti toivossa.
Plussaonnea muillekin!
Rusettiina kp 25/? tai kp 28/?, yk1
Mulla on kyllä nyt joko vatsatauti tai sitten olen oikeasti raskaana. On ollut niin huono olo koko päivän. Ja ehkä mulla on vähän metallinmakua suussa. Tai ehkä vaan kuvittelen. Mutta tää olo on jotain ihan kamalaa. Ehkä testaan kuitenkin illalla...
Pitkästä aikaa täällä. Oon joutunut oleen jonku aikaa nettipimennossa, kun tietokone lakkas toimimasta ja sit harvemmin olen missään päässyt koneelle.
Täällä olis piinapäivät meneillään. Kp:t olis kai 30/32 ja välillä tuntuu, et ei taaskaan ole tärpännyt, mut väliin toiveet on tosi korkealla. Repäisykipuja on ollut todella paljon. Kai niitä muutenkin voi olla, mut nyt se olis kyl hyvä "oire". Menkkajomotusta on myös. Sekin enteilee tätiä, joten jännää on. Sit on kans yks jännä juttu, kun nään öisin ihan mahdottomasti seksiunia. Oikein niin ihania ettei malttais herätä... Kyl on nuppi sekaisin ja pahasti! :)
vaimo80 kp 30/32 yk 2
Uusi ilmottautuis eli kaksi poikaa on entuudestaan ja kuumeilen kolmatta eli siis yksin oon toiveeni kaa :( Mies on sitä mieltä, et nää on tässä ja mieli voi muuttua joskus sit kolmanteen, mut ei nyt ainakaan. Vanhempi on 4 v ja nuorempi 8 kk, et onhan se pieni, mut tähän putkeen vaan on mun mieli tällä hetkellä ja sit mun perhe ois kasas :)
Täällä muutama "tuttu" olikin, kun kakkosta täällä kuumeilin, että tsemppiä siis kaikille yrittäville. Ja voinko siis täällä jo kuumeilla vaikka ei oo yritystä??
Mites rusettiinan kävi?
Ja hyvä tuo vaimo80 seksiunet, oisko sitten oire raskaudesta :)
Mun tilanne nyt, et täti ei oo saapunut vaikka viikonloppuna ois ollu aika, mut voihan kierto heitellä ja nyt hiukka stressiä ja hektistä elämä muutenkin.. eilen testasin herkällä testilla ja negaa näytti, joten en usko raskauteen vaikkakin suojaamaton yhdyntä oli kyl tuossa kp 19.... Mut testi näytti kp 32, et en ois raskaana (pissa oli kyl rakossa vaan 1-1,5 h).
Mitä muut tilanteesta mieltä??? Mut siis yritän asennoitua mennkoihin! Eikä mitään repäisykipuja oo, niinkuin joku mainitsi, ja muistelin olevan ed raskauksissa. Menkkakipuja kyl hiukan, mut ei kauheesti..
Tulipas tekstiä, piti tulla nopeesti vaan esittäytyyn :)
Emmuli kp 33/28-30,
joka on vähän hämillään olotilasta nyt, kun ei ikinä oo kyl kauheen pitkäks menny kierto, ainakaan yli kp 34 ja sekin tais olla ennen lapsia..
Pikkukeiju: tervehdys! :) Sinun numimerkki olikin kumman tuttu. :))
ON: Flunssassa jälleen. Menkkajomotukset eivät ole niin kovia; johtuisiko tuosta ruokavaliosta? Vai mistä lie..? En kyllä taaskaan usko tärppäämiseen, kun lämmöt ei ole edes nousseet. Ovulaatiotako ei siis tapahtunut..? Voi, voi kun tietäis näistä.. :/ Olenkin tässä miettinyt, että pitäisikö yrittää vielä ensi kierron ajan ja sitten odottaa lääkärin lausuntoa asiasta (marraskuun puolivälissä). Tai sitten odottaa tähystylseen asti, jos siihen nyt joudun. On tämä vaan niiiin turhauttavaa..! :( ensi viikon puolivälissä sitten pitäisi tädin tulla, jos nyt sitten tulee.
Rusettiina: Mikä sinun tilanteesi on?
Emmuli: Peukutuksia että plussa tulisi! :)
kp 22/n. 28, yk 24 tai 25??
Negaa tuli...
Nyt kp 28/? tai 31/? Pitää kai viikonloppuna testata uudestaan. Tai ehkä ne menkat alkaa. Ei oireen oiretta. Pahoinvointikin loppui parin päivän päästä, mitä lie oli.
Mukavia viikonloppuja kaikille!
Rusettiina
Tervetuloa Emmuli tänne meidän hiljaiseen porukkaan. Kiva kun tulee uusia mukaan, niin pysyy jotenkuten pino ylhäällä. :) Mikäs tilanne siellä on? Ootko testannut?
Tervetuloa myös kaikille muille uusille!
Rusettiinalle myös tsempitykset! Jos ei tätiä vielä näy, niin vielä on toivoa. Josko vain testasit liian aikaisin?
Omaa napaa: Nyt olis kp 33/32 eli tosi jännää on. Tätiä ei vielä näy, saa nähdä miten täs mennään. Jotenkin, vaikka menkkajomotusta on ollut nyt useamman päivän ajan, mulla on jotenkin sellainen tunne, et nyt ei täti tuu. Apua! En ole vielä testannut. Yks testi on kaapissa, mutta ajattelin olla haaskaamatta sitä turhaan, joten odotellaan pari päivää... Toivotaan, et täti ymmärtäis pysyä poissa kun sitä ei kerran kaivata.
Mitäs teille kaikille muille kuuluu? Kertokaahan kuulumisia!
vaimo80 kp 33/32 ja yk:t onkin jo 3 (laskuvirhe edellisessä viestissä)
no höh vaan Rusettiinalle. ois nyt tärpänny vaan.
ja oliko vaimo80 (??), kun ois sellanen tunne, ettei täti tällä kertaa ole tulossa... toivotaan parasta! bd bd bd
ja samat peukutukset muillekin tietysti. :)
tänne ei ihmeempiä kuulu. vähän niinkun lipsahti tossa pari päivää sitten ja oltiin ilman suojaa, mutta pitäähän sitä vähän jännitystä olla elämässä. ;) ei vaan, helposti oon raskautunut kaikki nää kolme kertaa (yk1, yk1, yk2), joten kyllä oikeestikin hiukan jännittää, että alkaako oireet vai alkaako menkat. sikälikin, kun siitä kierrosta ei nyt tosiaan oo mitään tietoa.
oltiin tänään reissussa koko päivä, lähettiin puol 9 ja takas oltiin vasta puolilta öin. huhhuh. mulla ei oo ajokorttia, joten miesparka joutu ajamaan koko matkan. mullakin kyllä pylly puutu jo tosi pahasti. huomenna lenkille vähän verryttelemään! :) ja kirppiskierrokselle ajattelin mennä: molemmat tytöt tarttee talvivarusteita. vanhempi kakkoskengät ja siistimmän takin ja nuorempi ne kakkoskengät. ja ykkösetkin oikeestaan. ihana ois mennä vaan kauppaan ja ostaa haluamansa, mut ihan ei näillä tuloilla oo mahollista, ehkä sitten kun valmistun ja pääsen töihin. sitä odotellessa... simmottos.
ei mittään, hyviä vointeja. :) t.VM
Niinhän mun piti odottaa viä pari päivää ennenku meen testaan, mut tänään aamulla ajattelin, et nyt! Ja plussa sieltä pärähti ruutuun. :)
Tais olla ne seksiunet sellanen "oire". :)
Nyt kuitenkin vielä hissukseen, en ihan vielä uskaltaudu o-puolelle...
Paljon plussapuhureita lähetän täältä teille kaikille!
vaimo 80 rv 4+5 (meinasin kirjottaa kp jotain...)
voiko tähän ketjuun liittyä vaikka kolmosen yritys alkaakin vasta ensi kesänä???