Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummassa saa myytyä paremmin, Huutonet vai kirpparit? ev

Vierailija
13.10.2009 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirppareilla paljon, kokemuksia?

Vierailija
2/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisella kirpparilla meinasit myydä? Missä? Itse olen parhaiten myynyt täällä vauvan nettikirpparilla merkkivaatteet, kirpparilla itse myyden merkkituotteistakaan ei saa juuri mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan "normaalikirpparilla", eli ei mikään lastentavaroihin erikoistunut. Ajattelin myydä sekä lasten että aikuisten vaatteita.

Vierailija
4/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene turhaa rahaan pöytävuokraan eli kaikki tuotto on itselle. Siinä saa halpoja naistenvaatteita ja vauvan vaatteita myydä hirveästi ennen kuin on vaikka 35 euroa kasassa, jos tuotteen hinnat on tyyliin 0,5-2 e.

Vierailija
5/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppareilla sotketaan, rikotaan, varastettan ja pöytävuokrat on julmetun kalliit!:(

Itse myyn nykyään kaiken huutiksessa ja tyytyväinen olen ollut:)

Vierailija
6/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole yhtään palautetta. luulen että se on syy.

Itse en oikeastaan koskaan osta käytettyä tavaraa. Joskus olen myynyt kirpparilla. jotakin antanut pois.

enkä haluaisi ostaa huutonetistä mitään koska en oikeesti tarvi mitään.

mulla olis juuri reimatecciä, lenneä ym.. merkkituotetta ja uusiakin, laput kiinni olevia tuotteita.

Vierailija
7/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hinta on kohdallaan, niin ostetaan vaikka ei ois yhtään palautetta...täytyy tietty olla kuva kohteessa ja muutenkin sen näköinen ilmoitus, josta huomaa myyjän olevan ihan "fiksu"...ei siis tyyliin 2 sanaa tai sitten tuhottomasti kirjoitusvirheitä tms...

Vierailija
8/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kannattaa ostaa ensin jotakin jotta saa positiivisia palautteita. eli se kirjoittaja sanoi että ei osta jos on 0 palautetta. Sanoi että ei uskaltais laittaa rahaa "tuntemattoman2 tilille.

Itseasiassa mulla olis kohta myytävänä gracon kaukalo jalustalla. erittäin siisti puna-ruskea vuoden käytössä ollut. Paljonkohan tuommoiselle vois laittaa lähtöhinnaksi?

Jos hinta on kohdallaan, niin ostetaan vaikka ei ois yhtään palautetta...täytyy tietty olla kuva kohteessa ja muutenkin sen näköinen ilmoitus, josta huomaa myyjän olevan ihan "fiksu"...ei siis tyyliin 2 sanaa tai sitten tuhottomasti kirjoitusvirheitä tms...

Vierailija
9/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirppikselle voi viedä vähän huonompaakin tavaraa kunhan hinta on kohdallaan. Huonoa ei kukaan osta huutiksessa kun tulee postikulutkin päälle.

Vierailija
10/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahdessa myydä tavarat lanttilassa. Kaikki menee laidasta laitaa ja ei juuri varasteta.Suosittelen. Henkilökunnan mukaan keskimääräinen viikko ansio heillä on 140 euroa.

Vierailija
11/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä on se että stressaan ihan liikaa sitä ovatko kuvaukset huutajan mielestä olleet kohdillaan vai tuleeko jotain ihme palautetta siitä että tuotteessa on ollutkin minipieni nukkapiste tmv jota en ole huomannut vaikka olen kuinka tiirannut vaatetta joka puolelta.

Kirpparilla kun myy (itsepalvelukirppis, en jaksa olla siellä paikanpäällä myymässä) niin ostaja näkee tuotteen heti ja on valmis ostamaan vaatteen juuri sellaisena kun se luonnossa on. Ei palautteita, ei mahdollisia marinoita. Ei postissa juoksemista ja meilin lähettelyä (laitoin aina huutiksessa viestiä kun paketti oli lähtenyt). Ei rahojen odottelua. Ei vaatteiden kuvaamista. Ei paketointia.

Totta, pöytämaksu ei ole ilmainen mutta pidän sitä pienenä summana siihen verrattuna että nuo kaikki em. turhuudet jäävät pois. Ainoa mitä pitää tehdä on kirjoittaa hintalaput ja kiinnittää ne.