Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9kk ja painonpudotusta -27kg, JEEEE!!!!!

Vierailija
13.10.2009 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin jo sain jotain pois mutta menin ja söin kaikki takaisin.... Inhoaa itseään muttei mahda mitään, tupakastakin pääsin helpommin eroon kuin näistä kiloista:(

Vierailija
2/5 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistuki tässäkin asiassa on ollut kyllä huikea juttu! Heikolla hetkellä on haettu toisistamme tsemppiä ja se on auttanut. Päivä kerrallaan on menty.

Tsemppiä kaikille laihduttajille!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella hyvä saavutus. Mitä on ollut sun niksit? kaikki hyvää pois vai?

Vierailija
4/5 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropas lähtömitat ja tavoite niin tajuaa paremmin mitä olet tehnyt ja mitä vielä mahdollisesti joudut tekemään!

Itse olen myös ihan sikatyytyväinen kun olen päässyt lähtömittoihini, jotka mulla oli ennen ekaa raskautta. Nyt on kolme lasta jo ja olo oli viimeisimmän synnytyksen jälkeen tosi turpea.

Mulla ei ole kuitenkaan kyse kuin vain 5,5kg pudotuksesta, mutta saavutin sen ja tuntuu tosi hyvälle. Nyt siis paino 68,5kg. Itse pudotin vaan katsomalla vähän mitä syön ja kuinka paljon ja lisäsin hitusen liikuntaa.

Tsemp ap!

Vierailija
5/5 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä alkoi TAAS eilen laihdutus. Kunpa löytyisi vertaistukea tai edes hyvä kikka, jolla sais nää kilot pois.

Painoa nyt 78gk ja sinne kutosella alkavaan pitäisi päästä, mutta kun tuo herkkuhimo vie..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi