Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB-Kätlin, minun kuva hänestä muuttui täysin

Vierailija
13.10.2009 |

ei hän olekaan mikään lepsukka, sanoi ettei Sami, kaiken sen jälkeen, häntä kiinnosta muuten kuin ystävänä. Sanoi mylös ettei hän itse sitä halua, mutta ei halua että sitä kukaan muukaan ottaa. Vähän niinkuin minun suusta, silloin aikonaan olin itse samanlaisessa tilanteessa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri tyypillinen mustasukkainen pihtari muija.

Vierailija
2/10 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä melko sairasta ajatella ystävästään noin. Että itse ei häntä halua, mutta ei halua, että kukaan muukaan ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on rangaistus paskamaiselle ja kierolle tyypille. Turha kuvitella enää mitään kun on tollaisen töppäyksen tehnyt.

Minä en myöskään sallisi mieheltä tuollasta epäkunnioittavaa käytöstä.

ap.

Vierailija
4/10 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä melko sairasta ajatella ystävästään noin. Että itse ei häntä halua, mutta ei halua, että kukaan muukaan ottaa.

Vierailija
5/10 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtänyt.

Vierailija
6/10 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei Sami, kaiken sen jälkeen, häntä kiinnosta muuten kuin ystävänä. Sanoi mylös ettei hän itse sitä halua, mutta ei halua että sitä kukaan muukaan ottaa.

Onhan se kiva, kun on halikaveri, jonka kanssa on vähän sutinaakin. Ja jos se kaveri löytää jonkun muun, itse jää ilman sitä huomiota ja läheisyyttä. Eipätuolla talossa paljon muuta tekemistä ole kuin nyhjätä ja höpötellä. Ja juonia ja miettiä "mitä se tarkoitti kun se sanoi...".

Vierailija
7/10 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten pieni opetus ja rangaistus on ihan paikallaan. Mutta nythän Sami tietää asian ja osaa itse irrottautu, katotaan miten hän siihen pystyy..:D

Vierailija
8/10 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim avioeroperhe. Sellaiset ihmiset tuon ikäisenä suojautuvat jättämiseltä: jättävät itse ensin tai kiistävät sitoutumisen tms.

Vierailija
9/10 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätlin on ennen taloon menoa päättänyt mitä siellä tekee ja mitä ei. Hän on käyttäynyt talossa hyvin, eli vaikka on ollut humalassa on kontrolli pitänyt jne. Eli ei ole sortunut esim. seksiin, koska on päättänyt ettei sitä talossa harrasta.

No, talossa sitten sattui olemaan Sami, johon Kätlin ihastui. Kätlin on nautinut hänen seurastaan ja tehnyt alusta alkaen selväksi ettei talossa peittoa ala heiluttelemaan. Kätlinin ja Samin välille muotoutui vahva side, he pitivät selvästi toisistaan.

No sitten Justiina tulee taloon, ja on koko ajan Samin perässä. Sami ihastunut Kätliniin, mutta kännissä menee ja panee Justiinaa. Onhan itsestään selvää että Kätlin loukkaantuu asiasta, ja mikään ei enää alaa ennalleen, MUTTA tunteet eivät noin vain kuole...!

Eli ihastuminen Samiin jatkuu jollakin tasolla, mutta mitään vakavampaa Kätlin ei enää voi hänen kanssaa ajatella, koska Sami "petti" hänet. Ja tavallaan Sami näytti oikean luontonsa; kuka tuollaista häntäheikkiä jaksaa katsella?!

(Vert. esim. Esa J ja Minna ---> ihastuivat toisiinsa ja kuksivat. Sami taas ihastui (ja on edelleen ihastunut Kätliniin) mutta menee munan perässä ja panee Justiinaa, josta ei ole kiinnostunut)

Vierailija
10/10 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän Kätlin ei lankea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme