Miten mieheni voi olla n
Niin tyhmä ! Meillä on rahaa kahdeksi päiväksi 6e. Siis nyt ei ole siitä kyse,että riittääkö rahat vaan mihin mieheni aikoo ne käyttää. Hän vaihtoi viime viikolla erilaisiin hommiin. Siitä lähtien hän on käynyt vain mäkissä tai pitsalla lounaalla. Yllätys yllätys hän aikoo mennä huomennakin ! Hän sanoi juuri äsken,että ei voi enää ottaa eväitä töihin KOSKAAN vaan aina on käytävä pikaruokalassa ! Itsekkin olen huomenna töissä ja mietin että mitä minä syön... Mun mielestä mies ei nyt toimi ihan oikein. Jouduin äsken viemään pulloja ja arpa voittoni,että sain ruokaa illaksi. Mies ei ottanut korttiaan edes varmuuden vuoksi mukaan, vaan sanoi, että hän ei syö kuin pikaruokaa ja siihen on jäätävä se 6 e !!
Kommentit (12)
sun kannalta. Varsinkin siinä kohtaa jos miehes tosiaan meinaa mättää sitä roskaa sisuksiinsa monia vuosia päivittäin, niin voit alkaa odottelemaa tulevaksi korkean kolesterolin aiheuttamia haittoja, sydänkohtausta jne jne.
voit lohduttautua silläettä lyhyeksi se jää.
Sinänsähä n sillä ei ole väliä, että mihin tuon 6 euroa käyttää, koska ei se missään tapauksessa riitä mihinkään. Palauta sä ne pullot (ja jätä uudet sekä arvat jatkossa osatamati) ja syö omilla rahoillasi puuroa. ÄLÄKÄ JAA RAHOJASI TUON MIEHEN KANSSA!
Nythän on mäkkärillä euron juustohamppareita...
Voit antaa miehellesi euron, että siinä kulta...
ja käytä ne loput 5 e hänen henkivakuiutuksensa korottamiseen.
Ei mene kauaa, kun sinusta tulee rikas leski!
Tyhmintä mitä olen koskaan kuullut. Siis siihen,että kun vaihto hommia. Sain muuten sen arvan lahjaksi syntymäpäivani voitto oli 5e. Mua harmittaa tollanen itsekkyys. En tiedä onko nyt niinkään merkitystä, mutta kun tässä olen vielä raskaana ni alkaa itkettämään tällaset helpommin. Eihän minua usko siinä mitä siitä seuraa vaan keskittyy tällä hetkellä sättimään minua siitä, jos käyn itse ulkona syömässä. Kuinka epäterveellistä se on jne. Ainiin, tässä ei paina edes se,että olen ammatiltani personal
Trainer. -ap
Tai ikää 16 v?
Aika täystampiolta nimittäin vaikuttaa.
Pikaruuasta saa pitkällä tähtäimellä syövän. Niistä ranskalaisista.
Ei hyvää päivää, lemppaa moinen urpo :--D
musta ap:n kakkosvastaus kuulosti kyllä vähän siltä, että itse asiassa miehen "aikomus" on pikemminkin reaktio johonkin, mitä ap on ensin sanonut tai julistanut, ei niinkään jotain mitä mies oikeasti aikoo tehdä. ELi että ap on ensin tehnyt jotain tosi ärsyttävää ja vielä hölmömpää...
olimme hyvillä mielin kaupassa,kunnes mies ilmoitti,että hänellä ei ole rahapussiaan mukana (siellä se 6€. Aluksi oli puhetta,että ottaa sen mukaan,koska olimme edes päivänä jo sopineet,että tiistaina hänen täytyy ottaa eväät mukaan.Sitten sanoin itseasiassa vitsillä "Ai,nyt kun olet vaihtanut hommia niin et voi enään syödä kun pikaruokaa?" "niin" siitä se sitten lähti. Meillä oli siis arpavoitto 5€ ja pullorahat 6€ kaupassa. Valitsimme ilta ruoan ja aamupalan. Eikä se ole mitään aikomusta,vaan täyttä totta. Viime viikolla hän kävi 5 krt mäkissä ma-pe ja nyt pitsalla ja tänään kuulemma mäkkiin. Itse olen käynyt nyt heinäkuun jälkeen (sain tietää olevani raskaana) niin 4 kertaa mäkissä ja siitä hän kyllä voi kertoa todella osuvasti mielipiteensä,mutta hän saa tehdä mitä tykkää,tämä oli piste iin päälle. Mutta tämä kaikkihan lähti siitä,että mihin hän aikoo viimeiset rahamma käyttää,olin mitä mieltä tahansa.
-AP
kuulla perustelut tähän muutokseen, jos mies aiemmin on kuitenkin syönyt eväitä ja nyt uusien hommien myötä ei voi enää niin tehdä???
Jos minulta kysytään, niin totaalisen idioottia.