Helsingin kaupungin opettajia paikalla?
Tuliko muille joku vuosisidonnainen lisä? Tuleeko kaikille siis kerran? Vai tuliko vain joillekin?
Kommentit (10)
ainakin tarkoitetaan määrävuotiskorotuksia eli ns. ikälisiä. Tulee siis sitten kun on siihen oikeutettu ja vuosien mittaan tuo lisä siis kasvaa :) Ja joka kuukausi maksetaan..
päivänä. Eli siis huomenna... Voihan hitto mikä palkkakeskustelu tästä varmaan syntyy taas :/ Oliks ylitunnit?
On niin yhtä sotkua tuo tämän kuun palkkasuikula, kun siinä on tehtäväkohtainen palkka, sitten demmit ja erityiskorvattavat ja ylitunnit kolmelta kuulta.
Täytyykin ihan laskea, että miten hirveästi sitä palkkaa nyt tuleekaan. Tän kuun saldo oli 5100! Mut siinä onkin kahden edellisen kuun ylitunnit myös.
Tipahtaa tuolilta.
Uusi ennätys tällä saralla. Tuostahan tulee jatkossa varmaan jäämään jotain käteenkin.
itse olen ollut ala-asteen opettajana kohta 20v, eli minulla on neljä vuosisidonnaista lisää. Viisi taitaa olla se kaikkein suurin määrä, eli alan olla urani "huipulla" palkkakehityksessäni. Yhdellä lisällä et ihan 3700 pääse, koska minulla ei ainakaan tule olemaan tuota lähimainkaan edes sitten kun saan sen viidennen lisän
Eikös toisen korotuksen pitäisi tulla viiden vuoden jälkeen? Intrasta varmasti löytyy tämäkin tieto tai palkanlaskijalta viime kädessä.
Lisäksi mulla on paljon ylitunteja, olisikohan 7 jos kaikki niiksi muutetaan.
ala-asteen opettajalla ei enää 31 opetustuntia istu oikein lukujärjestykseenkään.
Opetusvelvollisuus on 23, joten 30 tuntia on viikossa mulla.
Kai joku muukin sai tänään palkkasuikulan?