Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsingin kaupungin opettajia paikalla?

Vierailija
12.10.2009 |

Tuliko muille joku vuosisidonnainen lisä? Tuleeko kaikille siis kerran? Vai tuliko vain joillekin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai joku muukin sai tänään palkkasuikulan?

Vierailija
2/10 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tarkoitetaan määrävuotiskorotuksia eli ns. ikälisiä. Tulee siis sitten kun on siihen oikeutettu ja vuosien mittaan tuo lisä siis kasvaa :) Ja joka kuukausi maksetaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivänä. Eli siis huomenna... Voihan hitto mikä palkkakeskustelu tästä varmaan syntyy taas :/ Oliks ylitunnit?

Vierailija
4/10 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin yhtä sotkua tuo tämän kuun palkkasuikula, kun siinä on tehtäväkohtainen palkka, sitten demmit ja erityiskorvattavat ja ylitunnit kolmelta kuulta.

Täytyykin ihan laskea, että miten hirveästi sitä palkkaa nyt tuleekaan. Tän kuun saldo oli 5100! Mut siinä onkin kahden edellisen kuun ylitunnit myös.

Vierailija
5/10 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipahtaa tuolilta.

Uusi ennätys tällä saralla. Tuostahan tulee jatkossa varmaan jäämään jotain käteenkin.

Vierailija
6/10 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ollut ala-asteen opettajana kohta 20v, eli minulla on neljä vuosisidonnaista lisää. Viisi taitaa olla se kaikkein suurin määrä, eli alan olla urani "huipulla" palkkakehityksessäni. Yhdellä lisällä et ihan 3700 pääse, koska minulla ei ainakaan tule olemaan tuota lähimainkaan edes sitten kun saan sen viidennen lisän

Vierailija
7/10 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös toisen korotuksen pitäisi tulla viiden vuoden jälkeen? Intrasta varmasti löytyy tämäkin tieto tai palkanlaskijalta viime kädessä.

Vierailija
8/10 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mulla on paljon ylitunteja, olisikohan 7 jos kaikki niiksi muutetaan.

Vierailija
9/10 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-asteen opettajalla ei enää 31 opetustuntia istu oikein lukujärjestykseenkään.

Vierailija
10/10 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetusvelvollisuus on 23, joten 30 tuntia on viikossa mulla.