Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

itsetyydytys

Vierailija
12.10.2009 |

Pyykkiä laittaessani löysin jalkaosasta märät sukkahousuni, tajusin siinä, että mieheni oli niihin spermansa laskenut, kuinka yleistä on, että miehet tyydyttää itsensä naisen asusteisiin? onko muilla kokemuksia ja kannattaako siitä miehelle mainita?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää runkata vaimon pikkareihin ja miksei siis sukkahousuihinkin... Miks pitäis mainita?

Vierailija
2/29 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä oo ainakaan vielä vieraisiin menny :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos asia sinua häiritsee, niin voithan sanoa siitä, mutta yritä tehdä se hyvin kauniisti. Etenkin jos teillä ei ruukata puhua itsetyydytyksestä, se voipi herättää äkkiä puolustuskannan ja pahan mielen.

Niin joo. Minäkin joskus runkkaan vaimoni alusvaatteisiin. Tosin valitsen sellaisia, jotka eivät ole kaikkein uusimpia, ja vaimoni tietää asiasta kyllä. Olen ihan suoraan pyytänyt luvan.

Vierailija
4/29 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin joskus runkkaan vaimoni alusvaatteisiin. Tosin valitsen sellaisia, jotka eivät ole kaikkein uusimpia, ja vaimoni tietää asiasta kyllä. Olen ihan suoraan pyytänyt luvan.

Vooi, musta tää on suorastaan hellyttävää. :) Tosin huvittava ajatus toisinpäin, että itse käyttäisin miehen kalsonkeja kiihokkeina, no thanks! :D Eikä hänelläkään ole tietääkseni tapana käyttää omiani, mutta ajatuksena en ainakaan pahastuisi. Vähän voisin salaa oudoksua, mut hei, jos niistä jotain iloa saa niin go for it...

Vierailija
5/29 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen mietinkin, mahtaako ketään naista kiihottaa miesten alusvaatteet :D Ja vaikka en nyt lähde arvelemaan mitään, niin enpähän kuitenkaan ole moisesta koskaan kuullut =)

Vierailija
6/29 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sentään, että joku pystyy ruiskimaan naisten hikisiin sukkiksiin. Siinä pitää jo olla tosi karski mies. Mulla ei seiso edes haisevan pillun suulla.

Vierailija
7/29 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydäpä kauniisti, että naisesi pesee pillunsa edes kerran päivässä ja vaihtaa alusvaatteensakin ennen kuin löyhy kuvottaa.

Vierailija
8/29 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattele, se on aatellu sut niihin sukkahousuihin sisälle!

monet naiset itse eivät pidä sukkahousuja seksikkäinä - enemmän tykätään sukista ja sukkanauhoista - mutta tiedän monia miehiä, joille haarakiila on laukeamisen paikka.)

...sukkahousut ilman pikkareita...

ja pyykkikorissa ne joissa jalan muodot ovat venyttäneet nailonin... nam

Vierailija
9/29 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sentään, että joku pystyy ruiskimaan naisten hikisiin sukkiksiin. Siinä pitää jo olla tosi karski mies. Mulla ei seiso edes haisevan pillun suulla.

Eikös teille hinttareille ennen ollu oikein oma laitos, tais olla Niuvanniemi....

Vierailija
10/29 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haistamaan omaa paitaansa, kun oli itte niin nuhainen, et voiks tätä vielä käyttää. Jessus miten se tuoksu vaikutti!!! olin heti kuopimassa maata kaviolla. Joten ymmärrän täysin sun miestä.

Mutta en ihan. Kysyn muijalta voinko runkata sen pöksyihin. Kerron sitten miten kävi.

Vierailija
11/29 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin miestäsi. Aikoinaan vaimoni työskennellessä tarjoilijana ravintolassa, haistelin aamuisin hänen hikiset sukkikset ja lähes poikkeuksetta runkkasin spermat sukkiksen kärkeen. Tosin myös usein pesin hänen hikisiä sukkiksia koska samalla pääsin nuuskimaan niitä. Nykyään vaimoni pitää tarkoituksella sukkikset hikiseksi ja antaa minun nuuskia niitä jaloissaan kun vietämme yhteistä aikaa sängyssä.

Vierailija
12/29 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika herttaista ? Itse saattaisin herkällä hetkellä miestäni kiusoitella hunajaiseen sävyyn, sillä uskoisin mieheni vaan innostuvan. Mieheni saattaa hyväillä itseään pikkareillani(välillä minäkin teen niin) ihan yhdessä sängyssä ollessamme, olisiko jonkun kerran niihin lauennutkin. Minusta se on viehättävää, että hän haluaa hyväillä itseään käyttämilläni vaatekappaleilla... Mies villiintyy myös sukkiksista jalassani, muttei ole tainnut niihin itseään tyydyttää (vaikkei se minua haittaisi).

Vierailija
13/29 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos emäntä suostuisi. On niin pirun vanhanaikainen. Joku niissä naisten alusvaatteissa kiihottaa: pikkarit, sukkapöksyt, jen jne. Mikäs sitten meissä miehissä? Tuskin vaatteet?

Vierailija
14/29 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut on number one, kun puhutaan naisten alusvaatteista, mutta ne pitää olla jalassa. sitten muaei kyllä pidättele mikään. Nää Norlyn Satin Ultrat 15 den on tosi ihan. ihanan ilmavat ja pehmeät. Käsi vatkaa ja vaaleanpunaiset seitinohuet pikkuhousut hyväilee peppua. kyllä lähtee....

Vierailija
15/29 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut ilman pikkareita ovat mahdottoman kiihottavat naisella. Joskus tehty niin, että vaimo laittaa vanhat sukkikset jalkaan. Mä sitten nuolen niiden läpi, hyväilen ja lopuksi revin niihin reiän pillun kohdalle ja nussitaan kunnolla.

Vierailija
16/29 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä lauetaan sukkiksiin. Minä laukean mielummin kuumaan sykkivään suoleen!

Vierailija
17/29 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2010 klo 12:35"]

löysin nyk vaimoni sukkisfetissini ansiosta vuonna 89. silloinen tyttöystäväni opiskeli oulussa pohjanmaalta kuljin viikonlop.siellä ja matkalla pysähdyin raaheen citymarketin parkkipaikalle runkkaamaan ja katselemaan erästä naista joka tuli kauppaan perj. aina samaan aikaan polvipituisessa hameessa ja mustissa sukkiksissa meni varmaan puolivuotta ja rohkaisin itseni ja ajoin autoni hänen autonsa viereen ja kun hän tuli kaupasta avasin ikkunan ja selostin fetissini ja kuinka haluaisin nyyhkia hänen peppua ja vulvaa sukkisten läpi ja siitä se alkoi muutama perjantai haistelin jalkoväliä ja nyk. ollaan naimisissa ja 2 lasta

[/quote]

Raahessa ei ole ollut citymarkettia vuonna -89! Eikä vielä pitkään aikaan sen jälkeenkään, sorry vaan. :)

Vierailija
18/29 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minäkin tyydytän itseni vaimon alusasuihin ja sukkahousut kiihottaa hirveesti,joskus pidän niitä jalassa ja näen miten kireet ja ihanan pullotuksen,kiihottaa kun katselen itsee peilistä tekee mieli runkata,sit vaimon ihanat pöksyt kiihottaa se materiaali kun laitan sen kalua vasten kyllä naisilla on ihania housuja,mun on pakko valillä runkata niihin,,,en tiedä onko vaimo huomannut mut nautin siitä saan ihania orkkuja siloin,,ois ihanaa jos vaimo joskus runkkaisi mua hänen housuilla tai sukkahousuilla,,tulisin varmaan hulluksi jos niin tekisi en ole uskaltanut ehdottaa sitä,vois ehkä tehdäkkin sen mulle kyllä se tietää et mua kiihottaa sen asut mut ei ehkä sitä et tyydytän itseni niihin,,uskon et moni mies tekee niin vaimot ei tiedä sitä jo pelkkien sukkahousujen jalkaan laitto saa mut haluun,se ihana materiaali mikä tuntuu kun hieron reisiä ja etumusta missä kalu kovana sojottaa,,,olen miettinyt et pitäisi kertoo vaimolle tästä vois olla ihanaa luvan kans pukee ja tyydyttää itsensä jos siltä tuntuu,,mulla kyllä aika ymmärtäväinen vaimo vois antaa mun niin tehdä ja sehän ois ihanaaaa,,,

Vierailija
19/29 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mä laukean useasti emäntäni sukkiksille tai pikkareille, ja joskus ihan luvan kanssa, jos hänellä on sukkikset jalassa saan välillä laueta niille kun rakastelemme, toisinaan sitten lainaan niitä yksin ollessani ja roiskuttelen ne täyteen

Vierailija
20/29 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos emäntä suostuisi. On niin pirun vanhanaikainen. Joku niissä naisten alusvaatteissa kiihottaa: pikkarit, sukkapöksyt, jen jne. Mikäs sitten meissä miehissä? Tuskin vaatteet?

tuoksu, hymy, lihakset, ystävällisyys, miehen koohottuneisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä