Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huomenna olisi abortti.ja mies ei varmaan tule hoitamaan lasta:(

Vierailija
01.01.2009 |

.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee aborttia!

Anna lapsi adoptioon jos mielesi ei käänny raskausaikana. Tunnen niin monta hyvää pariskuntaa jotka odottavat adoptioon lasta, kun eivät itse saa.

Tosin en tiedä kumpi olisi kauhempaa tehdä abortti tai antaa vauva pois, kun kokemusta ei ole, mutta antaisit lahjan jollekkin joka oikeasti haluaa lapsen. Mielesihän kyllä voi muuttua sillä sinulla on jo lapsi, olisiko raaskinut antaa sitä pois kun sen synnytit. Mutta ehdottomasti puntaroi tuotakin vaihtoehtoa.

Vierailija
22/26 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortti ja anna elossa oleva adoptioon, tuskin jaksat senkään kans

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäkää nyt vain pärjäillä niiden kersojenne kanssa.

JA KASVAKAA AIKUISIKSI!!!!

-ap,35v

Vierailija
24/26 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläkä vaan kuvittele, että ihmiset olisivat oikeasti keskimäärin sellaisia kuin täällä tai ajattelisivat abortista näin. Tämä on elämääkokemattomien kotityrannien tyyssija.

Sinä tiedät itse, mikä on paras ratkaisu. Abortti ei ole murha.

Vierailija
25/26 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva sinä ap joka olet 35 aikuisesti ja pikimmiten, mieluiten ensi yönä.

Vierailija
26/26 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortintekijät eivät ole näillä linjoilla roikkumassa! Eivätkä he jaksaisikaan täällä mainostaa.

Abortti on ainoa ja oikea vaihtoehto silloin kun näin on! Parempi kerran tapettu kuin koko elämänsä kituva lapsi. Kaikki ei mene niinkuin saippuasarjoissa, ei se lapsi päädy ihanille vanhemmille vaan elää siellä bio-vanhempiensa kanssa kurjana ja toivottomana.

Minä olen tehnyt abortin ja en kadu sitä enkä ole tunnevammainen! Se lapsi olisi kärsinyt kanssani: en todellakaan olisi pystynyt adoptoimaan raskauden ja synnytksen jälkeen! Vauva olisi jäänyt minulle ja olisi todellatodella kärsinyt! Ja tiedän moniamonia muita! Teidänkin vastustajien lähipiirissä varmasti on abortintehneitä mutta eivät halua teille konservatiiveille sitä kertoa!