Minkä ikäisenä antaisit tyttäresi käyttää
stringejä?
Siskon tytär 11v. Mielestäni kyllä vielä liian nuori. Siskon mielestä ei.
Kommentit (11)
Mut jotain mätää on siinäkin, jos niitä noin pienille lapsille oikeasti on kuitenkin olemassa!
on vartaloltaan jo hyvin nisellinen joten on ostettu varmaan ihan aikuisten osastolta.
käyttää siis myös sellaisia matalavyötäröisiä farkkuja, joten strigit vilkkuu aina kun vähän kumartuu. Meinasin kyllä sanoa jotain, kun viime viikolla kävin kylässä ja näin housut, mutta en sitten sanonut. Eihän se minulle kuulu...
Aiemmin tuntuisi liian ... aikuismaiselta.
kuulu ala-aste ikäsen vaatevarastoon vaikka ois jo miten naisellinen..
Oli kuitenkin jotain 165cm silloin. Kaikki kehittyy niin eri aikaa joten riippuu varmaan ihan lapsesta minkä ikäisenä niitä voi käyttää.
Jotenkin koen, että stringeillä kuitenkin viestitetään jotain seksuaalista ja sellaiseen 11v. on nuori. Aikuiselle stringit on tietysti vähän eri asia, moni vaan pitää niitä kivempina kuin muita pikkareita, itsekin saatan laittaa ihan vaikka vain töihin, vaikkei tänne muuten tarvi (eikä edes kannata) mitenkään erityisesti pukeutua, mut 11-vuotiaalla stringit tuntuu vain jotenkin... aikuisten jutulta. Väsyneenä ajatus ei oikein luista, en tiedä, osasinko oikein selittää, mut any way... toivottavasti mun tytöt ei noin nuorena ala havittelemaan stringejä. Mut jotain mätää on siinäkin, jos niitä noin pienille lapsille oikeasti on kuitenkin olemassa!
Ja syys on ensinäkin se että stringit eivät tee hyvää alapään bakteeriflooralle. Hiivatulehdykset lisääntyy.
Tästä syystä EI, ei edes omalle 15v:lle.
On niitä kivoja tai aikuismaisia alushousuja (jos sellaisia haluaa) jotka eivät ole stringejä.
T. tiukkapipo äiti
ja miksi ihmeessä 11v haluaa niitä edes käyttää? Ne on epämiellyttävät jalassa ja ainut syy miksi stringejä on olemassa on, että miehet tykkää miltä ne näyttää. Ja varmaan naisetkin, mutta taka-ajatuksena on näyttää seksikkäältä. 11 vuotiaan ei kuulu näyttää seksikkäältä.
Ja syys on ensinäkin se että stringit eivät tee hyvää alapään bakteeriflooralle. Hiivatulehdykset lisääntyy. Tästä syystä EI, ei edes omalle 15v:lle. On niitä kivoja tai aikuismaisia alushousuja (jos sellaisia haluaa) jotka eivät ole stringejä. T. tiukkapipo äiti
En ymmärrä miten niistä hiivatulehdukset lisääntyy. Mulla ei ole ollut ikinä, ja enimmäkseen käytän stringejä.
Ripille päästyään (eli noin 15v ikäisenä) ok.
Jotenkin koen, että stringeillä kuitenkin viestitetään jotain seksuaalista ja sellaiseen 11v. on nuori. Aikuiselle stringit on tietysti vähän eri asia, moni vaan pitää niitä kivempina kuin muita pikkareita, itsekin saatan laittaa ihan vaikka vain töihin, vaikkei tänne muuten tarvi (eikä edes kannata) mitenkään erityisesti pukeutua, mut 11-vuotiaalla stringit tuntuu vain jotenkin... aikuisten jutulta.
Väsyneenä ajatus ei oikein luista, en tiedä, osasinko oikein selittää, mut any way... toivottavasti mun tytöt ei noin nuorena ala havittelemaan stringejä. Mut jotain mätää on siinäkin, jos niitä noin pienille lapsille oikeasti on kuitenkin olemassa!