Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tästä pitäsi päätellä? Kaveri ei koskaan kutsu HEILLE kylään

Vierailija
11.10.2009 |

Pitäisikö tästä vetää jotain johtopäätöksiä? Kaverin kanssa soitellaan että milloin nähtäis, eikä hän kuitenkaan koskaan ehdota että tulisin heille. Tänään viimeksi istui meillä pari tuntia kahvilla. Heillä ihan siisti nätti koti ja kaksi mukavaa lasta. Tulee vaan mieleen että minun takia ei viitsi vaivautua, en ole sen arvoinen kaveri että kutsuisi kotiinsa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian itsekriittinen.

Vierailija
2/13 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluan pois kotoani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekriittinen, elän kiireistä työ-perhe-elämää, enkä ehdi hoitaa kotia ja siivota niin hyvin kuin haluaisin. Hävettää kutsua ketään kylään, stressaannun aivan valtavasti yllätysvieraista.

Vierailija
4/13 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en halua ketään tänne, en jaksa siivota niin hyvin. En jaksa leipoa etc, pelkään etten ole riittävän vieraanvarainen, kun ei huvita. Haluan myös kotoa pois, kun ollaan täällä lasten kans koko ajan. Haluan jotain aktiviteetteja.

Vierailija
5/13 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yhdellä ystävälläni on niin pellossa kasvaaneet lapset etten heitä kotiini sisälle päästä. Penskat rikkovat, sotkevat, riehuvat, huutavat ja kiusaavat omia lapsiani, ystäväni on kuitenkin minulle tärkeä, ja uskoisin tietäväni syynsä lasten käytökseen. Silti, en päästä.

Keksin jonkin tekosyyn aina kun tämä kaveri ehdotta että tulisi lasten kanssa kylään meille. Nytkin ilmoitin olevani tammikuunloppuun asti kaikki illat ja vkl töissä, ja tuntui menvän läpi.

En voi sanoa hänelle asiasta koska se loukkaa, tietenkin, loukkaisi minuakin.

Vierailija
6/13 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kutsu meille ihmisiä kylään. toki meillä on muutamia ystäväperheitä, jotka "kelpaavat" miehellekin.

Ei ole kiva katsella, kun mies ei viihdy. Kukaan muu ei sitä varmaan näe, osaa toki olla kohtelias, mutta itse sen huomaan ja kärsin siitä.

Olisiko kaverillasi myös "sosiaalisesti rajoittunut" mies?

Vierailija
7/13 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka sotkevat ihan tosissaan...siksi välttelen itse pyytämästä kylään..tosin hekään eivät pyydä meitä, koska heillä on aina tosi sotkuista...

Vierailija
8/13 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kutsu meille ihmisiä kylään. toki meillä on muutamia ystäväperheitä, jotka "kelpaavat" miehellekin.

Ei ole kiva katsella, kun mies ei viihdy. Kukaan muu ei sitä varmaan näe, osaa toki olla kohtelias, mutta itse sen huomaan ja kärsin siitä.

vaikka yrittäisi olla kohtelias.

Vierailija
9/13 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kutsua itse vieraita, silloinhan pitäisi ehkä siivota ja jopa järjestää jotain tarjoilua, ostaa vaikka kaupasta pullapitko ja keittää kahvit. Tämän tuli hiljattain yhdessä ketjussa esille, yllättävän moni oli tätä mieltä.

Vierailija
10/13 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa päästä vähäksi aikaa pois kotoa. jos pitää valita että meneekö kylään vai kutsuuko vieraita, niin veikkaan että suurin osa haluaisi mennä valmiiseen pöytään ;)

mitäs jos tapaisitte seuraavan kerran vaikka kahvilassa niin pääsette asian yli.

Vierailija
11/13 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavataan meillä tai kahvilassa tms. Hän ei jaksa siivota tai keittää kahvia tms. Sopii minulle.

Vierailija
12/13 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies sanoo aina kun vieraita on tulossa, lähden ulos. Siinä sitten tapellaan ja lupaan vaikka mitä ettei lähde. Hän ei tykkää yhtään vieraista, tykkäis olla vaan perheen kesken kotona.

Ja sitä ei hänestä todellakaan näy. Eilenkin selitti ystäväni miehelle ummet ja lammet uudesta telkkarista, illalla lähetti sähköpostia linkeistä jne.

Yhden ystäväni lapset ovat myös aivan hirveitä ja äiti ei seuraa yhtään lapsiensa perään.

Meillä on tapahtunut monta läheltä piti tilannetta, joten en pyydä heitä enää kylään.

Tätä yritin kierrellä ja kaarrella, keksin tekosyitä ja sitten sanoin suoraan pelkään liikaa lapsiesi aktiviteettia. Jos maljakot menee rikki, siinä ei 1000 euroa riitä uusien ostamiseen, joten parempi kun ei oteta riskiä. Äiti loukkaantui, mutta nyt käymme ulkona kaksin, esim kahvilla, ihan ok ratkaisu.

Ja yks pointti vielä, mä olen tosi sotkuinen. Kun kutsun vieraita, mun pitää alkaa jo edellisenä päivänä siivoamaan. Hirveesti duunia ja silti on heti pian sotkuista. Mun pitäis pyytää ihmisiä kylään joka toinen pv, jotta koti pysyis siistinä.

Vierailija
13/13 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsuisin itse mieluusti ja toivoisin ennemminkin viestiä, jossa olisi, että tulitteko meille kylään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme