Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söitkö/joitko synnytyksen aikana?

Vierailija
11.10.2009 |

Jos, niin mitä? Onkohan taas multa ihan tyhmä kysymys..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentamisen jälkeen en sitten enää.

Vierailija
2/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti esikoisen synnytys 12 h, joten kyllä siinä nälkä tuli. Aamiainen oli alla. Sain ravintoliuosta suoneen ja tuotiin mulle jotain mustikkakeittoa ja appelsiinimehua. Itsellä oli vielä karkkipussi eväinä.

Toka oli taas niin nopea, että hyvä kun saliin ehdittiin. En siis syönyt mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukan sekamehua, kun kätilö melkein pakotti...

En syönyt myöskään synntyksen jälkeen, voin pahoin pelkästä ruoan tuoksusuta.

Mutta kukin tavallaan! :D

Vierailija
4/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesipullon pakkasin synnärikassiin ja suunnittelin ottavani "evästäkin", mutta "viimeisen ateriani" söin edellisenä yönä, koska edessä suunniteltu sektio.

Vierailija
5/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotain pientä ja kevyttä, kun muuta ei tehnyt mieli. Sairaalaan tulin juuri, kun aloin ponnistamaan ja vaikka se kesti pari tuntia, siinä ei kyllä totisesti tehnyt mieli yhtään mitään.

Vierailija
6/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmissa varmaan litrakaupalla mehua, Ekassa söin suklaapatukan mutta sain siitä torut XD

Vierailija
7/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin flunssassa ja tuskaillut supistusten kanssa vuorokauden pari ennen synnytystä ja ruoka ei ollut maistunut. Synnärillä sitten pakotettiin syömään jogurtteja ja juomaan reilusti mehua kun jotku arvotkin sitten jo heitteli kuulemma aika kovin. Ja synnytys kesti vajaa 22tuntia.

Tokassa en syönyt. Sain sämpylää ja juotavaa saliin synnytyksen jälkeen. Ennen synnärille menoa söin väkisin puolikkaan leivän ja vähän juotavaa supistusten välissä että jaksaisi paremmin kuin ekalla kerralla. Ja kyllä olikin mukavampi olo.

Vierailija
8/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman aamupalaa (jotain puuroa, leipää, mehua). Jotain taisin juoda myös ponnistusvaiheessa.

Kuopus tuli niin vauhdilla että hyvä kun sairaalaan ehti. Ei siinä paljoa syömistä ehtinyt ajatella.

Vierailija
9/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sokeritippa, koska oli pelko että lapsi juuttuu kiinni tai joudun muusta syystä sektioon ja nukutettavaksi.

Vierailija
10/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sydänäänet muuttuivat liian monotonisiksi.

Vierailija
11/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten lähdimmekin sairaalaan missä tehtiin sektio klo 23.00!

Vierailija
12/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen saatiin ruokaa saliin ja sitä söin antaumuksella ennen siirtymistä osastolle.

Vierailija
13/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(yöllähän ei noita suunniteltuja kait tehdäkkään?)

Syömisillä ei siinä vaiheessa ollut enää väliä, seuraava ateria minulle tarjoiltiin vasta 3 vrk päästä...

Vierailija
14/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut kuin vettä..

Toisen synnytyksessä sain mehukeittoa..

Ja molempien synnytysten jälkeen toki leipää yms "aamupalaa"

Vierailija
15/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiireellisiä- ja hätäsektioita. Nukutettiinko sut?

Vierailija
16/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivun takia kiinnostanut

Vierailija
17/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiireellisiä- ja hätäsektioita. Nukutettiinko sut?

Olin itse asiassa tajuttomassa tilassa, kun päästiin sairaalaan. Viimeinen muistikuva on kun annoin neuvolakortin vastaan ottoon ja seuraava kun heräsin nukutuksesta huomasin "vauvan puuttuvan vatsastani" oli kaamea kokemus!

Vierailija
18/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ennen sairaalaan lähtöä mies keitti aamukahvit ja söi kunnon aamupalan, silloin taisin itse syödä vähän leipää... Salissa söin viinirypäleitä ja karkkeja :) Olin siis salissa klo 9 ja lapsi syntyi klo 12.

Vierailija
19/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa synnytyksessä!

Vierailija
20/28 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys alkoi illalla ja vauva syntyi aamulla, ja nälkä oli kova siinä vaiheessa kun saliin tuotiin aamupalaa minulle, aloinkin innokkaasti syödä, mutta tuli ihan muutaman suupalan jälkeen kamalan paha olo niin en sitten saanut paljoa syötyä. Lounaan söin ihan hyvin, mutta hitaammin, koska pelkäsin että tulee taas paha olo. Ei onneksi tullut.