Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

auttakaa! kamala ongelma farmvillessä! :(

Vierailija
11.10.2009 |

en saa latautumaan omaa farmiani eli kun painan "play" ei tapahdu mitään, tulee vain mainoskuva jostain kuvittellisesta

farmista!!! samoin jos yritän klikata "naapurien" farmeja, eivät lataudu!!

auttakaa, koska nyt kyllä kaikki kasvit kuihtuvat tänä aikana :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lataa sitä sillä valin kun se kuva on auki, oottele vaan.. Jos ei hetken päästä avaudu, niin on vaan tiltissä, itse kyllä olin asken ja toimi ok.. =)

Vierailija
2/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut ne vasta istutettua, os kuoli ja jonkun sadon sain korjattua, vaikken mitään tehnytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun viet nuolen siihen kohtaan, niin näet kuonka monta % on kasvanut ja kun on kokonaan valmiita niin siinä lukee (clik to harvest) ja kun painat se korjaa sadon..

Sitten menet alhaalla oikealla olevaan lapion kohtaan ja valitset sen, menet taas nuolella kohtaan ja painat niin se tekee uuden penkin ja marketista valitset siemenet ja menet siihen myllättyyn maahan ja painat (clik to plant) ja taas annat kasvaa.. =)

2

Vierailija
4/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne itekseen "kasvaa" niihin tulee valkoiset reunukset kun ovat valmiita, jolloin menet siihen kohtaan, klikkaat ja valitset "collekt milk" tai "colleck truffles" jne.. Ja puista myön näet kun ovat valmiita ja taas klikkaat ja valitset "harvest".. =D

2

Vierailija
5/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ilmaiseksi tietenkin, en halua maksaa siitä dollareita. Tarvis bensaa maatalouskoneisiin (HEH) ja sitä saa vaan sillä FV-rahalla. Tietääkö kukaan?

Vierailija
6/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkällä pelissä, että sulla on koneita niin varmaan tiedät, mistä rahaa saa.. Eli kavereiden auttamisesta, sadosta, elukotten myymisestä jne.

Vierailija
7/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten ne setelit kertyy? Millä perusteella?

Vierailija
8/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo semmosia huomannu siellä....

Vierailija
9/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oikein tiedä mistä niitä ilmestyy... siinä on ilmeisesti ideana ladata omaa rahaa sinne.. Mulle ei ole kertynyt edes 20 seteliä koko aikana...

2

Vierailija
10/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lataudu ollenkaan!

Vierailija
11/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vaan osatamalla ihan oikeella rahalla,mitä ei varmaan kukaan tee.