Mitä tarkoittaa, että Siljalla on nykyisin huono palvelu
ja että Viikkarit olisivata parempia?
Kumman valitsen perheelleemme risteilylaivaksi?
En haluaisi minkään öykkäri porukan keskellä olla, joten Silja voisi olla parempi? Jo kerran on viimeaikoina menettänyt asiakkaitaan?
Kommentit (6)
ihan joka paikassa, kukaan mitään enää viitsi tehdä asikkaidensa hyväksi.
tylyä ja välinpitämätöntä.
Poikkeuksiakin toki on mutta kyllä ainakin omalle kohdalle osunut näitä "huonojakin" asiakaspalvelijoita.
Siis tarjoilijat mitä sattuu, myymälässä myyjät juoruaa keskenään, pyytäessä auttavat nihkeästi jne.
en tiedä onko siellä nykyään sitten enemmän virolaista henkilökuntaa vai olisiko työolot nykyään niin paskat että näkyy sitten henkilökunnan käytöksessä.
Koskaan ei ole ollut valittamista. Palvelu on pelannut ja henkilökunta on ollut ystävällistä. Olemme olleet sviitissä, jossa on huonepalvelu ja tyytyväisiä on oltu.
T. Perhe matkalla
Yhdyn yhden vastaajan viestiin, että myymälöissä myyjät ovat ynseitä ja nihkeitä. Yleisesti palvelusta Siljalla voisi antaa arvosanan (hmm...) 7. Mutta, menkää silti Siljalla ja ottaa Deluxe- tai Commodore-hytti - tai Suite.
Lastenleikkipaikassa hlökunta ei mitenkään noteeraa, että tulit sinne. Ravintoloissa palvelu on aika nuivaa.
Ja vielä huonompaa palvelu on Tallinkin Tallinnan laivoilla, Star ja Superstar.
niin menkään eckeröllä. Paska vanha laiva, mutta henkilökunta on suomalaista ja palvelu pelaa paremmin kuin missään toisessa laivassa.