Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hyväksyä se, että mies ei tee miehisiä töitä?

Vierailija
11.10.2009 |

Mua on perheen perustamisen jälkeen yhä enenevässä määrin alkanut vituttaa se, että mies ei tee miehisiä kodin hommia. Kyllä se elektroniikan asennuksessa ja pienissä asennushommissa tyyliin taulu seinään tai pesukone paikalleen onnistuu, mutta muuten kaikki aloitetut rempat ja kodin pihatyöt repsottavat. Se ei mielestäni vain viitsi paneutua ko asioihin. Mieluummin tulee johtotason tehtävistään kotisohvalle makoilemaan, katsoo, että siihen se on oikeutettu rankan työpäivän jälkeen. Ja jos asiasta jotain sanon, menee sillä herne nenään välittömästi, ja sitten ollaan taas kolme pv mykkäkoulua. Arvostelen häntä muka miehensä. No niin arvostelenkin, mutta perhana silkkihansikkainko mokomaa hampuusia pitäisi kohdella!! Palaa käämit. Kyllä mäkin vastaan naisellisista velvotteistani, pesen pyykit, teen kotihommat, ompelen, leivon ja niin edelleen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuin muuttamaan omakotitaloon vain sillä ehdolla että yhdessä sitten hoidetaan piha, en halunnut sitä mun kontolle yksinään. Nytkin mies on pihalla haravoimassa.

Onko teidän alueella pihatalkkaria? Meille tuli just muistutus postilaatikkoon että sellainen on käytettävissä. 10 euroa tunti, ei kovin paha hinta.

Vierailija
22/26 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1800-luvulta ja jakakaa työt taitojen, ei sukupuolen mukaan. Jos taidot ei riitä, niin sitten ostetaan ulkopuolisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muahan tämä mieheni neitimäisyys ei siis haittaa, joten miksi pitäisi pakottaa se tekemään asioita, joita se ei kuitenkaan saa tehtyä kunnolla? Joudun joka tapauksessa tekemään sen asian sitten uudelleen. Ja kuten sanoin, aikaa mulla kyllä on.

Mies tehköön vaan sitä rahaa, kyllä mä hoidan sitten kaiken muun. Minähän kotona eniten olenkin, joten onpahan kaikki mieleistä.

Vierailija
24/26 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee töistä, rojahtaa sohvaan ja vaimo sanoo:"Aita on rikki, viitsitkö korjata?"

Mies vastaa: -Vittu mä mikään timpuri ole!

Seuraavana päivänä vaimo: "Pesukone ei toimi, viitsitkö katsoa?"

Mies.- Vittu mä mikään sähkömies ole!

Seuraavana päivänä kaikki pelasi; aita oli korjattu, pesukone toimi.

"Kuka ne korjasi?" kysyy mies. - Naapurin Jarmo.

Mies kysyy: "Paljonko tahtoi?" -Ei mitään! Kysyi, annanko pullaa vai pillua! Mies:"No, sä sitten teit pullaa?" Johon vaimo:"Vittu mä mikään leipuri ole!"

Vierailija
25/26 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos

Vierailija
26/26 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos en itse osaa, hankin korjaajan. Ei mulle ole tullut mieleen miehelle hermostua, jos ei haluatai osaa niitä tehdä. Se kyllä siivoaa ja laittaa ruoka ayms.