Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Yh ottaa vauvankin sairaalaan mukaan jos isompi lapsi joutuu sinne?

Vierailija
10.10.2009 |

Jos isompi ei suostu juomaan on edessä lähtö sairaalaan ja nesteytykseen. Vauvalle ei ole hoitajaa ainakaan maanantaina kun isän on mentävä töihin. Kai vauvakin 2kk voi olla mukana jos äidin on yövyttävä lastenosastolla?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä vanhempi saa yöpyä lattialla lapsen sängyn vieressä olevalla kovalla patjalla.

Vierailija
2/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse yh ja jouduin sairaalaan liki viikoksi vauvan ollessa 3kk ja ainakin silloin sain ottaa mukaan. Koita tarjota vielä lusikalla, lääkeruiskulla tai pillillä sitä juotavaa ja mikä vaan maistuu, vaikka kaakaota. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä jäisit vauvan kanssa kotiin.

Vierailija
4/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vauva voi ottaa mukaan.

Otat oma vaunut mukaan ja otat sitten kopan sisään ja vaavi nukkuu siellä - kyllä lattiaalla sun viereen eikä lapsi tästä rikki mene.

Vanhemmalla lapsella on turvallinen olo koska äiti on mukana.

Mitä kauheata tai vaikeata tai käsittämätöntä tässä on?

Vierailija
5/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei asuta yhdessä ja siihen hän ei suostu, koska ei ole varaa. Vauva voi kyllä nukkua omissa kärryissään, kuten hän nukkuu useasti muutenkin kotona ollessamme. Tai voi vauva nukkua mun vieressä patjallakin, koska vauva ei vielä kääntyile.

Yritän kuitenkin saada lapsen uhkailemalla juomaan jos muu ei auta.

Vierailija
6/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvanvaunuja, kai niitäkin voi lainata jos sinne asti joudumme, toivottavasti ei.

Vierailija
7/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Olisit miettinyt ennenkuin pykäät lapsen yksin tähän maailmaan... Vauva 2 kk ja erottu! Moralisoin minä.

Vierailija
8/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan oltu 9 vuotta eikä asuttu päivääkään yhdessä, kaksi yhteistä lasta. Nytkin ollaan lasten isän kotona ja ukkoni istuu tuossa 5m päässä ja juo punaviiniä.

Vierailija
9/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan oltu 9 vuotta eikä asuttu päivääkään yhdessä, kaksi yhteistä lasta. Nytkin ollaan lasten isän kotona ja ukkoni istuu tuossa 5m päässä ja juo punaviiniä.

ainakin miehen nesteytys on kohdallaan :D

Vierailija
10/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Olisit miettinyt ennenkuin pykäät lapsen yksin tähän maailmaan... Vauva 2 kk ja erottu! Moralisoin minä.

Toivottavasti sun oma surkea elämä muuttuu vielä kauhemmaksi

Vierailija
11/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voi käydä niin että esikoinen joutuu olemaan yksin osastolla. Ainahan vanhemmatkaan eivät saa yöpyä tilanpuutteen takia. Jos tilaa on, varmaan vauva ja äiti voivat molemmat tulla.

Vierailija
12/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sillä on huomenna krapula yhdistettynä norovirukseen. Se ei pessyt käsiään kunnolla kun siivosi lapsen ripulioksennuksia.

Vierailija
13/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saamaan kaikki mahdolliset pöpöt?

Vierailija
14/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo yhdistelmä! Suosittelen sterilisaatiota ja pian.

Vierailija
15/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelen lasteni isän kanssa ja Kela ei voi meitä samaan asuntoon pakottaa. Oon minä ukolle sanonut että menee sterilisaatioon, sillä on jo 4 lasta. Minä en ehkäisyä tarvitse, koska olen niin lihava etten raskaudu, heh.

Ukko vonkaa seksiä kun lapset nukkuu, pitää mennä...

Vierailija
16/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityshuoneeseen infektio-osastolle ja vauvakin samassa huoneessa yöpyy, niin se saa korkeintaan sen saman ripulitaudin, minkä kotonakin.

Vierailija
17/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli rintamaidolla kun esikoinen joutui sairaalaan nesteytykseen. Tartuntatautien osastolle ei saanut ottaa vauvaa mukaan. Isi juotti kotona vauvalle pullosta, minkä minä lypsin sairaalassa...

Vierailija
18/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infektio-osastolle (jonne lapsesi todennäköisesti joutuu)ei saa viedä alle kouluikäisiä ei-potilaita. Meilläkin vauva oli kotona isän kanssa, kun minä esikoisen kanssa 2 vrk sairaalassa.

Vierailija
19/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olet se sama jolla oli eilen täällä ketju olen huono äiti haluatko kysyä jotain...

vai näin menee nyt.

anna lapselle mehujäätä!

Vierailija
20/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole talossa yhtään ajokuntoista huoltoasemalle lähtijää?

No, vauva menee sit lastenkotiin, sillä minä menen isomman mukana jos nesteytykseen joutuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi