En pidä lapsista/vauvoista-mikä vikana?
Olen n. 30-vuotias nainen, vakaassa parisuhteessa. Jostain syystä en vain pidä lapsista ja vauvoista. Itseasiassa vuosien myötä tilanne on vaan pahentunut jopa siihen pisteeseen, etten oikein voi edes sietää lapsia...En jaksa yhtään kuunnella perheellisten ystävieni lässytyksiä omista kullannupuistaan, enkä voi käsittää vauvoille lepertelyä...Mitä ihmeen ihanaa vauvoissa on - ei voi käsittäää :/
En ole koskaan ollut hulluna lapsiin, mutta mitä enemmän ikää tulee, tuntuu että vastenmielisyys lisääntyy...Olenko aivan sekaisin? Mietin usein, että mikä minua vaivaa, miksen voisi olla ns. normaali nainen, joka rakastaa lapsia?
Harmittaa, kun kaikki ystävät ovat lisääntyneet ja itseäni ei voisi vähempää heidän kotileikkinsä kiinnostaa. Puheenaiheet kun eivät enää ikinä paljon muuta sivua kuin kotia ja niitä ihania lapsukaisia...
Itselleni riittää miehen lisäksi varsin hyvin suloiset kissani, jotka saavatkin sitten sitäkin enemmän hellyyttä osakseen!
Kommentit (29)
Meitä on paljon joten älä ole huolissasi. Ja noin puolet lapsiperheiden vanhemmista päätyy eroon joten tuskinpa se touhu ihan niin hohdokasta on kuin ulospäin annetaan ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
pidä lapsista,muista kun omastani kaikkien muiden muksut on ärsyttäviä..
Eli näin ollen muiden mielestä todennäköisesti sinun lapsesi ovat ärsyttäviä..?
En minäkään pidä muiden lapsista, ei kiinnosta tippaakaan. Omaani kyllä rakastan.
Sinussa ei ole mikään vikana.
Jos päivi räsäsen lapsenlapsi laitetaan mun syliin mä heittäisin sen seinään.
Ei sinussa ole mitään vikaa. Ihan normia tuokin.
Vierailija kirjoitti:
ei lapsista ylipäänsä. Sitten, kun on itsellä lapsi, alkavat myös lapsiaiheiset keskustelut kiinnostaa enemmän. Harva lapseton niitä varmaan jaksaa kuunnella.
No ei kyllä minulla käynyt näin.. kun vihdoin saan omaa lapsivapaata aikaa, en todellakaan halua puhua silloin lapsista..
Ei kaikesta tarvitse tykätä. En itsekään pidä vauvoista/pikku lapsista. Tähän aina joku low iq tapaus toteaa; "Olet itsekin ollut lapsi!"
Joo, kiitos infosta. En tiennytkään sitä.
Eivät kaikki naiset pidä lapsista.Itse en ole koskaan halunnut niitä ja on myös yhdistys vapaaehtoisesti lapsettomat;johon voi liittyä. On myös paljon ihmisiä, joilta voi kysyä ,miksi heillä on niitä,kun eivät niistä pysty huolehtimaan. Nykyään onneksi synnyttäminen ja lasten hankkiminen on VALINTAKYSYMYS.
Terv. Jokainen päättää itse
No ei se huvi kauan jatku 😂 vetele sitä douppia ja saa mahtavia mega orgasmeja, bleizaa itseäsi sillä hedonismi liekillä pari kymmentä suvea niin älä sitten ihmettele jos tulee vähän kylmempi olo kun oot polttanut sun dopamiini reseptorit nupista. Aah mikä ihanuus nämä lihalliset nautinnot. No niin se elämä opettaa ja Siperia kasvattaa. Onnea lohikäärmen metsästykseen ja tällei kepeänä neuvona -älä katso pimeyteen sillä se katsoo...