Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nopeasti saa lopullisen avioeron ?

Vierailija
10.10.2009 |

Ex on mulkku kusipää, joka onnistui 1,5kk venyttämään harkinta-ajankin alkamista, vaikka sai paperin kolmantena päivänä lähetyksestä.

Pelkään, että tekee taas saman.44 euroahan se jatkokäsittely maksaa eikö nii ? Tosin siinäkin on 44e liikaa, kun exää ajattelee.

Mitä tapahtuu lopullisen eron jälkeen eli pääsenkö varmasti eroon exästä ? Mietin vaan, kun meillä oli tosi lyhyt avioliitto, mutta kuitenkin avioehto eli ei tule kukaan vaatimaan omaisuuden jakamista tms ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole puoli vuotta se aika

Vierailija
2/6 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain vihasuhdetta yllä jatkuvasti. Ero on ero, sen jälkeen teillä ei ole mitään tekoa keskenänne, ellei teillä sitten ole yhteisiä lapsia, sehän on sitten tietysti kokonaan toinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää mitään yhteyttä moiseen kusipäähän enää ikinä. Et vastannut kysymykseen eli meneekö muka taas 6kk ennenkuin saan lopuulisen eron?? Ei kai!!!

Ap

Vierailija
4/6 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

....kun vaan kakkososa erosta astuu voimaan (6kk harkinta-ajan jälkeen, tokihan mies pystyy sitäkin viivyttelemään kuten ykkösosaakin).

Jos teillä on yhteistä omaisuutta (asunto, mitä nyt lieneekin) niin sitten teidän pitää tehdä vielä osituspaperit joissa määrittelette kuinka jaatte tämän yhteisen omaisuutenne.

Vierailija
5/6 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää mitään yhteyttä moiseen kusipäähän enää ikinä. Et vastannut kysymykseen eli meneekö muka taas 6kk ennenkuin saan lopuulisen eron?? Ei kai!!! Ap

Silloin voit viedä kakkososan hakemuksen ja sitä mies voi viivytellä taas sen 1,5kk suurinpiirtein.

Vierailija
6/6 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin miehen vuokraasuntoon asumaan ja mukaan otin silloin vaatteeni ym henk.koht tavarani, joista olen 98% saanutkin takaisin: loppuja tämä mulkero panttaa. Mulla on myös joitain hänen tavaroitaan joita ei ole tullut hakemaan pyynnöistä huolimatta, joten mä ajattelin mainita siitä asiasta siinä ilmotuksessa ja etten rupea niitä loppuikääni säilyttelemään.