Palashampoo, onko kokemuksia?
On alkanut kiinostaa tuo palashampoo. Onko se jotenkin parempaa shampoota mitä esimerkiksi wella ja vo5 yms?
Kommentit (7)
loistava keksintö! Mulla on rasvoittuva hiuspohja, eikä ikinä ole millään pysynyt hiukset yhtä puhtaana kuin Lushin rasvoittuvien hiusten palashampoolla! Niitä löytyy eri hiustyypeille, kannattaa todellakin kokeilla. Jos käy euroopassa reissaamassa niin niitä saa sieltä puolet halvemmalla.
Itse olen käyttänyt Seanik- ja Ultimate Shine -shampookiekkoja, ja ne ovat molemmat olleet erinomaisia. Vaahtoavat hyvin, jättävät hiukset puhtaiksi mutta kiiltäviksi ja pehmeiksi (tietysti käytän myös hoitoainetta). Yksi kiekko kestää iät ja ajat, päivittäisessä käytössä ainakin puoli vuotta ellei jopa vuoden. Shampookiekot ovat mahtavia matkustettaessa!
Ainoana miinuksena todettakoon kiekkojen järjetön hinta Suomessa (12,95€). Britanniassa ne maksavat alle puolet Suomen hinnoista. Siksi en koskaan ostakaan omiani Suomen Lushista.
t. 2
Mulla on ollut kohta puoli vuotta käytössä vihreän kosmetiikan palashampoo brunette. Oon tyytyväinen. Riittoisa on.
Mulla on sitten muuten lyhkäset hiukset. En tiedä toimiiko miten pitkille hiuksille. En käytä hoitoainetta.
Lushin sahmpoopala maksoi 6,90€ eli puolet suomen hinnasta. Tosin kestäähän nuo iät ja ajat.
5
Palashampoon merkkiä en muista, mutta Ruohonjuuresta sen ostin. Alkuun hiukset oli hieman nahkean oloiset, mutta nyt vallan mainiot. Verrattuna normi shampooseen, hiukset nyt ryhdikkäämmät. Ei valu samalla viissii päätä myöden kuin ennen tätä loistavaa löytöä.
Hinta oli 5,80 ja riittänyt nyt 4kk.
Itselläni on kokemuksia niistä, erittäin positiivisia sellaisia!