Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huono äiti vastailee kysymyksiin niin kauan kuin lapsi nukkuu.

Vierailija
09.10.2009 |

Ja toivottavasti nukkuu kauan.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäeroa 2 vuotta,ja toivon myös että ne nukkuis mahdollisimman kauan vaikka vauva onkin ns.helppo tapaus,eikä isompi ainakaan jatkuvasti ole pahat mielessä.Mutta en mä silti pidä itseäni paskana äitinä,vaikka istun koneella myös päivällä,isompi tuijottaa piirrettyjä,ja pienempi leikkii omineen tuossa lattialla,harjoittelee kävelyä nääs,jahtaa palloa,mitä milloinkin..mutta joka päivä pidän tietyt rutiinit ettei ala oleminen maistua puulle,esim.kerta päivässä on käytävä ihmisten ilmoilla,oli se leikkikenttä,ostosreissu tai vaan omalla pihalla hengailu..samaten pidän kämpän siistinä,ja lapset puhtaina ja hyvin syöneinä,leikin niitten kanssa aina kun jaksan,mutta jos en,niin ihan tylysti istun vaikka kuulokkeet korvilla koneella potematta sen huonompaa omaatuntoa (tietty niin että näen molemmat tenavat,ennekuin joku kerkeää tästä suivaantua) Eikö sulla ole mitään,mitä kokisit itselles mieleiseksi puuhaksi,vaikka lasten kanssa?Me kierellään kirppareita,sisustetaan,leivotaan,tai vaikka kerätään ulkona käpyjä ämpäriin :D t:18

Vierailija
22/35 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille pyytää koska kämppä on pahemmassa kuosissa kuin Sillä siisti-ohjelman lapsiperheellä.

Enkä jaksa siivota, koska se on turhaa kun meillä on liikaa tavaraa ja niistä 80% on aina lattialla. Perhetyöntekijä siivosi kun kävi 1,5vk sitten ja äitini kun oli ristiäisvieraana lauantaina.

Onneksi ukko tulee klo 17 ja lähdetään sen kämpille sotkua pakoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta et ole valmis kantamaan vastuuta.

Miksi ihmeessä olet halunnut toistakin lasta, kun et kuitenkaan halunnut?

Ihmettelen vain kun itsekin olen 36-v ja lapsia 3 kpl (14v-4v). Takana on kaikenlaista kuten avioero, mutta silti olen vastuni kantanut.

Ehkä meidät on vain kasvatettu eri tavalla.

Vierailija
24/35 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun a)ostat kaupasta pari rullaa isoja jätesäkkejä b)heität selkeästi roinat roskiin,tarpeettomat hyväkuntoiset kamat kirpparille,tai jos ei voimat nyt riitä,niin varastoon odottelemaan pirteämpiä aikoja,jotta hinnoittelu/roudausrumban jaksaa suorittaa,TAI vaihtoehtoisesti vie Pelastusarmeijalle yms. c)lapset hoitoon,järkkää kaverin kanssa ostosreissu esim. Ikeaan,muutamalla kympillä saat sieltä niin paljon säilytyslaatikoita joihin irtoroinat huomaamatta sujahtaa (pidä aina tavaroilla omat paikat/laatikot). Avot,koti on siisti,pysyy siistinä,lapset (ainakin isompi) auttaa varmasti mielellään..pienestä lähdettävä vaan liikkeelle,palasilla on taipumus loksahtaa kohdilleen,vaikka kuin risaiselta välillä tuntuu..T:18

Vierailija
25/35 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaatteita, mutta kotiani en siivoa ja tämä äitiyslomalla olo on niin vitun tylsää että vaihdan sen heti työttömyyteen ja työllisyyskurssiin kun vauvan päiväkotiin ottavat. Ja nyt ukko tuli, lähden hakemaan kirppistienestejä että pääsee huomenna shoppaamaan lisää.

Vierailija
26/35 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääset kursseille ja lapset päivähoitoon. Tsemppiä vaan, et sä nyt NIIIN huono äiti oo.

Vierailija
27/35 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhemarketissa ja 19.30 alkaen olen istunut tietokoneella ja tylsistynyt.

Tietokoneella toki istuisin lapsettomanakin, mutta silloin ei tarvitsisi välillä keskeyttää ja mennä ukon avuksi hoitamaan lapsia.

Eikä lapsettoman tarvitsisi välittää siitä että on kohta mentävä nukkumaan, jotta jaksaa herätä vauvaa yöllä syöttämään.

Toinen lapsi onneksi nukkuu oksennustautiväsymystään jo nyt, vaikka yleensä valvoo ainakin yhteentoista.

Vierailija
28/35 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä todella apaattinen. Nauratko koskaan?

olet joko masentunut tai teeskentelet/provoilet...

Onpa onni kuitenkin että sulla on se "ukko".

toivotavsati osoitat lapsille kuitenkin rakastavasi jotenkin. hekin ovat varmaan jo aika apaattisia.

ja hei kaikki jotka sanoo et tällainen on normaalia josta ap puhuu... niin halloo, kuulkaas kun ei se oo. tuo on masentunutta ja haitaksi lapsille. kyllä ihmissen täytyy jonkinlainen perussiisteys pitää lastensa kotona ja äiti ei voi koko päivää ajatela itseään, olla koneella yms.

Vierailija
29/35 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellisesti aoua, mutta tätä mä en jaksa.....

Vierailija
30/35 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies soitteli pianoa. Lykkäsin vauvan takaisin isälle heti kun se alkoi kitistä ja nyt lähdin itse koneelle.

Masennusdiagnoosi on, ihan keskivaikea masennus, mutta en minä mikään kotitalousihme ollut ennen masennustakaan. En tykkää siivouksesta, enkä sitä siis tee.

Puoleen vuoteen ei ole tarvinnut itse siivota kuin 3 kertaa, siivouksen voi teetättää muilla kun esittää tarpeeksi masentunutta ja väsynyttä vaikka oikeasti olen vain patalaiska.

Vierailija
31/35 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida auttaa. Kamalaa jos jollain on tällaista, miten tuo sun etäukko tähän suhtautuu?

Vierailija
32/35 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua siivous kiinnostaisi, vaikka annosta nostettaisiin.

En tiedä, en ole käynyt kallonkutistajalla kahteen vuoteen kun se oli pelkkää ajanhukkaa molemmille osapuolille.

Kyllä mulla riittää virtaa kaikkiin kodinulkopuolisiin juttuihin ja äitiyslomalla (vitut tää mitään lomaa ole) mua vituttaa kun ei ole lapsenvahtia vauvalle että pääsisin joka ilta tekemään mitä itseä huvittaa.

Vierailija
33/35 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka tykkää siivoamisesta? kuka tykkää herätä yöllä? ei kai kukaan, mutta ne on vaan pakko tehdä.

on monia asioita joita ei haluttais tehdä, mutta aikuisella ihmisellä ja varsinkin vanhemmalla on vastuu kannettavanaan. lasten tulevaisuus ja elämä harteillaan.

Elä ja kasvata lapsesi niin ettei ne tuu 18 v sanomaan sulle, kuin pilastit niiden lapsuuden yms. parempi on kuulla heidän suustaan, kuinka oli turvallinen ja hyvä lapsuus, vaikka äiti oli väsynyt niin hän rakasti ja huolehti ja halasi.

Narsisteja ja psykopaatteja kasvaa apaattisissa ja tunnekylmissä kodeissa.

Vierailija
34/35 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että erotaan ja se saa lapset, mutta ei kuulemma voi ottaa niitä kotiinsa asumaan. Ja miehen kanssan menee ihan hyvin, suunnitellaan just että mistä saadaan lapsenvahti huomisillalle kun me lähdetään kuuntelemaan yhtä bändiä.

Vierailija
35/35 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin me päästäis molemmat ukon kanssa lähibaariin kuuntelemaan tuttavan bändin keikkaa? Me lähdettäis klo 22 ja takaisin tultais klo 04.30. Saa lapsenvahti olla meillä ukon luona yötäkin, niin me voidaan mennä ukon kanssa mun asunnolleni ja nukkkua yksi kokonainen yö ilman kitinään ja oksentelevaa lasta.