Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen rv5+4 ja ostin tänään äitiyspaidan. olenko vähän liian ajoissa??

Vierailija
09.10.2009 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 7 ja risat ja alkio jossain muualla kuin kohdussa. Tässä toivon kädet ristissä, että tulee itsestään pois.

Vierailija
2/15 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saahan sitä olla vähän innostunut;)

Onnea raskauteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta olen päättänyt, että jos ikinä saadaan toinen lapsi ostan kaikki äitiyshömpät mitä löydän.

Ekan kanssa olin askeetikko, kun en tajunnut mikä suuri ihme raskaana olo oli ja että saan mahdollisesti kokea sen vain kerran elämässään

Vierailija
4/15 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vatsani on niin turvoksissa, että monet paidat ovat aika tiukkoja. voisin hyvinkin kuvitella pitäväni äitiyspaitaa.

Vierailija
5/15 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olet kyllä innoissasi hyvästä asiasta. Jos kerran haluat ostaa kaikenlaista äidin hömpää, niin osta hyvän rasvan, jolla nyt jo voi ja pitää rasvata kasvava masu. Suositteleln Lóccitanen maman et bebe rasvaa. Sitä voi vauvan syntyessä kayttää mm vauva hierontaan, ja nyt tietysti aamuin, illoin rasvata masusi...ONNEA!

Vierailija
6/15 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olet kyllä innoissasi hyvästä asiasta. Jos kerran haluat ostaa kaikenlaista äidin hömpää, niin osta hyvän rasvan, jolla nyt jo voi ja pitää rasvata kasvava masu. Suositteleln Lóccitanen maman et bebe rasvaa. Sitä voi vauvan syntyessä kayttää mm vauva hierontaan, ja nyt tietysti aamuin, illoin rasvata masusi...ONNEA!

mistä tällaista ravaa saa? ja mikä sen tarkoitus on? kiitos!

ap

Vierailija
7/15 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taisin tässä toisessa raskaudessa ostaa äitiysvaatteita vielä sinuakin aiemmin (tiesin kuitenkin sentään, että olen raskaana).

Oli vaatteita niin hyvässä alessa, että kannatti ostaa, uusia aleja ei tullut ennen kuin niitä vaatteita sitten tarvitsi.

Vierailija
8/15 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä rasvaa käytetään lähinnä raskausarpien ehkäisyyn.... itellenikin ois joku voinu sillon vihjaista tommosesta.... ikävän näkönen navan seutu on nyt :/ mutta onnea raskauteen!! :)

Vierailija
9/15 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 8 ostin kantokopan, odotusvaatteita, rv 14 ostin rattaat, rv 32+6 ostin hauta-arkun :(

Vierailija
10/15 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika aikaisessa, mutta olin minäkin ekalla kertaa. Silloin tuijotin sitä masua koko ajan ja parin viikon jälkeen suorastaan pullistelin, että olisi näkynyt. Toisella ihmettelin, että masu pömpöttää jo nyt:))Nauti ja salli itsellesi hömpöttely. Toivotan sinulle onnellista odotusta!!!

Vierailija
11/15 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Mutta ymmärrän, että olet innoissasi. Ja monet raskausvaatteet on kyllä nykyään kauniitakin. Onnea raskauteen!

Vierailija
12/15 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona huoamsin sen olevan raskaanaolevien mallistuoa. Käytin paitaa mielelläni, vaikka raskaana en ollutkaan.

5 vuoden päästä sit paita ei ollut enää hyvä, kun olin raskaana

Vierailija
13/15 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et ole "ajoissa", ja jos jotain kävisikin, niin saahan ne aina myytyä.

Vierailija
14/15 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti kehoitan elämään ja nauttimaan =) Olla varovainen ja surra ehtii jos sen aika tulee.

Meillä kävi toisen lapsen odotuksessa niin, et sain palauttaa kaksosten rattaat kauppaan ja viikata kaikki vauvanvaatteet pahvilaatikkoon.Vauva kuoli vuorokauden jälkeen syntymästä.

Siltikin kolmannen ja neljännen aikaan yritin nauttia raskaudesta täysin rinnoin, mitä nyt tässä tilanteessa nauttia pystyy. Ostin uhallakin tavaroita ennakkoon ja nautinkin siitä sitten =)

Ihan rv6 en kuitenkaan äityspaitoja ostanu;) Mutta sitten rv 12 jälkeen pikkuhiljaa kaikkea mikä odottamiseen ja vauvaan liittyi.

Onnea sinulle raskauteesi.

Vierailija
15/15 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisista rasvoista ei ole mitään hyötyä, niiden kemikaaleista mahdollisesti haittaa jos massiivisesti rasvailee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän