Miksi tää vauva-palsta haluaa tahallaan kiusata meitä?
Noilla karseilla mainoksilla, tulee oikeasti fiilis, että tuota tehdään ihan tahallaan kiusatakseen. En ole missään muualla koskaan törmännyt tuollaiseen, aina riittää, kun kerran sulkee sen mainoksen. Ei mikään tuolla tavalla koko ajan pompi!! Alkuun mun ärtymys meni noihin mainostajiin, mutta nyt kyllä Vauva-lehteen, kun sallii tuollaisia mainoksia.
Kommentit (13)
mulla on ponnahdusikkunat estetty, mutta kyllä noi ponnahtelee vaan esiin ://
Tässäpä ollaan suurten kysymysten äärellä. Ehkä se haluaa meidän tekevän johtopäätökset ja oikean ratkaisun elämässämme.
Jotenkin asetusten kautta ne saa olemaan hyppimättä.
työkalut --> asetukset --> sisältö --> estä ponnahdusikkunat (laita rasti ruutuun)
Eikä auta mitään, Töpöhäntä hyppii silmille monta kertaa minuutissa. Prkle!!!
explorer taitaa ainakin olla palikka...
Minullakin on ponnahdusten esto mutta niin ne vain tulivat.
Tämä töpöhäntä ei ole vain luojankiitos enään hyppinyt.
Ihan kuin ne valkkaisivat aina jonkun uhrin jota kiusata.
työkalut --> asetukset --> sisältö --> estä ponnahdusikkunat (laita rasti ruutuun)
ei hypi yksikään mainos, kiltisti ovat paikallaan.
Mutta käytänkin Operaa. Suosittelen.
mikä selain sulla on? Mulla on just toi firefox mitä joku tossa vinkkaskin..
Tosin, mulla ei oo javaa päällä..
että tämä palsta on joidenkin psykologien testi, jolla testataan mitä kaikkea ihmiset ovat valmiita sietämään nettiaddiktiossaan. Viimeinen palstauudistus oli ilmeisesti jo sillä rajalla, kun joitakin juttuja jouduttiin korjaamaan.
Ehkä tämän palstan elävinä koekaniineina teemme tärkeää työtä tieteelle ja jonain päivänä saadaan kehitettyä tehokas vieroituskeino nettiaddiktioon.
Onks mun koneessa jotain vikaa kun mikään ei hypi silmille?