Nyt tsempatkaa mua! Olen dietiillä ja just nyt tekee niin tajuttomasti mieli mässyä!
Kommentit (28)
Mä arvasin et joku älypää vetää tähän vielä noi sydämet ja jojo laihdutukset mukaan.
Katellisten panettelua. Kun ette itse pysty paastoomaan.
Onhan se hyvä tekosyy tuokin olla laihduttamatta
mikä loistava keksintö! sen kun imeskelee rauhassa, niin olo on ainakin mulla just niin äklö, kuin jos olis syöny pussillisen karkkia. kaloreita minimaalisen vähän. ainakin karkkipussiin verrattuna.
:)
Mä arvasin et joku älypää vetää tähän vielä noi sydämet ja jojo laihdutukset mukaan.
Katellisten panettelua. Kun ette itse pysty paastoomaan.
Onhan se hyvä tekosyy tuokin olla laihduttamatta
ja paaaljon fiksummalla tavalla
Kun itse pystyn syömään niin kohtuudella, etten koskaan ole ylipainoinen. Ihan harmittaan :DDDD
Vitsi, kyllä munkin on nyt oikein lösäytettävä itseni, että pääsen kunnolla kokeilemaan tollasta ihanaa paastoamista. Kärsi, ihminen, kirkkaamman kruunun saat :DDDDD
Osaatko, ap antaa vinkkejä ihrankeruuseen ja sen jälkeiseen kärvistelyyn? :DDDD
Annan mun kaikki kestää...
ohi vartissa. Se mieliteko siis. Ota vettä ja mässytä muutama pala purkkaa perä jälkeen. Tepsii mulla.
siihen asti, kun saa sitä
jaksavat sitä terveellistä ruokavaliota viikon ja sitten sortuvat taas takaisin mässäilyyn.
Tiedän kun olen seurannut sivusta yhden ylipainoisen laihduttamista. Aina se jaksaa vain valittaa kuinka epäterveellinen laihdutustapa mulla on. Mut kumpi meistä sitten lopulta onkaan laihempi?
MINÄ :)
Terveisin, ap
jaksavat sitä terveellistä ruokavaliota viikon ja sitten sortuvat taas takaisin mässäilyyn.
Tiedän kun olen seurannut sivusta yhden ylipainoisen laihduttamista. Aina se jaksaa vain valittaa kuinka epäterveellinen laihdutustapa mulla on. Mut kumpi meistä sitten lopulta onkaan laihempi?
MINÄ :)Terveisin, ap
mutta voihan sen elämän tehdä hankalaksikin jos niin haluaa ;)