Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tsempatkaa mua! Olen dietiillä ja just nyt tekee niin tajuttomasti mieli mässyä!

Vierailija
09.10.2009 |

:(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta ei mulla nyt niin hirveesti niitä liikakiloja ole ettenkö mä saisi niitä sitten helposti taas pois :)

mutta voihan sen elämän tehdä hankalaksikin jos niin haluaa ;)

Vierailija
22/28 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasin et joku älypää vetää tähän vielä noi sydämet ja jojo laihdutukset mukaan.

Katellisten panettelua. Kun ette itse pysty paastoomaan.

Onhan se hyvä tekosyy tuokin olla laihduttamatta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä loistava keksintö! sen kun imeskelee rauhassa, niin olo on ainakin mulla just niin äklö, kuin jos olis syöny pussillisen karkkia. kaloreita minimaalisen vähän. ainakin karkkipussiin verrattuna.

:)

Vierailija
24/28 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasin et joku älypää vetää tähän vielä noi sydämet ja jojo laihdutukset mukaan.

Katellisten panettelua. Kun ette itse pysty paastoomaan.

Onhan se hyvä tekosyy tuokin olla laihduttamatta

ja paaaljon fiksummalla tavalla

Vierailija
25/28 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse pystyn syömään niin kohtuudella, etten koskaan ole ylipainoinen. Ihan harmittaan :DDDD

Vitsi, kyllä munkin on nyt oikein lösäytettävä itseni, että pääsen kunnolla kokeilemaan tollasta ihanaa paastoamista. Kärsi, ihminen, kirkkaamman kruunun saat :DDDDD

Osaatko, ap antaa vinkkejä ihrankeruuseen ja sen jälkeiseen kärvistelyyn? :DDDD

Annan mun kaikki kestää...

Vierailija
26/28 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohi vartissa. Se mieliteko siis. Ota vettä ja mässytä muutama pala purkkaa perä jälkeen. Tepsii mulla.

siihen asti, kun saa sitä

Vierailija
27/28 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksavat sitä terveellistä ruokavaliota viikon ja sitten sortuvat taas takaisin mässäilyyn.

Tiedän kun olen seurannut sivusta yhden ylipainoisen laihduttamista. Aina se jaksaa vain valittaa kuinka epäterveellinen laihdutustapa mulla on. Mut kumpi meistä sitten lopulta onkaan laihempi?

MINÄ :)

Terveisin, ap

Vierailija
28/28 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksavat sitä terveellistä ruokavaliota viikon ja sitten sortuvat taas takaisin mässäilyyn.

Tiedän kun olen seurannut sivusta yhden ylipainoisen laihduttamista. Aina se jaksaa vain valittaa kuinka epäterveellinen laihdutustapa mulla on. Mut kumpi meistä sitten lopulta onkaan laihempi?

MINÄ :)

Terveisin, ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän