Nyt tsempatkaa mua! Olen dietiillä ja just nyt tekee niin tajuttomasti mieli mässyä!
Kommentit (28)
ja päälle mukillinen kuumaa teetä.
Täytyy käydä ostamassa
Ja herkkupäivä on aina lauantaisin! Helppoa kuin heinänteko. Jospa olisi tämän tiennyt jo monta vuotta sitten, olisin nyt jo normaalipainoinen.
ohi vartissa. Se mieliteko siis. Ota vettä ja mässytä muutama pala purkkaa perä jälkeen. Tepsii mulla.
- valmista itellesi kunnon lounas.
juonut vain kahvia.
Tiedän, tiedän, ei ole terveellistä ja muuta samaa mutta tämä on vain ainut toimiva tapa millä olen aina ennenkin saanut laihdutettua. Olemalla syömättä.
Tämä on minun Survivors -laihari. Keksein tämän siitä kun seurasin kuinka jengi Survivors -ohjelmassa aina laihtui niin vietävästi.
Milläpäs muulla ne olisi laihtuneet kuin olemalla yksinkertaisesti vain syömättä.
Muttei välttämättä pysyvää. Tiedän nämä tappo-dieetit; oleln tiputtanut painoa sekavihannes-suolakurkku-light -cola-dieetillä ja söin kyllä muuten paljasta ruisleipääkin. Kylmän väreet menee vieläkin selkäpiissä....
miksi heikottaa ja tekee mieli mässyä. Jatka vielä pari päviää niin taatusti repsahdat ja tulos on kirjaimellisesti pyöreä nolla.
proteiinia, jotta lihakset ei kaikki häviä kokonaan ja sydän pysyy kunnossa :)
Osta kaupasta dietorelle-karkkeja, ne auttaa, ja kahvi ainakin mulla vie nälän. Samaten juon teetä makeutettuna hermesetasilla, se auttaa myös makeanhimoon tai vie myös nälkää.
ja tänään syönyt puuroa raejuustolla ja juuri meni iso kasa tonnikalaa ja rucola-tomaattisalaattia. Seuraavaksi on välipalan vuoro, eli omenaa, kotiin kun menen, syön perunamuusia, keitettyä kukkakaalta ja uunilohta. Sitten treeni ja sen päälle palautusjuoma ja iltapalaksi rahkaa ja mustikoita. ei tarvitse nähdä nälkää ja rasva lähtee. Poistin juuri käytöstä koon 40 vaatteet.
tai kokoa itsellesi erttäin monipuolinen ja terveellinen lounas, tuolla mulla yleensä lähtee kaikki mässyhimot.
en kerkee treenaamaan minnekään. En edes ulos lenkille. Enkä pysty syömään noin paljon.
en kerkee treenaamaan minnekään. En edes ulos lenkille. Enkä pysty syömään noin paljon.
pitäisi laihduttaa, mutta mitään ei voida tehdä asian eteen ja kaikkeen löytyy esteeksi joku "syy." sitten kitkutellaan nälkäkuureilla ja ihmetellään miksei tää taaskaan onnistu.
pitäisi laihduttaa, mutta mitään ei voida tehdä asian eteen ja kaikkeen löytyy esteeksi joku "syy." sitten kitkutellaan nälkäkuureilla ja ihmetellään miksei tää taaskaan onnistu.
Sulla on asenneongelma kilojen lisäksi ja sepä onkin vaikea yhtälö.
ohi vartissa. Se mieliteko siis. Ota vettä ja mässytä muutama pala purkkaa perä jälkeen. Tepsii mulla.
siihen asti, kun saa sitä
ja taas on tarvetta tälle dieetille, niinhän ;)
mutta toisaalta ei mulla nyt niin hirveesti niitä liikakiloja ole ettenkö mä saisi niitä sitten helposti taas pois :)
ja päälle mukillinen kuumaa teetä.