Miten saisi kätevimmin flunssan itselleen
tällöin välttyisi todennäköisesti sairastumasta sikainfluenssaan?
Kommentit (9)
sairastaminen estää sairastumasta sikainfluenssaan? Ainut tapa, jonka keksin on se, ettei saa sikainfluenssatartuntaa sinä aikana, kun potee flunssaa kotona...
sairastaminen estää sairastumasta sikainfluenssaan? Ainut tapa, jonka keksin on se, ettei saa sikainfluenssatartuntaa sinä aikana, kun potee flunssaa kotona...
tai jotain tällaisia otsikkoja tänään luin iltasanomista/-lehdestä. Mulla on nyt flunssa päällä, tule ap mulle kylään!
flunssaa tulemasta! C-vitamiinilla ja echinaforcella. Aivan turhaan siis!!
Älä pese käsiä, halaile flunssaisia, anna heille poskipusuja, räpellä sormilla nenää, suuta.. Onnea flunssan metsästykseen :)
Menet kauppakeskuksen keskushissille ja nuolet namiskat, joilla hissi tilataan. Jatkat samaa hississä.
Lopputuloksen voit varmistaa lähimmällä rautatieasemalla: astut hissiin ja nuolet kaiteen päästä päähän.
kun olen ilman sukkia yön. ei paljon vaadi
tainnu koko sikalunssa hiipua, kun ei enää tilastoida paljonko sairastuneita?
Menet kauppakeskuksen keskushissille ja nuolet namiskat, joilla hissi tilataan. Jatkat samaa hississä. Lopputuloksen voit varmistaa lähimmällä rautatieasemalla: astut hissiin ja nuolet kaiteen päästä päähän.
ja siellä lähmit mieluiten kosteilla käsillä kaikki ovenkahvat sun muut ja muistat imeskellä sormesi jälkeenpäin. Voi kyllä tulla kaupanpäällisenä muutankin...
ostosparatiisissa, availe ovia, hinkkaa käsiä rullaportaiden kaiteeseen, kyhnää ihmisjoukossa mahdollisimman lähellä toisia, kun joku aivastaa hankkiudu liki ja muista kaivaa nenää, silmiä ja suuta.