Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeesatkaa vähän; tarvitsen hyvän uudenvuoden toivotus tekstiviestin

Vierailija
31.12.2008 |

mutta tänään sain hyvän:

Hyvää uutta vuotta!

Tiedän että on vähän aikaista, mutta kun minulla on niin monta tavallista ja tylsää ystävää, joten ajattelin aloittaa niillä jotka ovat

SEKSIKKÄITÄ, HÄVYTTÖMIÄ, IHANIA, TYYLIKKÄITÄ, MAHTAVIA ja KUUMIA:)

Mutta huomaa... minä sain tämän viestin ensin;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit laittelee taas noita uudenvuodentoivotuksia tekstiviestin. Olemme aina näin juhlien kunniaksi leikkimielisesti kilpailleet kuka löytää parhaimman ja minä olen joka vuosi jäänyt alakynteen. Kirjoittakaan tähän hyviä ehdotuksia. Ei mitään älyttömän rivoa joko joku tosi kaunis (muutamalle kaverille ei muuta uskalla) ja sitten pikkutuhmat ok

Vierailija
2/5 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tierän muuten yhyren akan joka on semmoone hauskapuoloonen, meleko huolehtivaanenki, rakastava, pössää, ihan sulonen, ainaki ko nukkuu. Se lukoo tätä kiriettä just ny ! Lähetä tämä flikoolle joita et ikänä unohra, mulle kans! Jos et lähetä kellekkään, se meinaa jotta sull on joulukiirus jääny päälleensä ja soot unohtanu kaik kaveris! Oot tärkiä ihiminen mulle ja monelle muulle. Onnellista uutta vuotta 2009!

Vierailija
4/5 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokoon Uusi Vuosi tullessaan menestystä,onnea ja rakkautta ja...Paskat!Nuppi turvoksiin,paukut taivaalle ja nukkumaan!

Vierailija
5/5 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi