kääks. mulla on krapula
saavuin juhlien jäälkeen kotiin varmaan 4 aikaan aamulla ja mies oli vihainen. Mutta sitä en ymmärrä, miksei herättänyt edes lasta ( 10v) kun läksi töihin. Lapsi herätti mut puoli yhdeksältä ja tietysti myöhästyi koulusta.
Kommentit (9)
Mutta miksi ei lasta herättänyt? Lapsi oli ihan paniikissa kun myöhästyi koulusta.
ja mäkin olin töihin selvinnyt.
miehen pitäisi ottaa lapsi mukaan ja jättää sut. Heti. Tai olisi pakannut sun kamat rappusille.
Mutta miksi ei lasta herättänyt? Lapsi oli ihan paniikissa kun myöhästyi koulusta.
ja mäkin olin töihin selvinnyt.
Anteeksi, mutta en ymmärrä miksei tämmöisistä asioista puhuta etukäteen. Ja mulla ei ole mitään sitä vastaan, että juhlitaan silloin tällöin, mutta sovitaan puolison kanssa etukäteen miten toimitaan. Piste.
juhlista etukäteen, ja että voi mennä myöhään. Paikalla oli paljon ihmisiä, joita en ollut nähnyt 10-15 vuoteen, toki oli aivan ihana nähdä. Ei mulle tullut mieleenkään, ettei lasta herättäisi. Meillä mies herää ilman kelloa aamulla, ja herättää aina meidät muut.
Olen töissä, jossa olen sopinut lyhyestä päivästä pomoni kansssa jo aiemmin, olen tehnyt tunnit sisään. Ap.
kunnon av-mamma konsanaan :) Ei muuta kun seuraavaööa kerrot isännälle, että aamulla pitäisi osoittaa veljeshenkeä ja laittaa lapsi kouluun. Näin ainakin meillä, puolin jos toisin.
Miksi miehet on niin lapsellisia? okei, meni turhan myöhään, mutta mä käyn 2 kertaa vuodessa ulkona, ja tämä oli lisäksi tavallaan työjuttu, jossa oli paljon entisiä työkavereita paikall.
makeasta! Eli eilen söin karkkia reilusti pitkin päivää ja nyt on aivan krapulaoireet! Olen huomannut ennenkin, alkoholista en ole krapulassa ollut 7vuoteen...
Ja minkähänlaisia vastauksia odotat? Että sua pitäs nyt jotenkin ymmärtää ja sääliä että voi pikku raasua kun rapulassa makaat ja mieskään ei ymmärrää...